Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@Leonie: manlief heeft er dubbel om gelegen soms, roept nu allerlei feitjes die hij uit het boek heeft. Soms staan er ook nutteloze of onzinnige dingen in maar ach. Hij vindt het in elk geval een leuk boek!

@Elsken: doe rustig aan en ik hoop dat je rug snel weer helemaal goed is.

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Moest eerst gaan werken en ben net thuis. Straks weer een uurtje nog terug.

Heb net de vk gebeld over de afscheiding. Verloor net ook nog wat roze en heb last van mijn buik. Heb de kleine meid vandaag ook nog niet gevoeld. Even overleg gehad van de vk en die vroeg meteen of ik gemeenschap gehad had. Ja, zondagavond dus ze vertelde dat het daar nog van kan komen. Is alweer 2 dagen verder maar goed. Mag dadelijk ff langs komen om 11.45 uur. Erg fijn. Heb een fijne praktijk hoor. Heb ook verteld dat ik al 2 weken last van mijn buik heb. Kan pas later een update geven hoe of wat want moet om 13.00 uur weer bij mijng ezinnetje zijn.

Hoorde trouwens dat eergisteren mijn ex is bevallen (zijn vrouw dan) van een meisje Lenne. Ik heb nog contact met zijn ouders want daar is onze auto in onderhoud.

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    mvj: Succes bij de vk ik hoop dat het allemaal goed is.

veel liefs jaja

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mvj: succes bij de VK!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

succes bij vk mvj! Ben benieuwd..

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia: Ooh leukk! Haha! Dan weten ze er in 1 keer alles van :p.. Was ook met het boek van Kluun, in 1 keer wist meneer overal antwoord op..
    ZOlang de kerels maar in het gelijk gesteld worden.. :p

7. MvN

MvN Niet meer actief

mama van jordy: heel veel succes!

bah.. k zit nu in de kantine van t ziekenhuis..
    net de eerste prik gehad.. ik d8 suiker testen ze met vingerprikjes.. steekt ze in ene een naald in me arm.. heeft ze nog 3 keer misgepriken er kwam niks uit me rechter arm.. toen viel ik bijna flauw en moest ik naar een ander kamertje op de ligstoel en toen prikte ze in mijn linkerarm in 1 keer goed.. nu nog tot 12.50 w88 op de 2e prik

8. Maia

Maia Niet meer actief

@MvJ: succes bij de vk straks!

en wat dan het grappige is, want wij vrouwen lezen natuurlijk veel meer dan die mannen ;) is dat hij af en toe met een feitje komt wat ik allang weet en dan zeg ik zo van "o, wat interessant" (o.i.d.) en dan is hij helemaal gelukkig dat hij iets wist wat ik niet wist (;)). Heerlijk is dat!

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Roos jeetje wat een gedoe zeg! Nou succes ermee!

@ Mvj en Leonie Succes bij de vk.

10. Rose1982

Wat een weertje zeg. Het komt hier met bakken uit de lucht vallen! Kan niet eens met de hond wandelen. Die staat zo zielig bij de voordeur van ik moet een plasje doen ;)

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Ja inderdaad!!
    Achh., soms moet je ook maar net doen alsof ze met iets nieuws komen!! ;) Voelen ze zich ook weer even the menn!
    Alleen krijg ik dat dan vaker te horen :p, geef ze 1 compliment en je moet meteen een jaar lang horen hoe goed hij dat wel niet heeft gedaan..
    Schatjes.. :D

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aahh.. haha ROse!! Wat zieligg!
    Houd hij niet van regen, of jij niet?? :D

Krijgen jullie trouwens ook steeds van die stomme opmerkingen?? :S Ik heb nu al drie keer de vraag gehad of ik zeker weet of ik geen tweeling krijg.. Eerder kon ik er om lachen, maar ik word er nu echt een beetje pissy van.. Ben nog maar 3,5 kilo aangekomen en vind dat ik een heel bescheiden buikje heb..
    Is het dan gewoon een standaard opmerking, of zie ik er dan echt zo big uit..

& mn schoonvader doet niks anders dan irritante opmerkingen maken :S ..
    Jaaa maurice, je zal er wel nooit achterkomen of dat kind echt van jou is, dat weet ik na al die jaren ook nog niet van jullie.
    Duss, eigenlijk noemtie me gewoon een hoer!!
    Nu lijk ik misschien een aansteller maar als iemand CONSTANT dat soort 'grappen' maakt, ooh ik kan er echt niet meer om lachen!!!!

Haha wat ben ik toch ook een zeikerd, maar kan gewoon sommige dingen niet meer hebben. en al helemaal niet van mensen die ik al niet zo hoog heb zitten.. :S

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

RooS: Hoe ben je aan het interenetten op het ziekenhuis dan?? Heb je ook al zo'n iphone??
    Balen zeg van dat mis prikken!! SUCCESS!!!

14. Rose1982

@ Leonie we houden allebei niet van de regen! Maar zie dat het droog is dus zal zo gaan lopen :)

Vervelende opmerkingen ik ken het Leonie. Zo van wacht maar af dadelijk komt er een donker kindje uit. En kind erkennen zou ik maar even mee wachten als ik jou was. Maar ik dat zijn vrienden onderelkaar en ik denk maar zo jaloezie!!!

@ I phone heb er ook 1 al een jaar ofzo. Zijn ideaal als je even wil internetten :)

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaaa inderdaad!!! Toen laatst dat nieuws erop was hé!! Nu vraagt iedereen: weet je wel zeker dattie blank is .. :|
    uhmm.. inderdaad, laten we het maar op jaloezie houden! ;)

Oepsie, ik zat net op de wc.. En toen ging de bel. Durfde niet open te doen, keek ik laten uit het raam. Zie ik de tnt post wegrijden!! AAAHHH!!! Doeii kadootje voor maurice :(..
    Verdorie!!

16. Rose1982

Ahhh had je een cadeautje besteld voor hem dan?

17. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hi lady's

ben ik net aan het bijlezen, komt de tnt terug, had al een briefje bij mij in de deur gedaan omdat ik er niet was.

een pakketje van felicitas, jullie hebben hem misschien al gehad,
    eens kijken wat er in zit...

leonie misschien komt ie bij jou ook nog terug, ;)

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oooh is het niet heerlijk die regen

19. Rose1982

@ Jip80 ik had de babydoos vorige week gekregen :)

@ Jaja ik vind het ook heerlijk die regen, zolang het maar droog is als ik met de hond eruit moet haha.

20. Rose1982

even een vraagje? hebben jullie al een babyphone en welke hebben jullie gekocht?

Deel Deze Pagina