Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo,

Vandaag weer het eerste dagje gewerkt en vanavond de 20 weken echo (21 weken) gehad.

Alles zag er top uit voor zover het allemaal nu goed te zien is.;)

Ennnnnn.........................het wordt een

JONGEN.....

groei liep nog steeds ruim een week voor en hij was lekker beweeglijk:p.

Blij ei: vandaag dus de dag van de jongens! Top, dat bij jou ook alles goed is!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wauw buddy! Geweldig! Weer een jongetje bij de oktobermama's! Leuk ook voor jullie kleine meid. Wat vindt ze ervan?

Liefs,
    Josien

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Die wou eigenlijk een zusje, in hoeverre ze dat begrijpt. Nu ze weet dat ze een broertje krijgt is het ook helemaal leuk! Ik heb haar ook elke keer gezegd, dat het niet uit maakt als het maar gezond is!;)

Maar wel leuk, nu mag ik weer van alles nieuw kopen:D...

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, dat is een leuke bijkomstigheid.

Mijn zus is ook zwanger en heeft al twee jongetjes. De oudste zegt ook steeds dat hij nu een zusje krijgt. Hij heeft immers al een broertje ;).

Mooi hè, die logica van kinderen. Zalig!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hallo Allemaal,

Ik moet nog erg wennen aan de nieuwe site!
    Ik heb weer veel goede echo's voor bij zien komen en ook dat we een jongen erbij krijgen :)
    Leuk allemaal!

Verder heb ik zelf een paar slechte dagen achter de rug.
    Met onze kleine gaat alles goed hoor!
    Maar ik heb een chronisch ontstoken maag en hier krijg ik medicijnen voor.........alleen kreeg ik te horen dat ik ze eigenlijk tijdens de zwangerschap niet mag gebruiken en ook tijdens de borstvoeding niet en ik moest direct stoppen!
    Dit gaat dus niet! Ik heb van alles geprobeerd Malox, Rennie, bananen, melk vanillevla........niks helpt en ik had zoveel pijn dat ik zondag niet meer kon eten!
    Nu heb ik nieuwe medicijnen gekregen en ik krijg van mn internist extra medicijnen voor noodgevallen! Gelukkig kan ik mn internist via de mail om raad vragen en ik krijg morgen een recept in de bus. Hij vind het belangrijker dat ik kan eten en het is gevaarlijker dat ik een maagzweer krijg als de medicijnen die het voorkomen.
    Het zal met een paar dagen wel weer beter gaan en ik ben ook heel blij dat ik nu wat heb wat ik kan blijven gebruiken!

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Super Joenka...inderdaad gisteren was een goede jongens-dag!

Sloppy veel sterkte, hoop dat je je gauw weer lekkerder voelt.

Ik ben echt zo aan t genieten van het nieuws van gisteren.....zwijmel.

Iedereen een fijne dag weer vandaag!

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@Josien: ik ben het helemaal met je eens, ik vind het supergezellig hier!

@Joenka: superleuk zeg, gefeliciteerd een jongen :D

@Sloppy: doe rustig aan en let goed op jezelf.

Nou manlief is weer naar zijn werk, hij gaat het toch weer proberen dus ik heb het huis weer voor mezelf. Aan de ene kant erg saai e.d. maar aan de andere kant heerlijk want ik kwam niet aan studeren toe. Hier gaat alles z'n gangetje, ik voel Babe de laatste paar dagen heel weinig dus net toch weer even hartje geluisterd en die deed het luid en duidelijk dus waarschijnlijk ligt hij/zij gewoon steeds verkeerd :( so be it.

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Morgen! :)

Leuk weer een jongen!

@ Sloppyslayer hoop dat je je snel weer beter voelt meis.

Ik heb vanacht geen oog gedaan, krijg volgens mij keelontsteking.
    En heb ik zo de hele dag saaie cursus dat word wat vandaag haha.
    Fijne dag allemaal!

9. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames

er wordt hier inderdaad lekker veel geklets hihi gezelie....

Fijn dat bij iedereen de 20 weken echo tot nu toe goed was (volgens mij of ik heb er overheen gelezen) En de jongens zijn begonnen aan de inhaalrace lees ik wel hihi.

iedereen een fijne dag al gaat het wel weer regenen bah maar vanaf vrijdag geven ze weer beter weer aan jippie!!!!!!

veel liefs jaja

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames - ben nog helemaal duf na een wilde nacht vol dromen waar ik geloof ik zo'n beetje geapekooit heb op huizen :( Wat je 's nachts allemaal wel niet kan meemaken, haha!

Ellen & Maia, thanks! We zitten nu al de hele tijd te grappen of we niet toch een pret echo zullen laten doen om te kijken wie onze buikbewoner is, in sommige gevallen best lastig dat je het niet weet. Maar o wat een leuk kadootje :D

Blij ei en Joenka, gefeliciteerd met jullie jongens!!

Buddy --> gefeliciteerd met je meid! Heerlijk dat de echo goed was, geniet ervan he!

