Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Nee hoor ik ook niet :) ik zie het totaal niet zitten.. krijg er onderhand nachtmerries van

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

* Komt ook weer eens langswaaien *

Vanmorgen de 20-weken echo gehad.Die was gelukkig helemaal goed.En het geslacht..geen idee, dat blijft ook voor ons een verrassing

3. Maia

Maia Niet meer actief

@marlies: fijn dat alles goed was

@leonie: wij hebben ook nog geen belastinggeld gehad.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@jip: we zitten ook aan turkije te denken, lekker ergens in een hotel met zwembad waar ik heerlijk in de schaduw kan zitten niksen.

@jaja: ik wist niet dat er verschil zat in kraamzorg of je bv of fv geeft. :eek:

@mamavanJordy: buddy, ik ga duimen voor je dat morgen alles goed is. Je hebt er lang genoeg naar uitgekeken.

@kraamzorg: ik heb ook nog niets gehoord maar dat schijnt bij ons te horen, nadat alles is ingestuurd maken ze pas in de 7e maand geloof ik een afspraak en dan krijg ik alle informatie.

5. MvN

MvN Niet meer actief

Maia: ik heb donderdag al intake.. Elke kraamzorginstelling is anders

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmmm heb net maar even gebeld en inderdaad ik was nog helemaal niet aangemeld!! Direct gedaan, deden ze gelukkig nog niet moeilijk over. (moet eigenlijk voor 20 weken...) Moet nu binnen 3 weken bevestiging van mn aanmelding krijgen.

Maia, misschien toch even kijken of het wel goed is gegaan, je moet dat toch te horen krijgen?

Roos, dat is wel heel vroeg! Je kan nu toch nog niets laten zien? Of ben ik nu hopeloos ouderwets :/

7. MvN

MvN Niet meer actief

Nee maar volgens mij draait zo'n bezoek helemaal niet om de spullen die je hebt hoor.. dacht ik??

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    leonie:ik ga ook fv geven ja ik zie dat bv geven ook totaal niet zitten.

Er staat overal dat je recht hebt op 49 uur kraamzorg als je bv gaat geven als je fv gaat geven krijg je minder uur dat lees ik echt overal dus was benieuwd waar ik dan recht op heb....

veel liefs jaja

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

oke gelukkig. Ben dus niet de enige!

Maia: wat fijnnn naar turkije!! kan je gewoon overal praten met die mensen.. ideaal!!

Roos; klopt ja.,. was het vergeten van jou!

Odess: ik dacht dat ook, maar bij mijn kraamzorg zeiden ze dat ze dat eigenlijk nooit meer deden. Als je er om vraagt omdat je niet weet of je alles goed hebt of je bent gewoon trots op je kamer willen ze wel kijken. maar t schijnt niet meer te moeten!

10. Maia

Maia Niet meer actief

nee hoor, staat bij mij echt in de spullen die ik thuisgekregen heb dat ik niets meer hoor tot ze in de 7e maand contact met me opnemen. Ze zijn samen met mijn verloskundige in 1 praktijk dus ik ga er vanuit dat het gewoon geregeld is.

11. MvN

MvN Niet meer actief

Het klopt dat je minder uren krijgt als je fv geeft.. Dan heb je minder begeleiding nodig.

Ik vind nog dat ik veel te veel kraamzorg krijg. Ik kan er helemaal niet tegen een vreemd iemand zolang in mijn huis.. Word er helemaal kriegelig van. Snap best ik moet heel veel leren, dat vind ik ook leuk.. Maar ze moet niet de hele dag naast me komen zitten en me de oren van de kop lullen.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

hahah roos! wat ben je toch lekker positief.. :D
    Je mag idd wel hopen dat je een leuk iemand hebt, en geen enorme chaggerijn die je het bed niet eens uit laat gaan.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

wow , volgens mijn banner is de baby al zo groot :O klopt dat echt??

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oke Maia, nee als ze in dezelfde praktijk zitten kan het niet mis gaan. Hier is het extern, vandaar :)

Ik ben benieuwd hoeveel ze me hier gaan aanbieden, heb thuis en BV aangegeven dus we zullen zien!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ leoniiee: ik moet ff sorry tegen je zeggen! Je denk nu waarom?! Omdat ik net heel hard moest lachen omdat je 2keer door een bij gestoken was Heel slecht maar als je dat verhaal van je leest is het gewoon lachwekkend:)

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ind bij fv krijg je minder uur als iemand weet hoeveel minder laat efe hier weten...
    Ik vind het juist heerlijk kraamzorg van haar kan ik alles leren gelukkig heb ik iemand aangevraagd die ik ken dus als het goed is komt er iemand bekent kraamzorg geven

veel liefs jaja

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hallo allemaal!!

Geen idee meer wat ik heb gelezen.

Er is iemand die morgen 20 weken echo heeft, succes!!!

Kraamzorg: geen idee hoeveel ik krijg enzo. Ik krijg ook pas vanaf de 7e maand bericht. We zullen zien!

Bij mij begint de zwangerschapsgym pas 4 augustus. Lekker laat. Gaat ook door tot begin oktober. Dus echt tot t laatste moment zowat hahaha.

Ik ben zo ondertussen wel aan t idee gewend dat we een meisje krijgen! En ben er echt superblij mee!!!Vandaag allemaal spulletjes gehad van een ouder van mijn werk. Een wipper, maxicosie,adje enz. Echt ehel veel spulletjes. Echt heel lief!!!

Verder heb ik even niks tye melden. moet opschieten, want moet nog douchen en heb dalijk afgesproken om ff naar de ikea te gaan!

Iedereen fijne avond!!!!

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!
    Ik wil ook fv gaan geven.
    Wij hebben het belastingsgeld ook nog niet terug.:(
    Wat een heerlijk weertje vandaag (NOT)

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Cindy is helemaal niet erg :p.. ik zou jou ook uit hebben gelachen!! maar ik schrok erwel van hoor..
    Het beestje zat onder mn jaskraag.. ieee.

Heb je al een mops gevonden?

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaajooh Rose! Heerlijk dat onweer! Mag het vannac ht wel doen.. mm lekker genieten.
    Wat ben je trouwens minder vaak hier ofniet!!
    Gaat alles wel goed??

Deel Deze Pagina