Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@daantje: dat is al een aardige buik zeg!

@sloppy: ooo wat een lieve schoentjes :D

@Roos: fijn dat alles goed was!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pfoe, alles is goed, waarschijnlijk mijn darmen in de knel. ik mag gewoon weer bellen en het hartje komen luisteren als ik t niet vertrouw.
    het hartje klonk luid en duidelijk dus dat zit wel goed.
    thnx voor jullie reacties!

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ellen:gelukkig!!!!!!!

4. Maia

Maia Niet meer actief

gelukkig maar ellen!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen gelukkig is alles goed met jullie kleine uk.

Sloppy lief hoor die schoentjes ik heb ook al een paar nikes en hele schattige rose paarse schoenen ( hele dure waren ooit op mannetje zn werk fout geleverd).

Ben nog niet eraan toe gekomen om fotos te maken want voel me nog steeds niet toppie.
    Maar zal zo snel mogelijk wat maken

Nog wel even een foto van de 20 weken echo erbij

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Daantje mooi buikje hoor!

@ mvj mooi die fotoreportage!

@ Sloppy ik wil ze ook ze zijn echt schattig!

@ Cindy wat een scheetje! echt heel lief!

@ Ellen fijn dat het niks ergs is gelukkig!!

@ Roos fijn dat je 20 weken echo goed was!

@ Danjo doe het rustig aan meis!

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hey,

Zo de eerste dag zit er weer op! De hormonen zijn weer iets gezakt;).

@Josien & Maia: Thanx
    @ Ellen: Fijn dat het allemaal goed is! Ff weer gerust gesteld
    @Danjo:Doe rustig aan he!Trouwens mooie echofoto,dat armpje :D!
    @ Cindy: Have fun met je "prinsesje", nu opvoeden!:p
    @Roos89: Top dat je echo goed was! En nu al een eigenwijs meisje!
    @Sloppy: Geweldig, die schoentjes! Volgens mij heeft Britt die ook gehad!

@mvj: Gaaf, die reportage!
    @Daantje: Ik heb eigenlijk geen idee of wij nog voorlichting krijgen in het ziekenhuis? Ook omdat ik eigenlijk pas vanaf week 36 naar de gyneacoloog moet.

Een collega van mij is 3 weken te vroeg bevallen van een dochtertje Bo, een stuitbevalling en het ging allemaal super! Ze mocht dezelfde dag alweer naar huis!
    Kijk dat zijn de leuke verhalen he!:p

Morgen weer voor controle naar de verloskundige!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy: Liefff he! Wij hebben de schoentjes vorige week ook gekregen van een vriendin van mij.
    SChattig..!!

Cindy: Aaah wat een lief hondje!! haha!! Istie nou nog klein of is het al een volwassen hondje??
    Tis echt moeders mooiste ofniet!!! ;)

buik foto's : Ik vind het ook heeeel mooi, maar ik durf niet want heb nu al striae.. Hebben jullie dit niet??

ROos: Moooi dat de echo goed was meid! Gelukkig maar!
    :D

Sorry als ik mensen vergeten benn.. Isniet mijn bedoeling! ;)

Katten: OOHHH, ik word echt gek!!!
    Ze zijn zo stront en stront en stronttttttt vervelend!!!
    Ze zeggen wel is dat ze in de puberteit kunnen komen, nou allemachtig, en of ze dat zijn!! Bah!
    Ik word helemaal gek, ze zijn zooo aan het rennen en niet luisteren, ze doen echt ALLES wat niet mag..
    En 1 keer moeten ze overal overheen zeiken, in alle mandjes in huis ( en dat zijn er heel wat )..
    Laatst kwam joep op onze slaapkamer GAATTIE GEWOON OVER ONZE DEKEN HEENZEIKEN!!!
    ik kan ze wel wat!!
    Sta echt op het punt om ze te verkopen.
    Iemand tips voor puber katten???

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sjimf; die wieg heeft mijn tante bekleed!Het idee kwam wel van mij af en zij heeft het met ontzettend veel liefde heel mooi gemaakt!

@Sloppy; wat een lieve schoentjes!

@Mezelf; ik ben doodop werk al 6 dagen achter elkaar en moet er nog 3...En dan werk je zelf in de kraam dat is het ergste..Kreeg gister en vandaag flinke steken in me buik, heb geen idee wat het is maar het zit me niet lekker....

