Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Leonie: ik kon internetten via mijn telefoon heb 3g verbinding met mijn htc touch pro diamond :)

En je mag er best wel wat van zeggen tegen je schoonvader want die opmerkingen had ik ook niet gepikt!!

Waar heb je dat boekje besteld? Bol.com gaat door de brievenbus hoor :)

Bah bah bah, ben blij dat t erop zit vandaag! Nog zeiknat geregend ook :(

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Terug van de vk en gelukkig deed de kleine het goed. Heb best lang mogen luisteren en haar hartslag was 156 per minuut gemiddeld. Hartslag was ook mooi regelmatig. Buik was soepel zei ze. Bloedverlies kon idd van de gemeenschap komen maar omdat ik ook al 2 weken last van mijn buik heb sluiten ze een blaasonsteking niet uit. Moest eigenlijk daar plassen maar had net nog gedaan haha. Dus morgen even plasje langs brengen. Ze reageerde heel lief. Bedankte ze nog dat ik mocht komen, ja zei ze daar zijn we voor. Bij onrust gewoon bellen.

Babydoos: heb ik vorige week ook thuis gekregen. Zat een brief bij dat ze hem nu opstuurde omdat ik niet had gereageerd op het afhaalbericht. Maar heb nooit iets ontvangen.

Babyfoon: bij hebben de Philips Avent. Werkt goed. Hebben hem via de spaarpunten van de postbank van mijn schoonouders.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Mvj ik had er ook een brief bijzitten dat ik niet gereageerd had op het afhaalbericht :( nooit een brief gezien van hun.
    Fijn dat alles goed was met de kleine!

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Mvj; gelukkig was alles goed met kleine meid!En kan indd een blaasontsteking zijn..

@Roos; lekker hoor jij droomt vannacht nog van meganaalden hahaha

@Leonie; Jaa het is heerlijk werk!Denk echt als ik na mn verlof weer ga werken en dan de 1e dag weer thuis kom denk wow wat is mijn dame een reus en wat gaat het snel!!!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

TOe maar weer!! Altijd handig zo'n telefoon..
    Achja, ik kan er wel wat van zeggen.. Maar nu reageer ik er gewoon niet op. VOel me ook weer schuldig als ik er wat van moet zeggen.
    & het was idd niet het pakketje van bol maar van oriflame! ;) Had een vbriefje door de brievenbus dat ze morgen nog een keer langskomen, dus helaass! Maargoed, snie erg:)

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

babydream: haha ja dat geloof ik ook wel!!
    Maar heerlijk toch!! :D Super dat je zo van je werk kan genieten!

Mvj: fijn dat alles goed is!! Een hele opluchting.. Nu maar afwachten of je een blaasontsteking hebt.. goed drinken he! ;)

Jaja: denk dat het daar nu zo ondertussen wel droog is toch?

Oohww, ik keek net even bij de juni 2009 mama's.. Zoooo leuk! Straks zitten wij er ook zo bij! :D SPANNENDD!!
    Ik heb soms echt van die momenten dat ik ECHT NIET meer kan wachten!!! Ik ben zooo benieuwd naar ons kleine meisje!!!
    vind het heerlijk om leven in me te voelen enz, maar toch.. Kan niet wachten totdat ze in onze armen ligt.. kijk nu gewoon uit naar de bevalling, sta er helemaal open voor en ben niet bang..
    Daar ben ik wel blij mee!
    Zat trouwens gisteren hier op n forum te lezen wat sommige vrouwen allemaal uitschreeuwden tijdens de bevalling.. haha geweldig!!! De helft van alle vrouwen begint tijden het bevallen met het schreeuwen van: IK MOET POEPEEEENN!!! :D
    Had t niet anders verwacht, want dat is het enige waar ik tegenop zie!! Lijkt me zo beschamend om alles te laten lopen op dat moment.. Maargoed, ze zeggen dat je er dan niet aan denkt.. ik ben benieuwd!!!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

& ik had een krabbel van Daantje dat ze vanmiddag naar huis mocht om drie uur! :D Duss denk dat ze zo langzamerhand al wel thuis zit! Gelukkig maarr!!..
    WelkOm back Daantje!!!!!

8. 0babydream0

@leonie; iklas net op hyves dat ze al thuis is!

9. MvN

MvN Niet meer actief

Whahahahhaha leonie!!

Ik denk dat ik ga roepen dat ik de volgende uit china haal :p

10. Maia

Maia Niet meer actief

@rose: wij hebben nog geen babyfoon gekocht. Maar wij gaan voor een niet al te dure van philips geloof ik (manlief verdiept zich erin)

@MamavanJordy: fijn dat alles goed was met jullie meisje! :)

@daantje: wat fijn dat je vanmiddag naar huis mocht! Doe nog even lekker rustig aan!!!

zo wij zijn nu bezig met het opzetten van de kast. Ledikantje en commode stonden al, nu dus de kast. Dan kan het allemaal een beetje opgeruimd worden want zo'n ledikantje is ook erg handig voor het dumpen van babyspullen.... is niet de bedoeling :)

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ha meiden!

Daantje, goed te lezen dat je weer thuis bent, wat een drama zeg meid!

@babymanagement voor mannen, Moorman heeft 'm van mijn ouders gekregen en doogebladerd. Ligt naast Kluun op zijn nachtkastje :D

@babydoos, ik wil 'm ook!! maar nog niets gezien...

@meeting, ik heb er zin in! Roos, nog met Leonie gesproken? hihi

@weer, ben blij dat het wat minder warrrrum is...

@vaker hier zijn, wil nog niet echt lukken :( maar, doe mijn best :D

12. MvN

MvN Niet meer actief

Goed dat je et zegt, ik ga dr zo pm-e:p

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, in ieder geval maar weer de e-mail notificatie aan gezet zodat ik weet wat er gezegd is en waar ik ben gebleven :D

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mij gesproken?? wattan?? :O

Rose: Ik ben er nog steeds niet uit of we een babyphone willen.. We wonen in een appartement, dus ja.. Denk niet dat het nodig is om een babyphone te kopen.
    Alhoewel ik wel met oordoppen slaap, maargoed dan maakt maus me maar wakkeer.. Succes met zoeken!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oke! :D MOoi!

16. MvN

MvN Niet meer actief

Leonietje!! stuur mij ff je email adres:p ik doe je echt niet stalken!! maar dan kan ik je het mailtje van moor doorsturen :p

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha dat schiet dus ook niet op!!? ;)

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

mijn gewone emailadres?? Haha! Euhh,,. doe maar: leoniebeldman@msn.com .. Die s speciaal voor mailtjes :D

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

HOe is het trouwens met de psp3 afgelopen Roos? Nog dreigmailtjes/telefoontjes/deurbelletjes gehad?

20. 0babydream0

aaah weer heerlijk aan t kletsen hier meiden hehehe t was zoo stil he Roos?!

Deel Deze Pagina