gefeliciteerd Ellen! , & veel plezier bij je paps! Okee, ik dacht dat puf cursus echt anderhalf uur puffen was.. En je vriend, gaat hij ook mee?? Volgens mij zou maurice dat niet eens durfen.. Ben benieuwd of het echt helpt bij de bevalinng! Maarr.. daarover spreek ik je wel weer in oktober!! (A) ROos: Ja dat dacht ik ook, maar nou was er een forum en daar zij zo'n vrouw dat je meteen moest gaan liggen! Ook niet een klein stukje doorlopen want dan gaan ze krom liggen ofzo!!
@Blij ei; uit het pittoreske Vlaardingen hahaha... @Leonie; Neej alleen gaan liggen als de baby niet ingedaald is, die vrouw is gek hahaha @Mezelf; jullie hebben allemaal van die mooie buikjes!Mannetje maakt net een foto van mijn buik en denk echt grrrr je ziet geen zwangere buik alleen dik met een gekke punt....Snif
leonie:ik heb pas een proefles yoga gedaan wat een drama zeg dat was echt te zweverig voor mij je moest bijv bij de uitademing geluiden maken haha ik dacht dat ik het in mijn broek zou doen. nu mag ik morgen naar mijn eerste les zwangerschaps gym heb er wel zin in lekker kletsen en op een bodybal wat oefeningen doen en als het goed is is het niet zweverig veel liefs jaja
babydream:ik heb efe naar je foto gekeken en je hebt echt wel een mooie buik hoor het is bij iedereen zo verschillend en ieder buikje heeft iets en uiteindelijk gaat het erom wat voor prachtig mini mensje er in je buik groeit veel liefs jaja
@jaja; je weet het mooi te verwoorden hahahaha!Maar als ik aan het werk ben vragen mensen mij altijd; heb je al kinderen.Zeg ik ja een ukkie onderweg..Zie je ze kijken naar mn buik en zijn ze stomverbaasd hahaha
hey babydream, waarom zo negatief????? :O Ik weet niet welke kleren jij aanhebt met kraamzorg, maar meestal heb je toch van die soort van uniformen?? Daar zie je toch ook niks in?! En ik sluit me aan bij jaja hoor!!! Lekker puh
Weet iemand trouwens wat de precieze maand telling is bij zwangerschap?? Ik weet nooit wat ik moet zeggen als iemand vraagt hoeveel maanden ik ben, reken altijd in weken!
@Daantje, ik heb je via twee wegen een berichtje gestuurd. Ben benieuwd of je me kan antwoorden ... @Pufcursus, ik ben inderdaad ook druk aan het puffen haha. Nee hoor, met dat puffen valt het wel mee. Het zijn in het begin vooral ontspanningsoefeningen en oefeningen voor een goede houding en je bekkenbodem. Morgen ga ik voor de derde keer. Mijn man gaat ook één avond mee (partnerles). De instructrice zei al dat de mannen niet bang hoefden te zijn dat er echt gepuft ging worden. Ze gaf meer een soort van theoriecursus over bevallen op die avond zeg maar. Ik weet niet wie het zei maar ik hou eerlijk gezegd ook niet zo van dat zweverige gedoe. Krijg altijd een lachstuip . Joehoe, 28 weken alweer! Wat gaat de tijd toch snel. Merk wel dat het buikje nu een groeispurtje maakt en de kleine is zoooooo enorm druk. Hebben jullie dat ook? Mijn buik beweegt ooit echt helemaal van links naar rechts... Groetjes, Josien
@Leonie; Wij hebben ook polo's met ons logo erop anders is het in die hitte niet uit te houden!Weet je wel hoe warm die uniformen zijn pffff en okee ik hou mn mond weer lol hahaha
He meiden, Ben niet naar Daantje geweest, want moest de kids nog ophalen bij opa en oma en daarna naar pufcursus. Idd is het niet echt puffen, maar hier ook meer gericht op bewegen zodat je redelijk fit aan de bevalling begint. Les 6 en les 12 zijn bij ons partnerlessen. Weet niet of ik daar heen ga want ben al 2x bevallen en mannetje weet het inmiddels wel haha. Plus moeten we dan ook oppas hebben. Vraagje: ik ben vandaag tot 2x toe bloed met wat slijm verloren. Was bruin/roze van kleur. Met de laatste keer kwam er behoorlijk wat slijm mee. Niks geks gedaan, behalve gewerkt. Heb al wel 1,5 week last van mijn buik onderin. Soms met vlagen echt pijnlijker en anders zeurend aanwezig. Iemand enig idee wat dit kan zijn en of ik de vk moet bellen? Herken dit niet van de andere 2 zwangerschappen.
Wij hebben een polyester fleece dekentje, dus daar moet een andere voor komen. Het dekentje is toch niet goed dus misschien kunnen we wat regelen met de baby winkel Wat de hoofd beschermer betreft: We hebben een met Safety Vent en dat mag wel weer. Wij hebben jersey hoeslakentjes dus daar zitten we dan toch ook weer goed mee. Het is wel verwarrend hoor al die meningen.
