beterschap Danjo! @vocht: ik begin er denk ik ook last van te hebben. Dikke vingers e.d. en volgens manlief (bedankt) krijg ik een bolle toet dus tja.. ga misschien toch m'n trouwring maar even afdoen en aan een kettinkje dragen. Geen zin in dat die gaat knellen ofzo..
@Gusam: Pff, dat is idd heftig! Doe rustig aan en sterkte! Idd erg leuk dat iedereen zo druk is met het kamertje! Wij moeten nog ff wachten met inrichten. Krijgen op de bovenverdieping nieuw laminaat, dus als dat klaar is kan de boel van zolder af. Al wel gisteren wat spullen gekocht. Nieuw badje en standaard, flessenset, 2 hoeslakens, 2 dekbedovertrekjes, luieremmer, speen (papa is the best), knuffel, verzorgingstas en alvast 2 setjes kleding. Is trouwens wel moeilijker voor een jongen kleren kopen, iemand tips??? Verder heb ik ff een hormoon dip dag ofzo.... Kan de hele dag wel janken, maar waarom. Ook heb ik elke keer een beurs schaambeen aan 1 kant, erg vreemd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik eigenlijk nergens last van (behalve overgewicht). Voel me af en toe een oud wijf en daar kan ik heeeeel slecht tegen!:x Nou weer ff gezeurd! Sorry
@Gusam; Sterkte meid met dit vreselijke bericht! @mamavanjordy: Lekker geslapen op zolder? @vocht; als ik een dag gewerkt heb en savonds mijn sokken en schoenen uit doe zie je ook hele afdrukken in mn voeten staan en heb ik gezwollen enkels..Zullen alleen maar meer worden hoe warmer het wordt...Olifantenvoetjes hahaha @Kamertje; Dankjewel voor jullie lieve reacties!!Ik ga er iedere ochtend even in de stoel zitten en zitten dromen over dalijk....
Aaah Ellen, wat leuk zeg zulke buikbanden! Super! En wat lekker dat het behang aan de muur zit, nu de rest nog!! Danjoo, hoe is het vandaag? Al wat beter? Babydream: Aaah, superrrrrr leuk kamertje!!! Wij krijgen ook dat 'drukke' pip behang, alleen dan met rood in plaats van roze.. Ben heel benieuwd hoe het straks gaat worden.. Vind dat jullie er een moooi babykamertje van hebben gemaakt.. Owww, en nu moet je nog zolang wachten voordat de kleine er eindelijk in ligt!! Gusam: jeetje zeg, verschrikkelijk. Ik weet heel goed hoe je je voelt.. Heel veel sterkte meid... Naam: Jeeheeej! Gisteravond in bed hebben we ineens een definitieve naam gekozen!! Stond al een hele tijd op ons lijstje, en ineens alle namen die zeg maar bovenaan stonden weg gestreept en opeens gek van de naam die we nu hebben!! Hopen dat het zo blijft!! ROos: Leuukkk een meisje!! ( als ik het heel goed begrepen heb en het geen grapje is ) Haha ik durfde er nog niet op te reageren, ik dacht dadelijk neemt ze ons in de zeik.. Maar leukkkkk!!!! He VERREK HEB JIJ MIJ DAT NIET OOK AL EEN KEER GEMAILD??? Ohoooooo, hahah wat ergggg!! Tuurlijk!! Goh wat stom!! En ik vorige week heel slim: ik denk een jongetje.. Mmmm. im sorry!! HOu het maar op zw. dementie!! Ik heb zo voor het eerst managers training.. ( hahah wat klinkt dat toch lekker ).. Heb de hele nacht niet geslapen .. Missch wel zenuwen voor deze week, ben zoooo druk deze week bah! En dan woensdag examen. Hoop dat t allemaal een beetje gaat! Fijne dag iedereen!! LiefSs Leonie!
@Leonie; ja gaaf is dat behang he!Ik twijfelde ook tussen de rode en roze vond het ergg moeilijk...Ben benieuwd hoe het bij jullie wordt!
Goedemorgen meiden! We mogen weer aan het werk Nog 10 weekjes werken dan eindelijk met verlof, ben al aan het aftellen haha Leuk dat iedereen al zo druk met de kamertjes bezig zijn. Wij moeten ook nog wat laatste dingen kopen en dan zijn we ook klaar. Fijne dag allemaal en tot vanavond!
