He meiden, Ff snel want heb de halve nacht opgezeten met een huilend kind van de jeuk van de waterpokken. Zo zielig. Had vanmorgen weer een beetje afscheding in mijn onderbroekje. Met het afvegen weer een heel ietsje pietsje. Bel straks na het werken toch maar ff de vk.
Maia, bedankt voor je reactie! Ben ook erg blij met het huis! En zeeeeeeeker met twee kindjes is het heerlijk ja Daantje, ik lees inderdaad dat het weer wat beter gaat. Hopelijk mag je snel naar huis meid! Bah, vervelende afsluiter van die mooie dagen hoor! MvJ, ik zou ook even de VK bellen. Beter een keer teveel vragen dan te weinig toch? Hopelijk is het niets! Sterkte! Pufcursus, ik ga weer dezelfde doen als de vorige keer. Alleen nu samen met Sannie. Wij hebben ook 1 keer een partneravond. Vriendlief vond het niet nodig om weer te gaan maar hij moet van mij die ene keer gewoon mee Zometeen om 10.10 uur een afspraak bij de VK, ik ga me maar eens aankleden
@Josien; zie wat leuks in je banner staan!Gefeliciteerd met je 28 weken!! @Shaula; Super hoor een ander huis!! @mvj; inderdaad even bellen hoor!Beter te veel dan te weinig.. @mezelf; zit te wachten om te gaan werken, gezinnetje waar ik zit moest eerst naar de huisarts en zou bellen als ze terug waren dus geduld....
Babydream, werk ze zometeen!! Lijkt me best zwaar om jouw werk met een steeds dikkere buik te moeten doen! Josien, wow al weer 28 weken inderdaad! Gaat snel he. Nog maar een paar weken werken
@Shaula; ja ik krijg nu vooral veel last van mijn rug..Maar ik doe nu een wijkgezinnetje en daarna ga ik bij leerlingen die zelfstandig werken kijken hoe het gaat..Gelukkig volgende week vakantie en na de vakantie nog 3 of 4 weekjes tot verlof!!JIJ succes zo bij de vk!
goedmorgen dames. het is weer heerlijk afgekoeld en het gaat heerlijk regenen ik heb nog nooit zo enoten van de regen hihi. het mag van mij de hele zomer wel zo zijn. mvj:ind je kan het best efe bellen beter 1x teveel dan te weinig. josien:fijn he de 28 weken grens bereikt en nu zijn we alweer 28+1 hihi. babydream:succes zo meid zal ind best zwaar werk zijn bijna vakantie en daarna verlof.... shaula: veel plezier bij de vk. veel liefs jaja
heeee! Zo net naar de vk geweest, de kleine doet et super! de baarmoeder groeide goed. Ik ben alleen 2,5 kilo aangekomen Blijkbaar is het bij ons een regel dat als je een verhoogd bmi hebt , dat je met 24 wkn nog een keer gecontroleerd word op suiker Nu kan ik straks naar het ziekenhuis om me 3 keer te laten prikken. 1 keer om half 12 2e keer naar de lunch om 1 uur en daarna om half 2 nog een keer
Goede morgen!! Het komt hier met bakken uit de hemel! Das minder leuk voor onze hond want die houd niet van regen en al helemaal niet van door plassen lopen Ja ze is een beetje raar voor een rottweiler....... Ik bne gister avond bij mn schoonvader in het ziekenhuis geweest en het gaat weer een stuk beter met hem. Maar ik weet wel dat ziekenhuizen niet goed voor je zijn hoor!!
hoi dames hier ben ik nog eens... sorry dat ik niet bijlees... heb week plat gelegen met rug.. nu is het aan het beteren, maar lang zitten of zo kan ikniet.. en dat met 2 meiden in huis.. want oudste heeft vakantie...
@Roos: wat fijn dat het met jullie uk allemaal goed gaat. Woon je een beetje in de buurt van het ziekenhuis? Wat er zit niet echt vele tijd tussen dat prikken.....
goedemorgen! Auw, ik werd net ergens flink getrapt door Babe wat ontiegelijk pijn deed. Nu is hij/zij gelukkig weer rustig. @MvJ: beterschap voor je kindje en laat je weten wat de vk zegt? @shaula: hopelijk was alles goed bij de vk! @babydream: werk ze! @regen: ik vind het heerlijk @roos: fijn dat alles goed was! apart dat je 3x geprikt moet worden. Succes in het ziekenhuis dus maar!
Mvj: Je had allang moeten bellen joh!! vk is er niet voor niks! Je herkent het niet uit je vorige zwangerschappen.. Bellen dus!! Regen.. het zonnetje schijnt hier lekker!! ROos: mooi dat alles goed was! Wel vreemd dat je zo snel achter elkaar de prikken moet, haha! En je was al zo dol op prikken .. Een paar van jullie hadden een tijd geleden het boek: babymanagement voor papa's gekocht.. Ik heb hem gisteren ook besteld, is het nog wat?? Elksken.. Beterschap en succes..
Shaula: gefeliciteerd met jullie huisje! GOed man!! Is hethelemaal nieuwbouw??? babydream: Werkzee vandaag!!! Heerlijk lijkt me om de hele dag met babytjes te werken, lekker wegdromen bij het idee dat jij straks ook zo'n klein hummeltje hebt..
Jullie moeten echt meer kletsen hoor!!! Vind het zo still hier elke keer!! Ik moet straks ook naar de vk.. zal wel niet veel nieuws zijn.
haha!!! Met de zweep erop Roos!! Maurice MOET en ZAL hem lezen.. Hij vind het meestal wel leuk, maar weet er zogenaamt de tijd nooit voor te vinden.. ( yeah right )