Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Kan misschien komen dat jou lichaam mee HCG aanmaakt.
    Mijn test zei gisteren 1-2 weken. Mijn NOD was gisteren.

2. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Gefeliciteerd Sjimf!

Een plus is een plus he!

Geniet ervan meid!

xxx

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Pat: ik heb geen idee wanneer mijn NOD was, heb het gemiddelde van mijn cyclussen aangehouden en dat was dus afgelopen vrijdag. Dus dan klopt het wel dat je een halve week verder was.

Die digitale met tijdsindicatie heb ik trouwens bij ons in de buurt nergens kunnen vinden :( Heb nu maar een paar "gewone" digitale meegenomen.

@Gusam: welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een spannende tijd dus voor je.

@sjimf: jij ook welkom hier en gefeliciteerd! Het is ook mijn eerste zwangerschap. Spannend he?!

@mezelf: wij zijn nu helemaal aan het idee gewend en door het dolle heen. We waren net winkelen en het was heeeeel erg goed dat de prenatal bij ons verbouwd wordt ;) anders hadden we die leeggekocht. Nu hebben we ons dus prima in kunnen houden.

Ik heb wel nog steeds last van krampjes en een beetje weeïg gevoel in m'n maag :( maar dat hoort er nu eenmaal bij.

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi meiden,

Ik kom me ook voorzichtig melden.
    Ik had gister en vandaag een posi test.
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk dat het allemaal nog 8 maanden mag duren.
    Mijn uitgerekende datum is 4 oktober

5. Maia

Maia Niet meer actief

hey, welkom hier Bowen en van harte gefeliciteerd! Het begint hier lekker druk te worden. :)

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Dank je Maia
    Jij ook gefeliciteerd natuurlijk.
    Het is wel leuk denk ik om beetje bij het begin van een maand te zitten.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Bevallingslijst oktober mama's 2009

Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv
    Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv
    Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ ?
    Faith: 1 oktober? ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv
    Gusam: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv
    Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ?
    Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ?
    Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv
    Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ?
    Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv

Afspraken en/of echo's

Pat: 26 januari bloedprikken
    Josien: 11 februari 1e echo
    Minkep: 12 februari 1e echo
    Faith: 26 februari 1e echo
    Toontje80: 9 maart 1e echo

Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan.

Voor het plaatje vervang je de url door [​IMG] (spatie wel even weghalen achter http:)

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi Josien, je mag bij mij er neerzetten 1e kindje, ik denk dat ik ga voor een ziekenhuisbevallen en wel borstvoeding.

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Welkom nieuwelingen! Dat we hier maar veel plezier samen mogen hebben de komende acht maanden!

@Faith, bij ons weet helaas iedereen het al. Dat is het nadeel van de medische mallemolen. Omdat je steeds weg moet voor afspraken enzo wist in ons geval iedereen dat we bezig waren. Mijn baas had zelfs de testdatum in zijn agenda staan. Kijk, dan kan je er niet echt omheen ;)

@Pat, mijn test staat op pagina 2 van dit topic. Dat is de test van afgelopen vrijdag (officiële testdatum). Ik heb niet zo'n digitale test in huis gehaald, maar de test was zo positief dat ik inderdaad nu ook begin te twijfelen of niet allebei de eskimootjes zijn doorgegroeid ;).

Liefs,
    Josien

Edit: Bowen, ik heb het hierboven aangepast ;)

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Dat hoop ik ook Josien, ook voor jullie want zo te zien hebben jullie al het nodige meegemaakt.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo zie dat sommige er bij hebben staan waar ze (willen) bevallen!
    Degene die er ziekenhuisbevalling bij hebben staan, is dat vanwege een medische noodzaak?

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi Wendela,

Niet dat ik weet nog, maar wil het liever zelf.

13. Maia

Maia Niet meer actief

Wij willen op dit moment thuisbevallen. Wie weet verandert dat nog ;)

Hebben jullie ook steeds krampen? Ik lig af en toe echt dubbel van de pijn :( Gelukkig heeft manlief net een kruikje voor me gemaakt. Wat een engel.

Heb trouwens mijn test van vandaag in m'n album gezet hier. De foto op de blauwe mat is de test van gisteren, daar hebben we alleen vage foto's van en ik heb nu geen zin om naar boven te lopen om er een goede foto van te nemen ;)

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Van Toontje weet ik dat ze bij Stijn een keizersnee heeft gehad omdat hij in een stuit lag. Misschien dat dat de reden is dat zij nu wederom in het ziekenhuis wil/moet bevallen.

Hebben jullie al wat klachtjes meiden?

15. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi nieuwe zwangeren!

GEFELICITEERD!

Mijn bevalling is wel op medische reden, vandaar in het ZH..

Het word hie zeker al een beetje drukker! Gezelli!

@Josien: Idd met de medische molen is het logisch dat iedereen het weet.. en wel lekker ook misschien? krijg je toch wat steun..

xxx

16. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    @Maia: Ik heb wel wat krampjes, maar niet zo heftig zodat ik dubbel lig.. Misschien een belletje naar de VK?

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, lekker he zulke testen!

De vorige keer moest ik ook t z.h bevallen.
    Liep al ruim 2 weken overtijd.
    Door omstandigheden ben ik geneigd er weer voor te kiezen, maar aan de andere kant lijkt thuis me ook wel erg lekker.
    Ach we hebben nog even he;)

Van klachten kan ik nog niet echt spreken.
    Vandaag in ieder geval niet steeds zo'n vaag honger/misselijkheids gevoel.

Wel een gespannen buik en af en toe een krampje.

Maakt me wel onzeker hoor, denk steeds....zou t niet goed zijn ofzo?

18. Maia

Maia Niet meer actief

mmmmmm... dit is de 2e x hoor dat ik even dubbel lag. Even echt zo'n steek. Verder zijn ze wel constant aanwezig maar net was het even heftig.

Ik ga morgen even bellen denk ik. Sowieso omdat ik me toch aan moet melden. Ben blij met m'n lieve man ;) dat hij zo goed voor me zorgt.

Toch ben ik niet onzeker door de krampen. Ik heb niet het gevoel dat het toch mis gaat of wat dan ook. Maar dat is alleen maar afwachten natuurlijk.

Hoe vinden jullie mannen/vrienden het nieuws trouwens? Mijn man was helemaal overdonderd :) helemaal geweldig die reactie.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn man gelooft het nog niet. Door alle moeilijkheden in het verleden durven we allebei niet meer blij te zijn, maar zeker voor hem is het natuurlijk ook moeilijk. Hij ziet/voelt/ruikt/hoort er niks van.

Ik heb wel wat kleine klachtjes. Mijn tepels lijken in brand te staan en ik was vanmorgen lekker misselijk.

Maar het maakt me niks uit. Alles in de strijd voor onze eskimo(otjes)!

Liefs,
    Josien

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn man is vooral heel trots....OP ZICHZELF...hahaha...dat zijn zaadjes maar vooral goed hun best hebben gedaan.
    Verder is ie er nog niet zo mee bezig, hij zegt; ach t is nog zo pril joh. Komt wel.

Hij is gewoon veel nuchter als ik in dit soort dingen.
    Hij is er wel heel blij mee, maar beleeft t gewoon anders.

Deel Deze Pagina