Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    maia:wat is wazo???????????

veel liefs jaja

2. Maia

Maia Niet meer actief

WAZO is je zwangerschapsuitkering. Wet Arbeid en Zorg.
    Als je in de ww zit krijg je dus gewoon 16 weken een zwangerschapsuitkering (ik wel in elk geval :)) en in die periode hoef je niet verplicht te solliciteren.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Miranda: bij je gebruikersinstellingen, handtekening. Is wat geklooi hoor, ik moest eerst ook zoeken enz. Bij "over deze site" zijn daar meer vragen over gesteld en daar staat ook wel een duidelijkere uitleg dan de mijne :D

Zo ik ga goed, heb nu bijna 5 pagina's van mijn scriptie af. Heb in elk geval mijn doelstelling voor vandaag gehaald, maar ga natuurlijk wel verder want ik wil hem z.s.m. afhebben!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Cindy: wat een droppie zeg, je hondje :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

Wat ik me trouwens afvroeg, is er nog iemand die een fotoreportage gaat laten maken met zwangere buik? Een vriendin van ons is fotograve dus wij gaan het sowieso laten doen ;) en ik zit er aan te denken om eerst m'n buik te laten beschilderen en daar dan ook foto's van te laten maken! Wanneer zou je zoiets het beste kunnen doen? Rond week 30 ofzo?

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat vroeg ik me ook af :D ik wil het ook laten doen alleen dan zonder buikschildering, alleen weet ook niet rond welk termijn??

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey meiden, even een ego-bericht, ik heb vanmorgen op t werk ontzettende krampen gehad. ik dacht echt even dat de bevalling begonnen was...:(
    ik stond over het aanrecht gebogen van de pijn, en het kwam echt in golven. hield een minuut aan en een paar minuten later begon t weer. gelijk de vk gebeld, en nu mag ik vanmiddag langs komen om naar t hartje te luisteren. das wel weer fijn.
    op dit moment is het over, ik hoop dat t niet opnieuw begint!
    gisteravond voor t eerst ons kleintje echt voelen schoppen, zelfs Teun voelde het! ik hoop zo dat alles goed zit! over 3 kwartier weet ik t.

8. SeaShell

@ Ellen; wow meid dat is schrikken! ik heb vooral 's avonds krampen, en ook af en toe '' van onder'' zeg maar hele hevige steken/krampen, ga morgen ook aan de gyn vragen wat het is, want je maakt je op zo'n moment wel druk!

hopelijk zijn het harde buiken en is het niks. straks lekker naar het hartje luisteren meid. knuf voor jou

9. Maia

Maia Niet meer actief

och jeetje Ellen, ik ga voor je duimen dat dit het enige was en het verder niets was. Sterkte straks!!!

10. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn

Dank je het is me gelukt:)Vind het zo leuk om naar te kijken.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ellen: Ik had dit vanmorgen ook, ik werd er wakker van. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik heel nodig moest passen maar daarna ging het niet weg. Ik kon bijna niet rechtop staan van de pijn. Nu is het weg maar ik heb nog wel last van een strakke buik.

We zijn net terug uit Haarlem. We hebben de prenetal doos op gehaald en we hebben de eerste schoenen voor onze kleine gekocht! Ja ze krijgt pas echte schoenen als ze kan lopen hoor maar dit zijn van die slofschoentjes............mt 16 in het glimmend wit met twee roze strepen op de zijkant echt super lief!

bedankt voor jullie reacties op mijn notulisten vraag.......ik ga hier echt wat mee doen!

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ellen: jeetje zeg wat schrikken. Hopelijk is alles goed bij de vk.

Sloppy: lekker wezen shoppen dus. Lief die slofjes. Foto?

Dozen: hebben jullie al bericht gehad van de etos doos? van felicitas? Heb daar nog niks van gehoord en van prenatal ook niet maar die is later volgens mij.

