Ja ik moet zelf 133 euro betalen. Ik mag ook niet thuis bevallen omdat ik 4 hoog woon zonder lift.. en mijn gewicht 99 kilo is. Maar aan de andere kant geeft het ziekenhuis mij ook wel een fijn gevoel. Na 1 september hebben ze hier in het ziekenhuis kraamsuites
@ Roos & Josien: zou het niet zo zijn dat jullie wel een medische reden hebben om in het ziekenhuis te bevallen? Jullie mogen namelijk niet thuis bevallen..........de reden vind ik belachelijk maar dat is wat anders. Ik zou het toch even duidelijk bij jullie verloskundige gaan vragen! @mezelf: Ik heb eindelijk mn eigen avatar kunnen plaatsen!!
leoniee in deventer is alles goed hoor. mvj leuk een meid kraamzorg zorg voor strakkies daar maak ik me nou echt totaal niet druk om hoor hier de babykamer komt 3 juli hihihi ik ben net zo blij vanavond gaan ze weer ff schilderen
Josien en rose jullie kunnen een medische indicatie krijgen hoor gezien de vk zegt dat je niet thuis mag bevallen even aangeven als je weer na de vk toe mag.
Vandaag op de 20 weken echo geweest en alles was goed :-D We krijgen een jongen ben supper blij. Moest het even kwijt.
gefeliciteerd Miranda blegh, ik word verrot getrapt in m'n buik, ben moe dus kan me niet concentreren, ga maar het bad in met een boek ofzo. Heb lekker even nergens zin in en ga daar maar misbruik van maken!
Ooh heerlijk Roos zo'n kraamsuite!! Danjo: Moooi.. Fijn dat je m al3 juli krijgt!! Schiet op! Leukkk Miranda! Gefeliciteerd! Sloppy: Leuke avater! .. Gaat het al ietss beter met je vandaag? Hahah Maia, veel plezier in badd!
@Roos, jij ook al dus....... Ik vind het eerlijk gezegd allemaal belachelijke redenen, maar ja. Ik zei ook al: wat als ik vannacht een hartinfarct krijg? Ik neem aan dat jullie me dan ook uit mijn bed komen halen, toch? Of laten jullie me dan liggen. Daar hadden ze dan weer geen antwoord op. Ik meen dat als ik toch naar het ziekenhuis zou moeten omdat het bijvoorbeeld niet doorzet, dat ik dan toch makkelijk nog zelf de trap af zou moeten kunnen. Maar ze hebben het bij de verloskundigenpraktijk over een zogenaamde flux of zoiets??? Iets waarbij je ineens heel veel bloed zou verliezen waardoor het spoed zou moeten. Goed... weet je, ik snap dat best. Maar het voelt zo oneerlijk. Ik zal dat van die medische indicatie dan nog eens navragen. Misschien dat ik die dan toch wel kan krijgen. Net trouwens bij mijn moeder geweest. Mijn vader blijkt gordelroos te hebben en dat is besmettelijk. Weet iemand of dat kwaad kan voor mij of ons kindje? Liefs, Josien
Hoi meiden, heb geen tijd gehad om terug te lezen, dat doe ik morgenvroeg.. eerst heb ik 's morgens het halve huis gepoetst omdat ik zooo zenuwachtig ben voor de 20 weken echo van vandaag.. toen kwam om 13.00 de visagist voor mijn proefbruidsmake-up en haar, en wat ben ik gerustgesteld!!! Ze is net pas weg ( heeft ook meteen mijn haar geknipt en geverft) en mijn puisten en rode vlekken vallen '' nauwelijks'' op ( voor een ander misschien wel, maar voor mijn doen is het een WE-RE-LD van verschil! Nu is ze dus net pas weg en heb ik gedoucht ( want met je bruidsmakeup en haar naar de 20 weken echo ziet er een beetje raar uit haha) en ff snel eten van de mac halen en om 18.00 de echo pff.. ben DOODSBENAUWD voor de echo, niet normaal vooral omdat ze de echogyn focus in het hartje hebben gezien bij de 3D echo, en bang ben wat ze nu zeggen ik laat het jullie straks kort wel even weten liefs Daantje en knuf voor iedereen!
