Hi oktobermama's, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik doe mee met een onderzoek in Utrecht, daarvoor zoeken ze mensen die 6 of begin 7 weken zwanger zijn. Ze neemt 4 x een buisje bloed van je af en je krijgt 4x een extra echo in het begin van de zwangerschap. Dit vind plaats in het WKZ Utrecht. Als jullie meer info willen kun je me een PB sturen, de laatste echofoto in mijn album is van het onderzoek Het is echt super om je hummeltje al zo vroeg in je zwangerschap te zien. Er zijn geen risico's aan verbonden, alleen krijg je wel de uitslag van de nekplooimeting te horen. Ze zoekt meer mensen die mee willen doen, dus vandaar dat ik even dit berichtje post. Geniet van jullie zwangerschap!
jeetje had het erg druk deze wk en kom hier weer en hupsa meteen over de 70 paginas zo snel kan ik neit hoor hihi. dus vergeef me als ik ze niet alle 70 trug lees. hoe gaat het hier verder? met mij wel super eigenlijk. ben gister eindelijk naar ha geweest ne meteen een echo gedaan daar en dr zit wat. tenminste een zakje met inhoud. meteen volgende wk een afspraak bij de frauenarts de 14 op een zat was wel ff verbaasd maar goed zou wel druk zijn ofzo heb geen idee. ben dan 6,5 wk dus hoop dat er dan meer te zien is. als ze kijken al denk ik dat wle heb echt geen idee hoe dat hiergaat.
goedemiddag dames, ik ga zo even bijlezen.... Mijn moeder was gisteren helemaal emotioneel, geweldig vind zij het! Ze is blij verrast...nu komend weekend mijn schoonouders.....hahaha mijn klachten vallen mee, gisteravond misselijk, en als ik wakker wordt(ja sorry ) veel krampen in darmen en mijn stoelgan is wat van slag? Verder niet te klagen...... succes iedereen
Ook een xx terug. spannend hier, heb dinsdag weer een echo dus dan zullen we zien of er idd een kleintje groeit. dit weekend een logee van 5 jaar, dus vanavond lekker de film shrek 2 kijken met haar. XXX Gusam
Wij willen het voor de rest van de familie/vrienden pas na week 12 vertellen dus ze moeten nog even wachten. Maar we werden gisteren echt voor het blok gezet. Mijn man stond in de keuken, die zei later dat eht maar goed was anders had ze het aan zijn hoofd wel geraden Verder heb ik net in de bruna "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun voor hem gekocht. Nou, hij ligt slap van het lachen de hele tijd. Heel schattig hihi. @gusam: veel plezier dit weekend!
@ Sbabe Nee we weten nog niet hoe we het gaan vertellen aan mijn ouders! iemand leuke ideeen? liefs Rose
@maia, dat is ook een geweldig boekje heb ik de eerste keer ook voor mijn vent gehaald die lag idd ook slap heb hem zelf ook gelezen en is echt zo herkenbaar voro die mannen echt erg leuk. @rose, wij hebben bij de eerste een taart laten maken met de echo erop en gewoon op de koffie gegaan en gezegd wij nemen wel wat lekkers mee. zette hem op tafel en me schoonma pakt mes en bordjes vouwt doos los en je zag mijn schoonvader kijken van he wat is dat is het echt whaaaaa. en toen zag zij het ook nou helemaal door het dolle. bij mijn ouders hadden we kadootjes voor pa een bouwtekening voor hobbelpaard en mijn ma slabbetjes ed. en tom pucen met muisjes. dit keer willen we eigenlijk de kleine een tshirt aantrekken om het te zeggen, maar dit duurt nog ff omdat mijn man er pas weer is als ik 12 wk ben dus dan wil ie het ook pas zeggen. op mijn verjaardag hihi.