Buikreportage: ik heb er een van de vorige zwangerschap laten maken. Met 30 weken geloof ik. Vond ze kei mooi geworden. Ze had zelf wat dingen die je erbij kon houden en je mocht zelf ook dingen meenemen. Het mooiste is om helemaal in het zwart of wit te gaan zei ze toen. Ik zal wat foto's in mijn album zetten daarvan. Ze hangen nu nog in een lijstje in de babykamer. We vonden ze erg mooi geworden. Die met mijn oudste zoontje hebben we toen ook gebruikt voor het geboortekaartje. Na de geboorte van de jongste zijn ze toen vrij snel langs gekomen thuis om wat foto's te maken en 1 daarvan waar Yannick helemaal op staat hebben ze gebruikt voor de binnenkant als foto. Nu willen we weer iets anders.

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik heb de foto's van de buikreportage van de vorige zwangerschap nu in mijn album staan. Dus als je wilt kan je een kijkje nemen haha.

Daantje: wij hebben de buikreportage bij fotografie Meriam in Mierlo-hout laten maken. Kei goede service en leuke mensen. Het geboortekaartje komt daar overigens ook vandaan haha.

14. Maia

Maia Niet meer actief

oei, dat is zeker mooi! En dat was dus met zo'n 30 weken?

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Buddy Maia: ja die was met zo ongeveer 30 weken. Precies weet ik het niet meer, maar rond die tijd. Ik zou dan ook even kijken wanneer je buik een mooie bolle bolling heeft. Dit was mijn tweede zwangerschap dus had ik ook al veel eerder een bolling. Ben nog echt gelukkig met de reportage. Blijft een mooie tastbare herindering.

16. Maia

Maia Niet meer actief

Ik hoef toch niet ver van tevoren dit te regelen, maar dan weet ik tenminst een beetje wanneer ongeveer goed is. Ik vind jouw foto's echt heel erg mooi!

17. SeaShell

@ Sloppy; lief he zijn die slofschoentjes, ben er ook helemaal verliefd op :D

@ mamavanjordy; hele mooie foto's! Wij laten de foto's maken door een vriend van ons, die fotograaf is, die doet ook onze bruidsreportage. Ik zal ongeveer een week of 30 aanhouden :)

dit is mijn buikje nu :D

( kreeg de foto hier niet in zijn geheel onder geplaatst.. lukt op 1 of andere manier niet meer na de verhuizing)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit zijn de allereerste schoenen die we gekocht hebben:

Mijn ouders zijn nu in America en die nemen waarschijnlijk ook een paar Ugg's mee en een paar Vans!!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mooi buikje hoor daan!!

Ik krijg de foto ook niet meer gewoon in het berichtje alleen met een link.......
    Ik ga denk ik vanavond weer ff een foto van mn buikje maken

20. MvN

MvN Niet meer actief

Cindy: Wat een lief hondje!!

Sloppy: Zal ik je een notulen sturen anders? Ik doe opleiding directiesecretaresse en moet die zovaak maken.

Daantje: Ik ben vorige week maandag naar zo'n voorlichtingsavond geweest, best intressant!! :D

Ellen: Hopelijk is alles goed!!

Gister avond na de sex deed mijn buik in ene keer pijn joh, tranen rolden over me wangen.. en echt maar aan 1 kant! :( Gelukkig heb ik de angelsound dus kon ik ff horen dat het nog goed was :)

Vanochtend had ik de 20 weken echo en alles is super goed!!! Hartje bekijken ging wat moeilijker omdat mevrouw nogal een voorkeurspositie heeft en lag het hartje precies onder de navel.. Toen moest ik gaan rollen en springen en toen ging ze weer kijken en nee hoor de kleine lag nog precies hetzelfde maar 5 minuten later draaide ze zich heel iets en toen was alles super te zien!! Ook hield ze de benen strak overelkaar zodat we het gelslacht niet voor een 2e keer bevestigd kregen :( Ons meisje is nu 352 gram :D

Deel Deze Pagina