Hier nog steeds niet toppie maar ja gelukkig niet werken vandaag. Kijk even hoe het vanmiddag gaat anders meld ik me ziek. leonie super dat het nu vast staat meid. Vocht gelukkig nog geen last van
goedemorgen! @Joenka: *hug*, hopelijk is je dip snel weer over. Ik heb ze ook wel eens. @Leonie: leuk dat jullie de naam hebben en succes met je training zometeen. @Danjo: doe rustig aan Hier weinig te melden, alles gaat goed al slaap ik door de benauwdheid van de laatste dagen weer wat minder goed. Hoort erbij helaas. Ik had me opgegeven als vrijwilliger dus ik ga straks hier naar de vrijwilligerscentrale om te kijken wat ze allemaal hebben en verder ben ik druk bezig met mijn scriptie. Die wil ik eind deze week afhebben. Fijne dag allemaal.
goedemorgen jippie!!!!!! 25 weken vandaag..... danjo:doe een beetje rustig aan he en anders ind lekker ziek melden en uitrusten. leonie:succes met de training straks. rose: nog 10 weekjes hoop voor je dat ze snel gaan hihi Sorry ben de rest weeer efe kwijt. Bij onze babykamer staan de meubels nog steeds te wachten op een lakje en verders moet echt alles nog gedaan worden en ik moet ook echt alles nog in huis halen maar ik heb nog efe....oja de kinderwagen komen ze 1 juli afgooien dan heb ik in iedergeval wat haha. Dadelijk efe naar het cwi want vanaf 1 augustus wordt mijn kontrakt niet verlengt en dat valt net 2 weken buiten mijn zw verlof dus efe vragen hoe dat zit of ik dan een ww aan kan vragen of dat ik dan toch recht heb op een zw uitkering???? veel liefs jaja
Goeiemorgen dames! Was ik ook weer eens... Ik vind het jammer dat het me niet lukt om het hier een beetje meer bij te houden. Helaas vraagt mijn werk op dit moment meer dan me lief is. Gelukkig hoef ik nu geen diensten meer te draaien, jippie!!! Ik wilde nog wel even reageren, want zag weer een hoop interessante dingen voorbij komen. @Roos; je kamertje is echt leuk geworden! Wij hebben met z'n tweeen (vriendlief en ik) toch stiekem wel een beetje gelachen om Collin z'n actie! Echt grappig... @MvJ; veel beterschap, genoeg blijven drinken he? @Danjo; ik ben ook benieuwd naar jullie kamertje, jij ook beterschap! @Josien; hebben jullie een leuke middag gehad? @Rose; die kramp komt vaker voor bij zwangerschap. Wat daar goed tegen helpt is magensiumtabletten slikken. @babydream; wow, een echte meisjeskamer!!! Die lintjes aan je wieg vind ik leuk, heb je die zelf bekleed? @Freya; leuk, een jochie erbij! Goed voor de tussenstand @Gusam; machteloos voel je je dan he? Veel sterkte... @Sannie; die spataders heb ik ook helaas... Niks aan te doen... maar wel vervelend... @Leonie; leuk dat jullie nu de definitieve naam hebben gekozen. Succes met de training, en woensdag alvast met je rijexamen! @gewicht; ik ben ook al zo'n 8 kilo aangekomen... oei...
goede morgen dames, Alles goed hier. Zag dat we een zieke hadden hier? Doe je wel rustig aan vooral met dit gekke weer? Nou meiden het is zover. Zie mijn plaatje. We hebben een hondje!!!!!!!!!!!!! whoehoeeeeeeeeee. En ze heet Putri (prinses). Ze ligt nu lekker te slapen op mijn armen. Vraag niet hoe ik aan het typen ben, maar dat gaat prima hahaha.
goedemorgend dames Sannie wij waren met 5 meiden thuis.. dus ik ken het meidengevecht wel hoor mmm bijgekomen.. heb me gisteren even gewogen en ben zelf 1 kg afgevallen... denk dat het komt door alles van afgelopen weken... Roos hopelijk is het kamertje nu helemaal in orde... pff hier zal het nog wel eventjes duren... verbouwingen staan nu al 2 maanden achter ik hoop echt dat het tegen dat baby komt het af is...
