Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja, als je het echt graag zelf wilt en er is verder geen reden voor, dan moet je wel een groot gedeelte zelf betalen.. iets van 300-400 euro geloof ik?

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Evamariah, de kosten voor een ziekenhuisbevalling varieren. Afhankelijk van je ziektekostenverzekeraar. Voor mij word het ongeveer 140 euro.

Zonneschijn, ik ben uiteindelijk op 3 juli bevallen.

Ik heb gelukkig geen last van kwaaltjes, alleen die vermoeidheid. En die kleine hier is niet van plan mama te laten uitslapen. Pffff, dit word en dag met lucifers tussen mijn oogleden.

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    goede morgen!

Nou hier ook niet echt een goede nacht gehad, ook door het moeten plassen 's nachts!
    En ik heb ook nog steeds vlagen van misselijkheid, meestal als ik iet heb gegeten dan zit dat de hele tijd dwars.

Volgens mij is je eigen bijdrage als je zonder medische indicatie wilt bevallen tussen de 150 en 225 euro ofzo. Maar dat verschilt per zorgverzekeraar.

4. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Goedemorgen!

Huh? Voor een poliklinische bevalling in het ziekenhuis hoef je toch niet extra te betalen?
    Dacht dat dat gewoon vergoed werd... Maar ik kan het mis hebben hoor!

Maia: Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ik hoop dat het werken vandaag wat gaat!

Slapen en plassen: Hier ook! Gelukkig blijft het bij 1 keer per nacht tot nu toe!

Ik zal zometeen de Vk eens bellen om een afspraak te maken!
    Spannend :D.

5. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    9 Maart heb ik een afspraak bij de VK. Voor de eerste echo en een intake!
    Wat duurt dat nog lang!

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap moest ik ook heel lang wachten op een echo, ik zou dan een echo hebben als ik 11 weken was die heb ik niet gehaald (mk), en nu omdat ik een mk heb gehad krijg ik hem morgen.

ik heb vanacht ook heel slecht geslapen, en heb de raarste dingen gedroomt over de echo morgen.
    verder ben ik nog steeds niet helemaal lekker, de verkoudheid is nog niet helemaal weg, en ik ben nu ook af en toe misselijk.

XXX Gusam

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh ok thnx all....ik had het net ook ff opgezocht...295 euro voor mezelf ongeveer!

Vinden jullie het ook zo spannend allemaal?
    Ik ben zo benieuwd of ik een hartje ga zien donderdag...ik denk het haast wel hoor...ik heb vertrouwen....heel veel...maar vind het zo spannend! hihi

8. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd!

Mijn misselijkheid is niet ochtend maar in de loop van de dag en avond met vlagen. Verder niet te klagen. :D

Gisteren mijn schoonouders verteld....... :) helemaal geweldig....dat waren weer een aantal tranen. Ook een kaart met gedicht en chocolaatjes van de warme bakken met baby jongetje en meisjes kleuren en figuurtjes..... ze vinden het helmaal super! zij worden nu van de derde kleinkind opa en oma. Andere dochter van hun heeft al twee meiden...... :baby:

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hey chickys,

Alles goed hier. Alle nieuwe dames welkom en alle oude dames alles goed? Lekker aan de kwaaljes?

Hier zaterdag eindelijk een wat duidelijke posi test nu ook met het blote oog te herkennen hahahaha. Maar nog heeeeeeeeel licht hoor. Dus heb maar weer wederom bij matcare testen besteld. (testen 12 tm 20 ;)). Ja ja heb ze uiteindelijk 2 dagen over tijd mogen ontvangen die andere. Dus ga nu ook gewoon van 2 dagen levertijd uit. Ff 2 dagen niet testen.
    Jagen op een duidelijk streepje zeg maar. Verdere kwaaltjes hier, heerlijk: moe, pijn, misselijk, opgezet en emotioneel niet te filmen.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Even een kort berichtje want ben voor het eerst misselijk. (Bij de vorige nergens last van gehad!). Bovendien kan ik nu om alles (en vooral niets) huilen! heb medelijden met vriendlief! :D Hier ook een korte nacht achter de rug. Mn kleine meisje voelde niks voor slapen en dus mama ook niet :( Ze ligt nu op bed dus ga ook maar even een tukkie doen!

