Het is hier lekker drama. Ben giga misselijk al de hele dag. Dat wordt nog wat als ik de hele week moet werken. Nu kan ik nog duf op de bank hangen. Iedereen verder wel een lekker weekend gehad?
Heb een prima weekend. Vrijdagavond mijn ouders het goede nieuws verteld, en gisteren aan schoonouders en schoonzus. Gisteravond kwamen mijn vriendinnetjes eten, en die hebben we het ook verteld. Iedereen vind het leuk, maar wel erg snel. Tja, dat is het ook. Behalve extreme vermoeidheid heb ik geen kwaaltjes. Vorige keer was ik ook zo moe. Werd alleen maar erger naarmate ik langer zwanger was. Maar mijn ijzer zat toen ook op 5.2. Erg laag dus. Ben uiteindelijk maar halve dagen gaan werken. Ben er nu erg blij mee dat ik maar 3 dagen per week werk.
Hier ook alles goed... Alleen wat last van pijn in mijn rechter lies... en af en toe een aanval van moeheid... Morgen naar de huisarts... ben wel zenuwachtig....
Hmm de lijst klopt nog niet helemaal want mijn gegevens zijn nu weggevallen. Ik ben uitgerekend op 13 oktober, 2e kindje, ziekenhuisbevalling, en ga fv geven. Is het nu zo dat iemand anders hem aanpast of moet/mag ik dat zelf doen?
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Josien: 1 oktober ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~? ~ ? ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Agneta: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 2e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gynaecoloog Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo & 18 februari intake VK Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Ricmar94: 18 februari afspraak gyn Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Shaula: 2 maart, intake en 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake verloskundige Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Moaatje: 6 maart intake en echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Vlindertjes Een mini jari Een mini berenbotje Een mini toontje Een mini kira We hebben nu: 49zwangeren en 4 vlindertjes Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http Stuur Maia een PB om jezelf op de lijst te laten zetten. weer aangepast. Shaula, je datum stond er wel al op, alleen ik had geen verdere gegevens! Nu is het in elk geval goed.
Sorry, Maia en Trutje heb jullie beiden ge pb't. Kira heel veel sterkte toegewenst! Alle nieuwe, gefeliciteerd! En natuurlijk welkom! Hier nog steeds weinig klachten, alleen snel duizelig als ik opsta. Hebben meer van jullie daar last van?
@Shaula, hier ook last van duizeligheid zo nu en dan. En vermoeidheid. Dat zijn dan ook mijn enige klachten!
Ik ben ook af en toe duizelig maar bij mij komt het dioor mn ijzergehalte. Die is 5.4 nog van mn vorige zwangerschap.
Hallo Vandaag hebben we het aan de ouders en schoonouders verteld, en het was een en al ontroering en verbazing. We hadden een kaart gekocht met daarop een zwangere buik met handen erop. Daarin hadden we een gedicht geschreven. Dikke tranen vloeiden, maar ook gelijk ojee als het dan nu maar goed gaat... Ja dat hopen we ook. Ik heb weinig klachten af en toe wat misselijk ongikrampjes en winderigheid en vooral moe... Oke ik ga even op het forum terug lezen
goedemorgen dames! Iedereen een beetje kunnen slapen? Ik heb weer een brakke nacht gehad dus dat wordt vanavond vroeg naar bed gaan en ik zit hier flink misselijk te wezen dus dat wordt leuk zo als ik richting mijn werk moet. zakje zit al in mijn tas je weet het nooit!
goede morgen! Hier ook 1 die slecht heeft geslapen.Heb vanacht liggen dromen De raarste dingen heb ik gedroomd. dus vanavond ook maar vroeg naar me bedje Werkse iedereen!
Ook ik heb een zware nacht gehad, moest plassen maar was te moe om er uit te gaan, met als gevolg dat ik 2 uur later wakker werd met buikpijn dus toch maar ben gaan plassen. daarna niet meer kunnen slapen. Vanavond er maar weer vroeg in, ik ga nu naar mijn werk zie jullie vanavond wel weer. Groetjes
Ben gister door onze hond gebeten. Beetje eigen schuld en de hare maar goed. Zijn maar kleine wondjes. Zo ff de dok bellen of het ook van invloed kan zijn op de baby... Of dat ik een tetanusprik oid moet...
borst- of flesvoeding... Goeiemorgen ladies, Ik herken het verhaal van het moeten plassen 's nachts, maar geen zin hebben om eruit te gaan met als gevolg dat je steeds wakker wordt van de buikpijn... Dat heb ik nu de afgelopen nachten ook gehad... Normaal hoef ik er 's nachts nooit uit om naar de WC te gaan, maar sinds ik zwanger ben iedere nacht! Het zal er wel bij horen. Verder slaap ik nog prima en heb ik ook nog steeds geen vervelende klachten. Lijkt me vreselijk om zo misselijk te zijn, veel sterkte Maia... Fijne dag allemaal! Liefs Sjimf
Hey meiden, Wat een gezellig druk topic! BV of FV ? Ik weet nog niet wat we gaan doen Verder ben ik wel benieuwd met hoeveel weken jullie de eerste echo krijgen. De HA wil me pas bij week 8 a 1 naar de gyn. sturen Had gehoopt eerder een echo te krijgen............... Liefs Northern
Goedemorgen allemaal.. Hier een echo rond de 10 weken... Hier wel een lekker nachtje gehad... Ben zelf een beetje ziekjes...
Heb net de gyn. gebeld, gewoon gevraagd wat normaal was. Bij 7 weken vertelde ze me, dus 24 febr. eerste afspraak gekregen voor 1e echo Spannend allemaal!
Goedemorgen allemaal, Wat leuk om dingen in jullie verhalen te herkennen! Rare dromen(ook eng soms), plassen midden in de nacht ed haha...wel prettig om te lezen! @ alle nieuwe Welkom! Ik wil trwns graag bv gaan geven en weet niet waar ik ga bevallen. Weet iemand of je zelf voor de kosten moet opdraaien als je in het ZH wilt bevallen...zoiets heb ik een keer gehoord namelijk ?