Goede morgen!! @vocht vasthouden:Ik ben er ook mee begonnen hoor! sinds gisteren heb ik hele opgezette handen en voeten.........bleh! Maar goed mag de pret niet drukken. Verdr ga ik zo met mn mannetje naar de markt. We hebben gisteren een hele goede voorbereidingsavond gehad op de vergadering aanstaande vrijdag. Nu moeten we alleen nog een voorzitter kiezen en een notulist vinden. Ik denk dat ik de notulen ga proberen te maken...........ben beetje dyslectisch maar dat moet wel gaan lukken met mn laptopie! Als hier nog mensen zijn die tips voor me hebben...........heel graag!!
ik denk dat op internet wel een aantal handige tips zijn die je kan gebruiken bij het notuleren. Ik heb het vroeger ook een aantal keer moeten doen, maar hoe ik het deed dat weet ik niet meer. hahahha
@Joenka, buddy..... Dikke knuffel! @Sjimf, thanks for asking ! Het was super gezellig. Leuk om je medemodjes nu eens IRL te zien... @vocht vasthouden: vrees dat het hier nu ook begint. Merk het vooral aan mijn voeten. Lijken net van die worstenpootjes @all, ik voel me een beetje lamlendig vandaag. Het is toch best een druk weekend geweest en het idee dat ik me toch weer aan het studeren voor het examen moet zetten: bleghhhhhh...... Liefs, Josien
Hoi meiden, De nacht op zolder is best goed bevallen, had het alleen warm, dus ga straks maar een laken op bed leggen. Onze naam staat ook al vast en heb bij een borduurstudio waar ik voor de andere zoontjes toen ook wat besteld heb nu ook weer wat besteld. Mutsje met haar naam erop, wieglakentje met een nijlpaard en haar naam erop, een spuugdoekje met nijpaard en naam erop en een omslagdoek met nijlpaard en haar naam erop. Kan niet wachten totdat ik het thuis heb. Maakt het ook definitief. Gisteren mijn eerste echt harde buik gehad. Was geen prettig gevoel. Lag gewoon op bed en ineens werd mijn buik knoerhard. Gelukkig zakte het daarna wel snel weer weg. Notulen maken nooit gedaan dus ook geen tips helaas. Maar via internet zal misschien idd wel iets te vinden zijn? Vocht vasthouden: hier nog niet gelukkig.
@ Sannie; vervelend dat je spataders krijgt! Kun je er niet een speciale kous voor halen dat het onderdrukt? @ Danjo; beterschap meid, hopelijk knap je snel op! @ Leo; super dat jullie nu definitief uit de naam zijn, en veel succes bij de training, gaat je vast lukken (y) @ Cindy; had je al een berichtje gestuurd over je mooie mops, maar nogmaals: echt een schatje is het @ sloppy; ik denk voor notulen zoveel mogelijk steekwoorden opschrijven ( ik ben vaak van de lange verhalen en dan kun je het op een gegeven moment niet meer bijhouden) en dan achteraf van de steekwoorden een samenhangend verhaaltje maken @mvj; fijn dat de nacht op zolder goed is bevallen! En leuk zeg de naam overal op laten borduren, had ons mam het ook al over dat dat zo leuk was @ Vocht; hier vooral s morgens hele dikke vingers en enkels, blehh.. kan ook al geen ringen meer om.. hopen dat mijn trouwring over 3 weekjes nog ff omkan, staat zo lullig als mijn vriend hem niet omkrijgt na het JA-woord haha @ voorlichtingsavond; meiden die onder behandeling zijn van de gyn, hebben jullie ook een voorlichtingsavond? Wij hebben morgen een voorlichtingsavond van het ziekenhuis over hoe de bevalling daar in zijn werk gaat enzo.. lijkt me wel leerzaam maar gelijk ook zo dichtbij haha, wil helemaal nog niet aan bevallen denken..
@daantje: nog niets gehoord over een voorlichtingsavond. Misschien don. anders vrijdag. We mogen deze week 2x naar onze gup kijken. @mvj: ow wat een leuk idee van een naam bijna overal opzetten. @harde buiken: hier nog geen last van. Voorheen had ik het altijd als ik geklust had bij de zwangerschap bij Ties, maarnu niet meer.
Hoi, Weten jullie hoe ik er weer een banner onder kan krijgen ?Ik heb al gezocht maar ik kan het niet vinden. Groetjes Miranda