haha geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen he. Ik ga sochtends dus echt wel even bellen anders zit ik ook op hete kolen. Mn schoonpa komt 3 juli al savonds om samen met man lief de boel in elkaar zetten haha. Hier zijn ze alweer druk boven.
Roos heeft nu geen tijd meer om te antwoorden haha Meid geniet dr van lekker inelkaar zetten en inrichten heerlijk
hallo allemaal! Roos: eindelijk je spulletjes binnen hahaha. Was je beetje gefrustreerd? Eindelijk bezig met inrichten nu! Leonie: gefelicteerd met je meid. Gelukkig konden ze het goed zien nu. Bij ons deed ze ook pas de laatste minuut even haar benen open haha. En wat vervelend dat je zo'n pijn hebt joh. Loop er niet te lang mee door he. Elseken"jij ook gelefelicteerd met de 3e meid! Hartsikke leuk!! Ik heb ook 2 zusjes en ik weet hoe gezellig t kan zijn (en hoeveel ruzie je kan maken, maar daar zal ik tniet over hebben hahaha) Ik voel sinds de echo van maandag onze meid ook steeds meer. Als ik even rustig ga zitten dan wil ze nog weleens gaan schoppen enzo. Jammer genoeg zit ze al voor de uitgang dus heel erg naar beneden. Dus ik moet minstens 6 keer in een uur gaan plassen enzo. Wat ik wel bizar vind is dat mijn buik echt al megadik is. Terwijl ons meisje dus beneden rondzwemet. Misschien komt t ook wel van t snoepen...ehhhh Jullie schamen je omdat jullie 6 kilo zijn aangkomen...nou...ikke al 12 Maaaaaar (nu komt mijn excuus hehe) voordat ik zwanger werd was ik heel erg aan de lijn. Was al 10 kilo afgevallen. En aangezien je niet mag lijnen tijdens de zwangerschap....tsja... (ok vreten is ook niet gezond...maar eet wel netjes mijn groenten en fruit hoor per dag, alleen veel extra's) Jeetje...schamiebamie hihihihi En natuurlijk weer een heel verhaal...pffff Iedereen fijne avond!!!!
ZOu Roos de kamer al ingericht hebben hahahaha?! @Sannie ach wat maakt het uit hoeveel iemand aankomt...Na de zwangerschap is er weer tijd om te lijnen!Ik ben ook benieuwd hoeveel ik inmiddels ben aangekomen, vorige keer was het 6 maar dat is inmiddels weer 4 weken geleden en zo aan mn buik te zien hahahah!
ze is in elk geval vast druk bezig bij mij was het daarstraks wel grappig. Ik heb een iphone en ik lag op bed een spelletje te spelen met muziek op. En op een gegeven moment voelde ik echt in de richting waar ik die iphone op m'n buik had echt flink wat bewegen, Babe kwam er helemaal naar toe, heel grappig. En later toen manlief thuis was wilde hij het ook proberen dus deed het aan de andere kant en ja hoor, daar kwam Babe weer. Heel grappig was dat.
Zo, daar ben ik ook weer eens...ik heb de afgelopen dagen wel wat bijgelezen maar geen puf en tijd gehad om te reageren. Vakantie was heel erg leuk en lekker warm. Hele week tussen de 30 en 37 graden geweest. Ons meisje deed het er ook prima en was dol op de zee. Ze heeft heerlijk kunnen spelen op het strand en bij het zwembad...het was echt even genieten. We hoorden ongeveer een week geleden dat we een huis zouden krijgen. Nieuwbouw, wordt nu gebouwd en volgend jaar opgeleverd. 1gezinswoning met tuin. Heeeeerlijk dus. Wij helemaal blij. Alle plannen omgegooid, niet verbouwen etc. Dus toen we terug kwamen hebben we maar beide vrij genomen van werk om alle papieren te regelen (en dat zijn er heel wat; uittreksels halen, verhuurdersverklaring etc etc). Zo gezegd, zo gedaan. Was helemaal blij en dacht dat er nu echt niks meer fout zou kunnen gaan. Belt om 16.30 uur een mens van die woningbouw op dat ze een foutje hebben gemaakt dus het hele feest gaat niet door Ik moest gewoon huilen aan de telefoon en kwam niet zo goed uit mn woorden...hangt dat mens gewoon op!! Grrr. Nou ja, het laatste woord is er nog niet over gesproken maar goed...huis gaat dus niet door. Dus nu zijn we weer opnieuw plannen aan het maken voor de verbouwing hier. Sorry hoor dit was even allemaal heel ego....ga nu even wat meer terug lezen van jullie Roos, hoe wordt je kamertje? Hoe zijn de spulletjes? Elsken, gezellig joh nog een meid! Ellen, heb je mijn berichtje nog gehad voor mijn vakantie. Had je een pb terug gestuurd als antwoord op jouw pb naar mij Maia, wat leuk dat je al zo met je kleintje kan "spelen" he?!! Sannie, ik ben ook al 10 kilo aangekomen!! Nu ga ik even lekker slapen! Truste meiden
Wheheh ik gefrustreerd nee joh!! Ik ben verliefd op de kamer!! Geweldig!! Ziet er super uit. Tijdens het in elkaar zetten kreeg ik last van harde buiken Toevallig stond op dat moment me schoonzusje op de stoep die het leuk vond om te helpen Dus alles staat helemaal in elkaar Geweldig.. En toen zeid monique "Hebben jullie de jongens en meisjes naam al" Zegt colin doodleuk "We hoeven tocn alleen maar een meisjes naam te verzinnen hoor!! eeehh en een jongens naam" En toen wist monique het geslacht hahhaha dus hebben we onze ouders maar opgebeld en het geslacht verteld hahaha! Morge komt de foto ben nu echt dood!
Handig van je vriend roos. Jammer dat mensen het nu weten? @shaula: ik vind het super om zo contact te hebben met babe! Fijn dat jullie vakantie leuk was en wat ontzettend jammer van dat huis zeg balen!
@Roos; wij hier weten het nu dus ook hahah!Geniet ervan vandaag van je kamertje, niet al het moois er vanaf kijken he..
goedemorgen dames knuffelkonijn gefeliciteerd Roos:ben benieuwd naar de kamer schaula:mooi balen dat het niet door gaat dan verheug je je eigen erop gaat het niet door. Fijn dat iedereen de baby zo goed voelt (leuk) Jeetje zeg over 2 dagen ben ik alweer 25 weken heerlijk ik kan niet wachten haha. veel liefs jaja