Jip, wat fijn dat het niet de 5e ziekte was!!

Sloppy, he gatver meis, dat moet je niet hebben! Hopelijk helpen de nieuwe medicijnen!

Allemaal een fijne dag vandaag :) Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat zij er van vindt. Merk dat ik het wel iets zwaarder ga vinden, wat meer rugklachten en wat vaker harde buiken. Ook kan ik zo ineens bijna onderuit gaan, echt een rotgevoel. Vorige week moesten we bij zwangerschapsyoga een paar minuutjes staan, pfff, dat ging gewoon niet... Was echt blij toen we weer konden zitten!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei en Joenka super een jongen leuk.

Sloppy beterschap meid bah wat naar allemaal

Heey buddy ik heb ook weer zin in goed weer maar ik vertrouw er niet meer zo op

Egooooo hier is de babykamer bijna klaar alleen nog behangen
    nu zijn ze bezig boven in het halletje daar moet ook nog het 1 en ander geverft worden. heerlijk dat eind van de week alles af is zeg. en dan wachten op de babykamer die in Juli komt.
    Ik probeer ze volgende week te bellen of ze hem eerder kunnen leveren haha

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    lag alweer om 7 uur klaarwakker in bed, en toch ben ik heel erg moe...balen hoor.
    vanavond heb ik mijn eerste les zwangerschapsgym! superleuk hoor, ik weet al dat ik bij een collega (van een andere vestiging dan mijn kdv) in de groep kom. gezellig!

leuk dat de jongens een inhaalslag maken. ik ben heel benieuwd hoe de uiteindelijke lijst met kindjes van dit forum eruit komt te zien!
    donderdag over 3 maand is mijn laatste werkdag... 11 september neem ik voor zo`n 4,5 maand afscheid van de kinderen en collega`s. lijkt me best lastig. gelukkig woon ik dichtbij en kan ik geregeld een bakkie gaan doen bij mijn collega`s!
    hoe zien jullie dat? gaan jullie nog langs op t werk tijdens je verlof?
    over vakantie, wij gaan misschien nog een weekendje weg ofzo, maar gewoon in nederland. geld besparen!
    @ leo: het uur voor ik op moest voor mijn rijbewijs, had ik nog een rijles, en de rij-instructeur zei tegen me dat als ik ZO zou rijden tijdens t examen, ik zou zakken als een baksteen! haha dat heb ik goed in mijn oren geknoopt en tijdens t examen zelf ging t geweldig!!!
    jij gaat m gewoon halen meid!

gisteren de kinderwagen in mijn uppie in elkaar gezet, hij rijdt super! (liep ik zo trots als n pauw door de woonkamer, zie je t voor je??? hahaha)
    groetjes!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey danjo! hoop voor je dat de kamer eerder kan komen hoor! als je al zo ver bent, is t ook wel lekker om t in een keer af te kunnen maken toch? hihi wij hebben t precies andersom gedaan, de kamer is er al, nu nog ff behangen...schilderen hebben we vorig jaar nog gedaan toen we hier kwamen wonen. dat scheelt.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@verlof: ik zit in de ww dus heb geen werk om langs te gaan ;)

@rijles: ach, toen ik werd opgehaald voor mijn eerste examen kwam m'n instructeur met een enorm schuldige blik aan de deur: hij had de dag ervoor de auto in de prak gereden dus ik moest afrijden in een andere auto die ook nog eens benzine i.p.v. diesel was... naja, je raad het al, ik zakte :D maar hij heeft toen wel heel lief de helft van m'n 2e examen betaald omdat hij vond dat het zijn schuld was (toen zakte ik ook trouwens)...

15. MvN

MvN Niet meer actief

Halloo iedereen!!

Sloppy: Doe lekker rustig aan meid!

Ik ben net naar de vk geweest.. Alles was super! Ze vond dat ik flink gegroeit was hahah maar ben nu pas aangekomen :( Daarvoor telkens afgevallen, Er zit nu 0,6 kilo aan. De baarmoeder ligt erg hoog.. maar dat komt omdat er links onderin mijn buik weinig baarmoeder ligt.

Ze moest 3 keer mijn bloeddruk meten.. 1e keer ging fout, 2e keer was ie 115 / 81 en daarna 113/61 dus best laag. Vandaar dat ik telkens bijna flauw val. Nu moet ik 7 juli weer terug komen.

Ze heeft me weer flink gerust gesteld :) Zij kent die man die mijn pretecho heeft gedaan met 16 weken persoonlijk, hij doet ook de 20 wkn echo in het ziekenhuis. Dus ze zeid als er ook maar iets niet in orde was geweest had Jan het allang gezegt! Dus weer even een zorg minder..

16. Jij hebt dus ook al een lage bloeddruk Roos. De vorige keer was de mijne 100/60, dat verklaarde bij mij ook de duizelingen en sterretjes.. Nu heb ik een bloeddrukmeter van mn schoonouders. De gekste dag was: 90/55 en toen voelde ik me ook echt niet goed, dus ben toen maar ff gaan liggen

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Pfoe, er is zoveel geschreven dat ik niet alles kan onthouden, sorry!

