odess: ja is ook zo! En dat denk ik normaal ook wel hoor! Maar t duurde me nu net iets te lang om dat te blijven denken. Maargoeeed.. komt vast wel weer goed denk ik zo.. Weet iemand hoelaat tnt post bezorgt?? Haha ik zit te wachten op meine pakketje. ROos: wauw wat een bbuik heb je al! haha mooi hoor! Ik heb het idee alsof deze week de groei van mijn buik een beetje zoals vorige week is geblven. Vorige week zei maurice: woww , het lijkt wel alsof je iedere dag groeit. Maar deze week valt ons allebei op dat ik helemaal niet groei.. ( het kind wel gelukkig! )
@ Maia; wat bijzonder zeg om het hoofdje te voelen, wauw! @ Leonie; wauw zeg dat was weer een lange echo haha. SUPERRR dat jullie nu zeker weten dat het een meisje is, echt keei leuk!!! Gefeliciteerd meid!! volgens mij hebben die steken te maken met dingen ‘’ overbelasten’’ waardoor je pijnscheuten krijgt.. heeft volgens mij ook met je bekkenbodem te maken. ik heb er gister ook erg veel last van gehad, en schrok er ook heel erg van. Zal het dadelijk eens aan de fysio vragen @ Jip; mijn placenta ligt ook aan de voorwant en erg laag. Hoop ook dat die nog wat omhoog gaat.. ik heb al een 3D echo gehad, en ondanks de laagliggende placenta aan de voorwant was het best duidelijk @ Roos; ik zou ook meer uren vragen, stel je hebt het nodig, niet om je bang te maken, maar je weet immers nooit of je bijv een keizersnede ofzo krijgt, of de bevalling heel zwaar is, dan heb je dadelijk super weinig uren. Je kan er beter teveel hebben, dat je na de bevalling altijd nog kan zeggen dat de kraamhulp eerder naar huis kan gaan en jullie het alleen redden, als dat de uren dadelijk te weinig zijn wat heb je trouwens een mooi buikje zeg!! Daar kan je niet meer omheen dat het echt een zwanger buikje is @ Danjo; fijn dat jullie al zover zijn met de babykamer, echt leuk!! @ mezelf; net de geboortekaartjes ter plekke uitgezocht en besteld na 8 boeken te hebben doorgespit met vriendlief kwamen we allebei een kaartje tegen dat we erg leuk vonden en maar meteen een proefdruk laten maken en besteld! Volgende week is de proefdruk klaar en kunnen we kijken en al gelijk te enveloppen meenemen haha, erg vroeg, maar wel erg leuk Hebben nog meer meiden hier de geboortekaarten al besteld? Volgens mij wel had ik laatst gelezen toch?
p.s ; volgens mij heb ik de smileys wel gemist zo te zien aan mijn bericht hiervoor hahahaah.. gelukkig hebben ze het aangepast dat je meer dan 1 smiley per bericht mag
@ leo; het wisseld heel erg wanneer tnt post komt, ligt er net aan hoe je op de route ligt.. vaak krijg ik een pakketje pas na een uur of 16.00 tot een uur of 19.00 .. bijna nooit 's ochtends of vroeg in de middag (althans hier niet)
mag ik trouwens cervelaat worst op mijn brood eten?? Heb ik wel gedaan! En via google word ik ook niet echt wijzer.
Okeee, dankje daantje.. Nou dan wacht ik gewoon nog ff! zag hier wel een busje rijden, maar die reed mooi door!! Wat gaaf dat jullie een kaartje hebben! Haha! Vind het echt knap want ik kan maar niet kiezen!! Is het ook echt naar het geslacht zeg maar?? Echt blauw of roze? Wanneer moet je de kaartjes trouwens betalen? bij levering of daarvoor al?? Leuk mn!
ja hoor, waarom zou dat niet mogen? is gewoon varkensvlees met nog wat zoals ik op de verpakking lees.. eet het dagelijks, mmm lekker eten meid
we hebben echt een kaartje naar het geslacht.. eerst wilden we van die handjes/voetjes kaartjes, maar daar zag ik er 1000 dezelfde van en werd ik niet wijzer uit.. de kaartjes moet je betalen na de proefdruk ( hier tenminste) dus voor de levering.. maar bij andere drukkerijen waar ik ooit geweest ben ( voor trouwkaart) moest ik betalen na de levering, maar wel aanbetalen, want stel je komt niet meer opdagen zitten hun met kaarten met de tekst erop gedrukt die jij wou haha, kost hun dan een hoop geld.