Alle nieuwe, welkom! Andrea, wat een leuke reactie van je schoonouders. Zo lief!

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Hier vanmorgen een positieve test. Niet verwacht omdat ik vrijdag al wat bruinverlies had ( heb ik anders nooit ) . Vanmorgen had ik een gevoel te moeten testen en binnen 4 minuten 2 prachtige streepjes op de test.
    Als het allemaal goed ik ben ik op 20 okt uitgerekend van ons 2de wondertje.

Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

12. SanneL

SanneL Lid

24 jul 2008
    19
    0
    0
    Duiven
    Het gaat hier helaas niet goed :cry: Ik ben gisteren behoorlijk wat helder rood bloed verloren. Ik heb de hele middag zitten huilen, wordt dit mijn derde miskraam?
    Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld. Morgenochtend krijg ik een echo in het ziekenhuis om zekerheid te krijgen. Als ik tenminste voor die tijd het vruchtje nog niet verloren ben. Op dit moment is het bloedverlies gestopt, maar dat heb ik tijdens mijn eerdere miskramen ook gehad. Dan zette het later alsnog weer door. Volgens de verloskundige is er nog een klein kansje dat het goed gaat... ik leef tussen hoop en vrees.

13. och.. dikke knuffel...

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    jeetje sannel ik hoop dat het toch nog goed zit!Sterkte!

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    sterkte sanne ik zal voor je duimen dat het loos alarm is

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ff vraagje. Hoe is het eigenlijk met Klusser afgelopen? Heb nog een btje terug zitten scrollen, maar ik kan niets erover vinden.

Hopelijk is alles toch nog goed gegaan.

17. Maia

Maia Niet meer actief

och jeetje Sanne! Sterkte!

18. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Sanne! Ik duim voor je dat het nog allemaal goed mag zijn! Knuffel!

19. Maia

Maia Niet meer actief

@cindy: volgens mij is ze hier al een aantal dagen niet meer geweest, maar mij staat bij dat ze vrijdag a.s. naar de gyn gaat omdat ze bij de echo van de week helemaal niets konden zien. Dus dat is afwachten.

@de rest: ik reageer vanavond wel ;) zit hier op m'n werk, ben nog steeds misselijk maar het hoort er nu eenmaal bij helaas. Ben blij om te horen dat de meeste van jullie nog niet zo'n last ervan hebben.

O ja, en het dromen en 's nachts naar het toilet moeten (maar dat niet willen) herken ik ook. Steeds om zo'n uurtje of 4-5 en dan wil ik het liefst gewoon nog even lekker slapen.

20. Myr

Myr Nieuw lid

8 feb 2009
    1
    0
    0
    Hoi allemaal,

Als alles goed gaat word ik 1 okt moeder van een 2ling! :D
    Ik heb al 2 zoons: 1 van 15 jr en 1 van 2 jr. Tussen de jongens een mk van n 3ling en na de jongste nog 3 mk. (alle 4 de keren dat het fout ging, zwanger door de pil heen) :cry:

Ik ben sinds zaterdag met vlagen echt zo misselijk en aan het spugen dat het wel lijkt of ik een buikgriep heb! Ook herken ik de pijnlijke borsten en het 's nacht wakker voor het plassen... :(

Alle as oktobermama's gefeliciteerd!

@Sanne, ik hoop dat het goed blijft gaan, ik ben bij mijn oudste 3 mnd lang ongie geweest, haalde iedere keer de beroerte....
    Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt bij de vk, sterkte meisje.

Groetjes Myranda

Deel Deze Pagina