@ Leonie; heey meid, super zeg dat je volgende week al op mag, ben je niet zenuwachtig? Ik weet zeker dat je het gaat redden meid, als je nu al weer zo snel op mag, en je theorie in 1 x hebt gehaald, dat wil al heel wat zeggen!

@ blij ei en joenka; jeeej een jongetje, wat leuk!!

@ Sannieh; een meisje, super :D

@ Sloppy; sjee meid, jou moeten ze ook hebben he :( fijn dat je nu nieuwe medicijnen hebt, want zonder is het niet te doen zoals ik het lees

@ Roos; fijn dat alles goed was bij de VK! Ik heb ook zo’n ontzettend lage bloeddruk, bleehh.. vooral vervelend als je bijv ergens in de wachtrij staat, dan daalt hij nog meer en ga ik ook vaak bijna onderuit. Heb gister trouwens Friday the 13th gekeken, best mooi, alleen echt een roteinde..

@ iemand die ook een IPHONE wou kopen; er komt 26 juni een nieuwe verbeterde uit, dus wachten meid!! Komt er in een 16 GB en 32GB en de 32 GB gaat net zoveel kosten als de 16GB nu, en zit véél meer op.. ( weet niet meer wie het was, bericht is volgens mij ook gewist door de verhuizing) kijk maar eens op iphoneclub.nl

@ mezelf; VANDAAG 20 WEKEN, JEAAH :D en morgen EIN-DE-LIJK de 20 weken echo, alleen pas om 18.00.. maar morgen komt de kapper en visagiste alvast proefmake-up en haar doen voor de bruiloft, dus gelukkig een beetje afleiding..

p.s nu kunnen we wel weer meer smileys plaatsen als 1? :D:D hahaha

18. Maia

Maia Niet meer actief

@roos & knuffelkonijn: wat naar steeds zo'n lage bloeddruk. Ik heb er ook wel af en toe last van maar niet zo erg.

@daanje: gefeliciteerd met je 20 weken!

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen!

Sloppy, wat vervelend van je maag-problemen! Ik hoop voor je dat het snel over is!

Leonie, succes met je rijexamen! Ik ga super hard voor je duimen! Het komt vast goed.

Daantje, gefeliciteerd met je 20 weken! Jij ook al op de helft! Nog een paar dagen en dan zit iedereen op / over de helft!

En weer een paar goede 20-weken echo's gehad! Super, en het jongensaantal loopt aardig op! En ook weer een meisje erbij!
    Gefeliciteerd iedereen!
    Iedereen heeft tot nu toe een goede echo gehad toch? Alleen Gusam haar kindje had wat met het hartje, alleen dat bleek toch wel mee te vallen dacht ik! Toch????
    Super dat we allemaal gezonde kindjes kunnen verwachten!

Hier, alles gaat z'n gangetje... Er kwam vanmorgen een lief klein muisje door de woonkamer aangestrompeld. t Arme beestje z'n darmen lagen eruit enzo... Die 'rot'kat van ons was blijkbaar te lui om het muisje helemaal dood te maken of om op te eten. Wat moet dat beestje een pijn hebben gehad.
    Dus ik heb mijn verstand maar op nul gezet, na een paar keer diep adem halen en heb een pan met water gepakt en het beestje erin gedaan, schoteltje erop, zodat ie niet naar boven drijft. Dan maar verzuipen, ik vind het super zielig dat ie zo'n pijn heeft! Maarrr ieuwww wat is dat moeilijk om zo'n muisje te verzuipen! Meestal doet mijn man dat, maar die is op zijn werk. En ik kon het beestje toch moeilijk nog een paar uur pijn laten lijden!

Nou goed, dat was mijn gruwelijke ochtendje voor vandaag. Verder hoop ik dat het nog wat mooi weer wordt want Aaron heeft nieuwe schoenen nodig. Dus ik wil de stad nog wel even in... Maar ik vrees het ergste, het plenst hier! Bah!

Hoe gaat het verder met jullie? Heb ik nog iets belangrijks gemist?

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goh dames, das wel een hele lage bloeddruk!ben je dan duizelig en moe enzo? en is er iets aan te doen? heeft dat ook met t hbgehalte te maken?
    heb net te horen gekregen dat mijn collega vanmorgen heel vroeg is bevallen van een zoon, in 2 uur tijd! (t was wel de 2e, maar dan nog!) gisteren kwam ik haar nog tegen in t dorp, en ze zei tegen me dat ze 09-06-09 wel een mooie datum vond. et voila!
    ik had haar om 10 uur al aan de telefoon. ze klonk zo fit! alles gaat goed. geweldig!
    ik ga nu boodschappen doen, dan werken en vanavond naar zwangerschapsgym!
    zijn er al meer meiden begonnen met gym/yoga e.d.?

Deel Deze Pagina