Daantje gelukkig scheelt die makeup heel veel! Zo ga je toch met een fijner gevoel trouwen!! Komt allemaal goed vanavond!! Rustig aan doen, en geniet van de mc!
Hoi Hoi!! Fijn dat er weer goede 20 weken echo's zijn En weer een meisje en een jongen erbij gefeliciteerd! @ Daantje ik snap dat je zenuwachtig bent dat had ik ook. Ging wel 20 x naar de wc om te plassen Veel plezier/ succes vanavond met de echo! @ Leonie hebben jullie z'n eigenwijs meisje dat ze zich zelf steeds niet helemaal wil laten zien. Wel leuk al die gratis echo's @ziekenhuisbevalling: Ik krijg alles volledig vergoed bij het izz. Heb ook het uitgebreidste pakket. Kraamzorg ben benieuwd hoeveel uren ik krijg, in de 7de maand namen ze contact op met mij. Hier ook al een actief kind dat zit te schoppen haha. Ik voel haar nou sinds het weekend heel goed, Vind het een heerlijk gevoel. Alleen vriendlief vraagt steeds kan ik het ook voelen en ik wil het ook zo graag voelen. Heb geduld Van de week eens een afspraak maken voor een 3/4D echo! met hoeveel weken gaan jullie er 1 maken? Die gene die hem gaan maken dan he?
DAANTJE! succes meid! Jullie zullen al wel onderweg zijn, maar toch!!! T komt vast allemaal goed! En wat super fijn dat je tevreden bent met de make-up! Gelukkig maar!! NOu veel plzeir en succes bij de echo, ben benieuwd meid .. ROse...GOh,, jij ook hier?? Jaaaa, we hebben echt een enorm eigenwijs kindje.. Maar ik zit aaaaaaaaltijd in kleermakers zit, en onze kleine dus ook! dat is de reden dat we het geslacht niet kunnen zien.. En de echo lady zei dat dat daarom ook wel is kon zijn.. Schattigg,. Kga morgen wel met mn schoonzus.. Maurice mot werke.. Achjaaah.. Josien: k heb geeen id of dat schadelijk is!! Sorry!
Het gaat weer een stuk beter en ik kan ook al weer een stuk meer eten Het beste voel ik me als ik net een water ijsje gegeten heb.........van de kou voel ik allee brandwonden in mn slokdarm niet Ik ben dol op raketjes dus ik heb geen straf! Ik hoor trouwens dat ze morgen eindelijk kunnen zien wat het gaat worden voor jullie!
Rose, welke kraaminstelling heb jij? Straks krijg je mijn schoonzusje.. k hou me hart vast je rent gillend weg Zij werkt namelijk in Land van Maas en waal en rijk van nijmegen.
gelukkigg sloppy Heb je iig een reden om lekker ijsjes te eten!! MMMM! Khoop dat je snel weer helemaal beter bent.. & jaaa, we hooopen dat het morgen te zien is!! Anders word ik echt chaggerijnig .. mag eigenlijk niet, maarja, ik vind het toch wel vervelend , had het zo graag 100% zeker willen weten! Maaarr.. misschien morgen!
EGO: ik ben net terug van de 20 weken echo, en met ons kleintje is alles PRIMA IN ORDE 2 weken geleden was de echogyn focus nog supergoed te zien in het hartje ,zelfs met de slechte apparatuur van de gyn, en nu was het weg, echt zooo blij ons kleintje liep weer méér dan 1 week voor op groei en zal dus geen kleintje worden haha ook heeft ze 30 foto's gemaakt en een dvd opname. sinds deze week is het voor 20 weken echo's verplicht om foto's en dvd's van alle bekeken onderdelen te maken en mee te sturen naar een ziekenhuis in Nijmegen ofzo? eigelijk wel goed, want als er later iets gevonden wordt bij de baby, kunnen ze altijd terugkijken op de foto's of dvd. Zelf hebben we ook een dvd meegekregen en 2 foto's, alleen was de kleine echt continue aan het bewegen en trappen haha BEN ZOOO BLIJ Fijne avond allemaal meiden!
Gelukkig is alles goed daantje!!! Ben echt blij voor je!! heb je je zo'n zorgen om niks gemaakt!! Nou geen zorgen maken hea?! Moest jij betalen voor die dvd ofniet?