10. Zo, goedenavond allemaal. Was ik ook weer eens eventjes.
    Zie allemaal leuke foto's en kamertjes voorbijkomen. Geweldig!
    Wij houden het oude kamertje van Esmée als babykamer, dus er veranderd daar niks. Ja, alleen het bedje moet ff bijgeverfd worden, want Esmée kreeg knaagneigingen :D

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv

Dacht al dat wij als enige een knaagdier hadden! Iedereen keek ons zo raar aan toen wij zeiden dat Britt aan het bed zat te knagen!:D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij de Prenetal gekocht!:)

13. nou, hier zie je gewoon echt het hele gedeelte wat ze al heeft afgeknaagd. nu in het nieuwe bedje doet ze het ineens niet meer

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Ellen; fijn dat alles goed was meid!

@ Roos; super dat de 20 ween echo goed was :D

@ babydream; probeer het rustig aan te doen meid!

@ leo; ik heb ook al striae hoor, maar meer aan de zijkant van mijn buik, (nog) niet aan de voorkant. moest wel lachen om het verhaal van je kat haha, maar dat is echt niet leuk nee.. hij is wel al gecastreert toch? dan zou je verwachtten dat het sproeien minder zou worden :(

@ mezelf; ik voel de kleine echt in mijn schaamstreek schoppen zeg maar, ook al ligt de kleine daar met het hoofdje.. voelen jullie je babytje ook zo laag? voel het ook echt bij mijn blaas en nog lager.. maak me er een beetje druk om, want het lijkt wel ERG laag.. morgen maar ff vragen aan de gyn..

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Daantje,

Volgens mij is dat wel normaal hoor meid. Ik voel de kleine ook heel vaak onderin schoppen (zoals op dit moment ;)). Daarna draait ie zich vaak weer om en trapt dan ineens bovenin. Ik zou me er geen zorgen over maken hoor meid!

Groetjes,
    Josien

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daantje ik voel het ook het meeste onderin

Ben vandaag thuis gebleven ben nog steeds stront verkouden en werk op een kinderafdeling dus lijk me niet zo slim he

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ Daantje ik voel de kleine meid alleen maar onderin schoppen, ik hoorde bij de 20 weken echo dat ze in stuit ligt en het lijkt wel of ze zo blijft liggen want voel alleen maar de schopjes onderin.

@ allemaal ik zat net de banners te kijken wat gaan we allemaal hard zeg, ik weet nog goed die onzekere tijden in het begin. Ben ook blij dat het allemaal goed gaat met ons.:)

Ik ben weer werken tot vanavond! Fijne dag allemaal!

18. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@schoppen: ik voel de kleine ook alleen onderin schoppen hoor.

@rose: ja de tijd gaat supersnel he! We zijn nu allemaal wel over de helft e.d. en als je nu kijkt bij het januari of februari topic dan bedenk ik dat we een paar maanden geleden ook zo enthousiast (zijn we nog) en onzeker waren. Gek he dat het zo snel gaat.

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Leonie: ik kreeg na de buikreportage pas striae. Maar ik geloof dat je kunt vragen of ze ze dan doen bewerken zodat je het niet ziet op de foto. Een goede fotograaf moet dat kunnen volgens mij. Niet leuk van je katten. Ik heb ooit eens gehoord dat als katten veel sproeien dat ze blaasgruis kunnen hebben? Misschien het geval? Of ze zijn hun teritorium aan het afbakenen misschien?

Daantje: ik voel de kleine ook veelal onderin. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. De klein draait nu nog vollop en zoekt vaak een plekje waar ze het lekkerst liggen.

Danjo: beterschap. Nee erg verkouden en een kinderafdeling lijkt me niet echt goed samen gaan.

Rose: werk ze.

Babydream: ik herken het helemaal hoor. Vind het 8 dagen werken achter elkaar ook wel wat tol beginnen te vragen. De kraam is gewoon erg intensief. Normaal al vaak vind ik, laat staan als je zwanger bent. Als het niet meer gaat gewoon aangeven he meid. Denk aan jezelf en aan de kleine.

Ellen: fijn dat alles goed was. Opluchting.

Roos: geweldig dat de 20 weken echo goed was.

Sloppy: wat een schattige schoentjes zeg. Kan me voorstellen dat je daar meteen verliefd op was haha.

We zijn er overuit dat we waarschijnlijk toch diddl van de muur af gaan texen en dan een muursticker met tekst of een gedichtje tussen het bed en de commode gaan doen. Voor de rest blijft de kamer hetzelfde.

Ik lag gisteren in bed en toen voelde ik aan de rechterkant ineens een harde bobbel zitten. Links was helemaal soepel. Echt het hoofdje of het kontje dus. In onderscheid maken ben ik nog niet zo goed haha. Onze meid kwam ook echt naar mijn handen toe.

20. Maia

Maia Niet meer actief

een muursticker met tekst o.i.d. klinkt ook heel leuk. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

Deel Deze Pagina