ik had een kaart van nijntje met een leuk gedicht erop geschreven en dit geserveerd op een bord met chocolaatjes met muisjes erop en baby versieringen in blauw en rose.......hahaha echt lachen om mijn moeders reactie te zien.....ja, is het echt zo.........hahaha
stomme vraag mischien maar heb en clear blue gedaan met conceptie indicator, maar nu geeft hij 3+ aan.(dat betekend volgens de beschrijving langer als 5 wk zwanger). is het nou zo dat het nu klopt met de banner die ik nu heb, of ben ik dan toch weer een week verder? stom dat ik nu duidelijkheid wil hoelang ik zwanger ben want dinsdag heb ik de echo. maar weet toch iemand antwoord? XXX Gusam
@toontje; Heel veel sterkte meisk @ Josien; fijn zo'n mooie echo! @agneta; Veel HCG, misschien 2-ling @Trutje; Ha ook vanmorgen Ikea geweest wij ook! Ik heb mooie kaptafel/ladekast gekregen van hubbie voor Valentijnsdag. Zo lief, alleen jammer dat hij nu volgende week voor hemzelf een nieuwe basversterker wilt kopen @Gusam; volgens mij gaat die CB test niet verder dan 3+ . Niets aan de hand dus en je hebt al snel de echo, dan hoor je wel hoe en wat. @nieuwelingen; welkom ! @all; klachten hier zijn zeer onregelmatig en weinig. Het lijkt voor mij heel voor op eerste zw die eindigde in de MA. We zijn dus best bang dat het weer misgaat. Gisteren VK gebeld en mocht gelijk afspraak maken voor vroege echo in ZK en ik mag gelukkig over 1,5 week al langskomen. Ben dan 6 weken en 4 dagen dus dan zouden we meer moeten zien als bij de eerste zw.........Zo spannend!
Hallo dames! Zo hier wordt druk geschreven! Heb nog niet alles bijgelezen, dat doe ik zo wel. Wij hebben het al gelijk aan onze ouders verteld. Mijn moder heeft zelfs de zwangerschapstesten voor me gehaald haha. Bij de eerste was ik zo geschrokken dat we geen leuke manier hadden bedacht om het te vertellen. (Was niet gepland ) Dus helaas geen leuke tips bij mij vandaag om het aan je (schoon)ouders te vertellen. Mama suus, wat fijn dat je in ieder geval al wat zag zitten! Hier ook weinig nieuws verder. Voel eigenlijk niet zoveel. Ben wel erg moe, niet misselijk. Was ik de vorige keer ook de hele zwangerschap niet. Hoop dat dat zo blijft! Wel maak ik me steeds druk of het allemaal wel goed is. Dat had ik de vorige keer ook. De weken tot de eerste echo duren voor mn gevoel echt oneindig lang!
Bedankt voor de leuke tips allemaal! We zijn vanmiddag de stad ingeweest en konden niet echt wat vinden heb mijn ouders gebeld dat we vanavond even langskomen en wat lekkers meenemen. Dus ben benieuwd Heb lekker taart gekocht en zeg dan dat we wat te vieren hebben en dan vertel ik het.
Iedereen die een positieve test heeft gehad allemaal van harte gefeliciteerd. Wij weten ook sinds afgelopen week dat we als alles goed gaat rond 14 oktober een kleintje mogen verwelkomen
********* Inbraak************* Hier een september 2009 mama... Wauw we zijn al weer in oktober aangekomen.... Gaaf zeg het gaat zo snel... Wilde jullie veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie zwangerschap wensen... Proficiat allemaal... Liefs Bianca ************Uitbraak***************
@Ingrid: welkom en jij ook gefeliciteerd natuurlijk @Betty Boop: dank je! Jij ook gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap. Wij zijn hier beiden een beetje gammel. Manlief is weer ziekig en volgens mij is hij mij een beetje aan het aansteken dus ik hoop het niet eigenlijk. Wij hebben vandaag stiekem ons eerste pakje gekocht van Nijntje. Helemaal leuk hihi.