@Daantje: gelukkig is het niet al te ernstig en fijn dat jullie zo snel bij het ziekenhuis langs mochten komen! Fijn dat het inmiddels wel wat beter gaat en ik hoop dat je snel naar huis mag! @Bukki: welkom @Fokje: doe rustig aan! @Leonie: mooie buik zeg! @jaja: gefeliciteerd met je 28 weken. @roos: bbq en tijd e.d. klinkt prima! @Shaula: wat fijn dat jullie volgend jaar een eensgezinswoning hebben! Prettig zeg met dan 2 kleine kindjes! @kitty: gezellig dat je ook naar de meeting komt Ik heb er in elk geval heel veel zin in!!! @pufclub: ja, samen met manlief ga ik, begint 4 augustus tot eind september dus ik ben benieuwd of ik het einde haal @Josien: leuk dat de kleine zo druk is. Bij mij ook wel flink! Alleen maar leuk om te zien en mee te maken! @maanden/weken: ik roep nu gewoon dat ik 6 maanden ben, geen idee of het precies klopt, vind het wel weer prima. Maar ik moet altijd even denken, want ik denk ook alleen in weken. Iedereen die zwanger is denk ik @MvJ: ik herken het niet. zo volgens mij ben ik weer bij. Niet zo snel kleppen dames Winkelen met zuslief was erg gezellig, ben nu wel heel erg moe maar ach, heb morgen toch niets te doen dus kan dan lekker uitrusten!
@MamavanJordy, weet jij of Daantje prijs stelt op bezoek? Ik ben morgen in Helmond en wilde even langs gaan als ze daar zin in heeft. Ik heb haar al een berichtje gestuurd, maar vraag me af of ze dat nu natuurlijk leest. Ik zou als ik jou was trouwens wel nog even je VK bellen over het bloedverlies en de buikpijn en het in ieder geval ook rustig aan doen. Bij twijfel zou ik altijd even bellen. Liever één keer te vaak gebeld toch? Succes! @Sloppy, wij hebben geen Aerosleep. Mede door reacties hier op het forum, maar ook de eerste reactie van het winkelpersoneel van de babywinkel en van het kraambureau hier vond ik het geldklopperij. Ze hebben het los van elkaar ook allemaal zo genoemd. Dus wij hebben een 'gewoon' matrasje. Wel mooi stevig, maar zeker geen heel duur matras. Wel vreemd dat ze je zo tegenstrijdig voorgelicht hebben! @Maia, heerlijk winkelen en morgen lekker uitrusten! Heb je jezelf nog een beetje verwend met wat leuks? Groetjes, Josien
@Josien: ja ik heb nog een shirtje gekocht en bij de kookwinkel heel erg bij de bakspullen staan kwijlen maar ik heb me ingehouden. Heb een leuk t-shirtje voor Babe gekocht *bloos* maar die kon ik niet laten hangen Dat was het duurst van allemaal
Josien: ik denk dat Daantje het wel leuk vind ja. Ik wilde morgen ook evt. gaan. Misschien kom ik je dan nog wel tegen. Na 15.00 uur is het pas bezoek geloof ik en vanaf 18.00 uur tot 20.00 uur. Ze ligt op de kraamafdeling. Kamernummer weet ik niet, ben ik vergeten te vragen. Maar dat weten ze op de afdeling ook wel. Ik denk trouwens dat ze onder haar getrouwde naam nu ligt maar dat weet ik niet zeker. Aerosleep: vind het ook niet echt iets wat je moet hebben. Mijn zoontjes hebben het allebei niet gehad en deze krijgt het ook niet. Bah, heb hier steeds meer last van maagzuur. Jakkie.
Ligt ze in het Elkerliek? Want op hun site staat dat op de kraamafdeling bezoek is van 10.30 tot 12.00 uur en van 18.00 tot 20.00 uur . Maar ik kijk gewoon. Rij er gewoon heen en zie wel of ik binnengelaten wordt, toch ? Niet geschoten is altijd mis. En als jij denkt dat ze het wel leuk vindt, dan ga ik het gewoon proberen. @Maia, klinkt goed! Wat kosten die kids al een geld hè voordat ze zelfs nog maar geboren zijn ... Wat moet dat nog worden. Groetjes, Josien
Aha... een berichtje van Daantje! Ze schrijft dat ze alleen bezoek mag ontvangen tussen zes en acht 's avonds. Dat is balen! Maar ja... ze weet nu in ieder geval dat het goed bedoeld is geweest. Ik hoop vooral dat ze heel snel weer thuis is! Groetjes, Josien
@airosleep: misschien herrinderen jullie je het nog.........mijn schoonouders waren mee met het kamertje uitzoeken en die hebben zo'n beetje geholpen deze beslissing te nemen. En daar komt bij dat ik een stof allergie en Astma heb en met dat in ons achterhoofd was het wel een redelijke beslissing. We hebben geen duur matrasje gekocht omdat we die airosleep al hadden. Maar goed het enige wat we moeten veranderen is het dekentje.........dus het is niet zo heel erg allemaal
@ babydream ik had dat vandaag ook op me werk, iemand vroeg wat over de vakantie in sept en toen zei ik dan ben ik lekker met verlof. En toen keek ze me zo aan van verlof ik zo ja ik ben al 6 maanden zwanger. Ow echt zei ze. Ik zo ja zo dik ben ik niet vanmezelf GRRRR @ Daantje fijn dat het beter met je gaat meis, hoop dat je snel weer thuis bent. @ Josien is zeker lief bedoeld!!