Lijkt me heerlijk om nergens last van te hebben Ik heb kwaaltje na kwaaltje na kwaaltje Ach, het geeft wel een rustgevend gevoel. Ik zal straks weer even de lijst aanpassen.
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Josien: 1 oktober ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~? ~ ? ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Agneta: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ingrid72: 14 oktober ~? ~ ? ~ ? Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 2e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gynaecoloog Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo & 18 februari intake VK Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Ricmar94: 18 februari afspraak gyn Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Shaula: 2 maart, intake en 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake verloskundige Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Moaatje: 6 maart intake en echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Vlindertjes Een mini jari Een mini berenbotje Een mini toontje Een mini kira We hebben nu: 49zwangeren en 4 vlindertjes Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http Stuur Maia een PB om jezelf op de lijst te laten zetten.
nou ik vind geen klachten best zorgzaam hoor haha, tis dat ik zo moe ben anders wist ik niet dat ik zwanger was... haha gelukkig was er op de echo al wat te zien anders had ik het helemaal niet geloofd haha! Kijk uit naar 23 febr, dan heb ik weer een echo... dan zijn we 8 weekjes Kus Maaike
Maia, dan kun je eigenlijk dat onderste schuingedrukte bij de lijst even weghalen! (staat wat netter denk ik )
Kira; sterktje meis! @all; ik vind die lijst in een pop-up van trutje erg mooi. Misschien alleen zo'n lijst aanhouden ( met een paar meiden erbij zodat niet alles op 1 persoon aan komt) Dan kunnen ook meer meiden de link in de banner zetten waardoor het sneller zichtbaar is dat er een externe lijst is : : : : : : : :
hoi dames ik hoop dat ik mijn eigen hier aan mag schuiven. Ik ben 2 oktober uitgerekend en heb bij 5weken al een inwendige echo gehad kon nog niet veel zien ja een rijstekorrel dus dat was in ieder geval al iets vrijdag moet ik weer naar de gyn en als het goed is kan ik het hartje zien kloppen spannend....... Voor alle aanstaande moeders gefeliciteerd Veel iefs
Bedankt lieve meiden! Ik wil jullie een fijne zwangerschap wensen en geniet ervan dikke KUS voor jullie allemaal
@kira: knuffel Zo, de lijst is nu weer helemaal bijgewerkt. Ik denk dat trutje hem sowieso op de oktober2009 site gaat zetten en dat we op een gegeven moment even moeten kijken wat we met de lijst moeten doen. Nu klopt hij in elk geval weer dus laten we proberen dat te houden Ik heb echt giga last van m'n darmen, echt met pijnscheuten en mijn maag is nog steeds van slag. Wow, het sneeuwt hier! Mooi!
joysa welkom en gefeliciteerd!we zijn dezelfde datum uitgerekend! ik vind het lijstje van trutje ook het mooist, veel overzichtelijker dan op elke pagina weer zo'n lijst voorbij zien komen.. maia vervelend dat je niet kan slapen!ik had er vorige week last van, ik hoop dat het snel overgaat want het is geen pretje! kira dikke knuffel meid!sterkte! ga zo ff met mn kids naar de kinderboerderij, vind mn oudste geweldig!vooral de loslopende biggetjes.
Om mijn lijstje voor de "bijhouders"ook even compleet te maken: het is ons eerste kindje. Ik wacht wat betreft bevalling het eerste bezoek aan de HA even af. Ik weet namelijk niet of een leeftijd een rol speelt voor de bevallingsplaats. Ik ben dan namelijk alweer 37. En wat betreft voeding hou ik het eerst op de fles. Dit omdat ik een borstverkleining heb gehad. Vandaag nog bezoek gebracht aan ouders en gisteren an schoonouders. Het valt niet mee om onze monden nog te houden, maar we willen hen graag op een speciale wijze op de hoogte brengen alleen weten we nog niet hoe.
Hoi ingrid, Volgens mij mag je als je wil gewoon thuisbevallen hoor, maar idd even met je ha of vk bespreken. Tenminste ik had iemand in mijn omgeving die ook 37 was en thuis is bevallen.. Moeilijk he! iets speciaal verzinnen om het te vertellen! wij hebben het gewoon verteld alle keren en dat vonden ze al heel speciaal! Succes met verzinnen er zijn volgens mij al wel een paar leuke dingen voorbij gekomen hoor, mischien zit er een tip voor jou bij?
Hier hangen we ons zoontje een slap om met ''Hoera ik wordt grote broer''. Dan zeggen we niets, en wachten we gewoon totdat ze het zien
Hallo allemaal! Poeh, wat wordt er hier toch veel geschreven iedere keer... @Kira, wat naar voor je! Heel veel sterkte gewenst... @alle nieuwe meiden; proficiat welkom hier! Fijn Maia, dat jij de lijst wil updaten, misschien is het een idee om dat dan één keer per dag te doen zodat er niet op iedere pagina weer zo'n lange lijst staat... Verder hier ook helemaal geen kwaaltjes, behalve een beetje meer moe... Wel zit ik elke dag met ontzag naar mijn borsten te kijken, die zijn ècht groter geworden... Wij hebben trouwens vorige week aan onze beide ouders verteld dat ze opa en oma gaan worden door een paar babysokjes in een fotolijstje te doen met een gedichtje erbij. Dat ging ongeveer zo: Je kan me nog niet horen, Je kan me ook nog niet zien... Rond 4 oktober word ik geboren! Mag ik dan bij mijn opa en oma in dit lijstje misschien? Was een echte tranentrekker! Heel succesvol. De wederzijdse ouders vonden het allemaal hartstikke leuk! Het gedichtje had ik trouwens niet zelf bedacht maar ergens gelezen... Fijne dag allemaal! Liefs Sjimf
Vreemd, ik had er toch echt de 23e voor gezet. Naja, het is helemaal opgelost zo! Als jij de lijst hier bij houdt dan pas ik em wel aan op onze website! En als mensen er nog meer gegevens willen plaatsen dan zullen ze het maar moeten PB-en.
vind ik een prima oplossing. En ik zal het 1x per dag doen zodat we idd niet constant lijsten door elkaar krijgen. We hebben net samen de dvd van Lennart Nilson zitten kijken. Mooi hoor! @sjimf: wat een leuke manier van vertellen zeg! Kan me voorstellen dat het een tranentrekkend moment was.
Hallo, @ Kira heel veel sterkte, ik las dat je een miskraam hebt gehad. Ik zit er aan het denken om me aan te melden voor moeders voor moeders. Dit aangezien wij zelf ook niet makkelijk zwanger konden worden. Ik heb PCOS en heb een tijd Clomid moeten slikken. Ik vind het het alleen een beetje eng om me nu al aan het melden voor moeders voor moeders, omdat ik mijn eerste echo pas op 16 februari krijg. Eerst deze maar even afwachten. Verder beetje hoofdpijn, en afgelopen nacht voor de eerste keer in 4 dagen weer een beetje fatsoenlijk kunnen slapen. He he. Oh, wat kan ik toch goed liegen zeg :^o , mijn man stond er zelfs van te kijken. Hi hi... nee mam, ik mag geen wijntje, want ik slik nog medicijnen voor mijn PCOS.
@ pixel....wat goed zeg....echt een goeg leugentje...maar wel om best wil dus dan mag het wel! Ik heb ook gezegd dat ik eerst de echo wil afwachten...heb een afspraak met mvm de dag erna staan...mocht het niet goed zijn kan ik gewoon afbellen! @ all...hoe is het verder hier?