Okee ! haha ! Dankjeee. Zo irritant, op de ene site staat dat het mag, en op een andere site staattie bij de 'verboden vleeswaren'.. NOuja.. t smaakt me goed!!
@leonie: cervelaat mag volgens mij gewoon hoor! @kaartje: nog niet eens aan gedacht, laat staan uitgezocht ach, we hebben de tijd, eerst het kamertje maar af en dan over een paar weken wel boeken halen bij de drukkerij.
Oke, ja dat is ook waar!! Ik vind alleen alle kaartje die ik mooi vind zo ontzettend duur .. Van die prijzen gaan me de haren rechtop staan, en ik weet ook gewoon echt niet hoeveel kaarten ik moet bestellen. Ik denk maar 50 , ik ga niet jan en alleman die ik nooit zie zomaar eenkaartje sturen. Ik vind het wel goed.
@Leonie; je mag wel gewoon cervelaat hoor, das toch niet rauw?!En wat gaaf een meid!Lekker roze shoppen!! @Roos; wow wat een zwangere buik!! Voor mijn gevoel zie je bijn mij eerst nog een rollie eronder zitten hhahaha! @Geboortekaartjes; Hier van ons ook besteld( op maat gemaakt) en proefdruk binnen! Echt helemaal geweldig zo met je eigen tekst erop! Wij krijgen de enveloppen ook eerder trouwens dat kan ik om mn gemakkie de adressen schrijven
Cervelaat mag gewoon hoor Leonie idd en weeen herken je echt wel hoor en die heb je dan idd ook als je zit haha. hier ook al kaartje gevonden en proefdruk thuis tegen de 30 weken bestel ik ze definitief zodat de enveloppe snel worden opgestuurd
Ja ziet striemen, dat vind ik lelijk hahaha maar naast mijn navel zijn de striemen echt rood/blauw De tnt bezorgt tot 18.00u ik heb er gewerkt Wij gaan die kaartjes met beschuit en muisjes bestellen in de kleur van het geslacht.. Wij nemen er 40 en hun versturen de kaartjes ook, 40 is trouwens het minimale..
Jeetje, wat lopen jullie allmeaal al voor zeg! haha! Wij hebben al wel de meuebels, maar de babykamer is nog helemaal niet klaar, nog niet eens begonnen, sterker nog: nog niet eens besteld.... Maaaaaaaar, nu we weten dat het een meisje word, weet ik al PRECIES hoe het moet worden! Haha! Oke dnakje ROos, haha.. verdorie ik hoop dan maar dat ze er eerder zijn.. En die kaartje zijn inderdaad erg leukk!! Zat ik laatst ook al naar te kijken.
Oh en rOos: wij wonen drie hoog, als ze dadelijk aanbellen, moet ik dan zelf naar beneden, of komen ze het pakje ook naar boven sjouwen???
@Roos, mooie buik hoor! @Daantje, hier zijn de kaartjes ook al besteld hoor . Dinsdag krijgen we de proefdruk en de enveloppen. Ik heb er 100 besteld. We hebben nu 80 adressen, maar daar komen er vast nog wel wat bij. En uiteindelijk was vanaf 100 kaartjes de prijs een stuk goedkoper, dus dan heb ik er liever wat extra liggen . Vind het ook wel makkelijk dat ik de enveloppen alvast op mijn gemak kan gaan schrijven. Dat schrijven komt waarschijnlijk toch op mij neer (anders komt de post waarschijnlijk nooit aan omdat het niet leesbaar is hahahaha). @Gordelroos, vandaag de vk gebeld. Het bleek dat het geen kwaad kon als ik zelf al de waterpokken heb gehad en volgens mijn moeder heb ik dat. Dus ik maak me er maar niet al teveel zorgen over en probeer in ieder geval niet in de buurt te komen van de blaasjes op mijn vader zijn rug. Verder hier een saaie dag... de hele dag boven mijn proefexamens gehangen. Morgen lekker naar een stadionconcert! Ik heb er super veel zin in. Morgenmiddag maar even lekker op de bank liggen en vast wat in het vooruit slapen, zodat ik 's avonds helemaal op en top fit ben! Fijne dag allemaal nog! Liefs, Josien
jeetje kaartjes o o o ik moet zelfs alle adressen nog zoeken en nog efe boeken halen. dat zal ik binnekort maar efe doen veel liefs jaja