Hallo! Ik kom jullie de komende maanden ook vergezellen! Ik heb een mooie positieve test in mijn handen gehad vandaag! Zelf heb ik uitgerekend dat ik 11 oktober een kindje zal krijgen! Nu nog een afspraak maken met de vk dan kan die het bevestigen! Ik zag dat hier al een flinke lijst is! Leuk! Gaat gezellig worden! Liefs, Noraa
Hallo meiden, ik kom me even afmelden. Ik heb een miskraam gehad, begon vanmiddig helder rood bloed te verliezen. Mijn verloskundige heeft me naar het ziekenhuis gestuurd, helaas toonde de echo aan dat het mis is gegaan
Hallo allemaal, ik kom me ook aanmelden als oktober mama! Sinds vorige week donderdag weet ik dat ik zwanger ben en op 10 oktober ben uitgerekend! Hebben het nog niet echt verteld, omdat we afgelopen zomer een MK hadden, en nu wel wat voorzichtiger zijn. Maar vooralsnog gaat het super goed, heb af en toe alleen wat last van kleine krampjes en moe, moe, moe.... gelukkig nog niet misselijk! Nou, ik ga eens even lekker bijlezen hier!
Kira heel veel sterkte gewenst. Kan iemand mij ook helpen om me in de lijst te zetten krijg hem op 1 of ander manier niet goed. Ik ben uitgerekend op 14 oktober heb mijn eerste echo op 23 feb en is mijn eerste kindje. liefs morgaantje
alle nieuwe welkom en gefeliciteerd! word een gezellige boel! Kira heel veel sterkte! Voor de dames die het gaan vertellen succes! Hier verder neit zo veel te melden eigenlijk. Alles gaat z'n gangetje, ik ben alleen moe en vlagen van misselijkheid. Dus ik ga zo lekker slapen!
@kira1985 heel veel sterkte meis! We hebben het net tegen mijn ouders verteld, ze waren helemaal blij Ik was wel zenuwachtig haha. De rest vertellen we als we de echo gehad hebben.
@Kira, veel sterkte! @Madelieveke, welkom! Vertellen? Hier nog niet! Pas met 12 weken. We hebben al een zoontje en toen ik van hem zwanger was hebben we het wel gelijk verteld aan de ouders. Maar mijn schoonmoeder was zoooo enthousiast dat ze aan een borduurwerkje was begonnen en die niet opruimde als er ander bezoek kwam. Dus die hadden het allemaal al geraden. En we hadden zelf nog niet eens een goede echo gehad. Dat vonden we niet leuk! Ook smeekte ze soms of we het aan die of die wilde vertellen omdat ze er zo graag over wilde praten! Nou nee, dat willen we niet! Dus dit keer vertellen we het gewoon niet tot de 12de week!
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Kira1985: 2 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv ? Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv ChanJilly: 8 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Agneta: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ BV Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ BV Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? Zonneschijn:13 oktober`~?~ ziekenhuisbevalling~bv Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ ? Sbabe 13 oktober - 3e kindje Ingrid72 14 oktober - 1e kindje Morgaantje: 14 oktober ~1ste kindje Shaula ~ 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gynaecoloog Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo & 18 februari intake VK Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo zonneschijn:18 februari 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Morgaantje: 23 februari 1ste echo Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Shaula: 2 maart, 9.20 uur intake VK en termijnecho Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake verloskundige Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Moaatje: 6 maart intake en echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Vlindertjes Een mini Jari Een mini Berenbotje Een mini Toontje Een mini Kira Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
@Noraa en Madelieveke: welkom en gefeliciteerd. Hoe is het ermee dames? Ik heb vannacht nauwelijks geslapen omdat ik weer buikpijn e.d. had en de misselijkheid is hier flink toegeslagen waardoor ik me nu echt zo slap als een vaatdoek voel. Net met moeite een beschuitje met suiker op en ik zit eigenlijk te wachten tot hij er weer uit wil. Vandaag gaan we dus absoluut niets doen. Bijkomen.
Leuk dat er al zo'n druk topic over oktober mama's is! Ik heb gister & vandaag positief getest, nadat ik een week overtijd was. Morgen ben ik 5 weken zwanger van ons eerste kindje! 12 oktober ben ik uitgerekend! Vind het echt heel erg leuk, en spannend! Vrijdag de huisarts bellen, om te vragen hoe & wat nu verder!
Kira heel veel sterkte. Helaas is er een oude lijst geupdate, mijn afspraak bij de gyn is ook weg gevallen 18 febr gyn en ik wil Bv geven. Wie kan de lijst weer compleet maken?
Ok dames, willen jullie voortaan goed kijken of je wel of niet de laatste lijst hebt voor je hem gaat aanpassen? Want het schiet niet op als we de hele tijd de lijst moeten gaan nalopen Ik heb hem nu weer nagelopen vanaf pagina 60 dus alles wat erna is gekomen heb ik erop gezet. Nu zou hij weer moeten kloppen als het goed is, tenzij ik ergens overheen gelezen heb.
Hey meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Heb woensdag posi getest en ben zoals ik er nu vanuit ga 12 okt. uitgerekend Groetjes Northern