Uveee got mail!! Ze hebben nog 2 keer gebeld en toen is colin boos geworden en nou horen we al sinds donderdag niks meer van ze!
Nee, boek op nachtkastje schiet voor geen centimeter op! Maar goed, Moorman heeft medicijnen gestudeerd en werkt bij de ambulancedienst dus ach... als ik iets niet weet, vraag ik het aan hem
hey meiden ben stiekem jaloers op jullie, moet nog wachten tot ons kamertje er is gisteren eindelijk beslist welke kaartjes we willen en suikerbonen als ik vakantie heb ga ik ze direct bestellen xxx
Heb vandaag ook de proefgeboortekaartjes binnen gekregen. En heb me keuze al gemaakt. Al moet me vriend straks nog even goedkeuren he @ Allemaal waar bewaren of plakken jullie de echo's in?
ik heb nu ook mijn website aangepast, als jullie tijd hebben moeten jullie maar eens gaan zien daar staan de foto's van mijn buik en beebje in xx
leonie:regen ophouden nee hoor hier vallen nog steeds buien mmmmhhhh heerlijk de lucht voelt gewoon aan dat ik dit efe nodig had haha en ind ik kijk ook zo nu en dan bij de juni en juli moeders zo leuk om te lezen bij de juli mamas zijn ze druk bezig met bevallen ik kan niet wachten haha veel liefs jaja
Hoi dames! Elsken, sterkte meid! Maia, leuk he dat geschop van binnen! Soms lijkt het wel of ze zich eruit proberen te boksen! Leonie, het is inderdaad helemaal nieuwbouw. Het wordt volgend jaar rond maart/april opgeleverd. We mochten ook zelf kiezen hoe de keuken, badkamer en wc eruit zouden komen te zien. Erg leuk! Leonie2 Ik krijg soms ook stomme opmerkingen. En het lijkt ook wel als je zwanger bent dat iedereen dan maar ALLES tegen je mag zeggen. Zo hebben nu al 3 mensen gezegd dat ik zo'n dikke reet heb gekregen. Dat zeggen ze normaal ook niet en nu wel! Of als ik dan zeg dat ik 26 weken ben dan roepen ze bijna; Waaaat!!!??!! Dan ben je al zwaar!!.....en bedankt....dat is nou net wat ik wilde horen maar tegen je schoonvader zou ik wel wat zeggen hoor...die zou beter moeten weten! MvJ, fijn dat je zo'n fijne praktijk hebt! Soms hoor je heel andere verhalen! En vind je het niet raar dat je ex nu een kindje heeft? Zijn jullie al lang uit elkaar? Roos, bah wat vervelend al die prikken! Hoe is het nu met je? Rose, wij hebben ook een babyphone van de Prenatal en wij wonen ook (nog wel) in een appartement. Maar ik vind het vooral in de huiskamer wel prettig. Zeker als de tv aanstaat hoor ik het niet altijd gelijk. En als je eens een keer op vakantie/weekendje weg/uit logeren gaat is het ook altijd erg handig! Uitschreeuwen tijdens de bevalling; heb ik niet gedaan. Wel zei ik achteraf dat we de volgende zouden adopteren hihi. Nou ja, zie het resultaat amper een jaar later hahaha. Daantje, gelukkig ben je weer thuis meid! Kamertje, wij gaan dus uiteindelijk weer NIET een kamertje inrichten voor die 2e kleine. Zij komt gewoon met haar bedje en kast bij ons op de kamer slapen tot we gaan verhuizen. Wel maken we een apart hoekje voor haar in onze kamer, dat gaan we a.s. zaterdag maar eens doen. Ook leuk, al is het lang niet zo spannend als een echte eigen kamer natuurlijk! Die komt bij ons gewoon wat later...volgend jaar dus Verder vandaag naar de VK geweest. met mn kleine meisje op de fiets door de regen gegaan...arm kind. Nu heeft ze de fase dat NIEMAND aan mij mag zitten. Ook als mijn vriend mij een kusje geeft gaat ze heel hard huilen. Nu ging de VK dus het hartje luisteren en Aisha heeft heeeeeeel hard en zielig gehuild hahaha. Heb het hartje niet eens kunnen horen maar volgens de VK was alles goed
@Shaula; accch wat een schatje..Ze denkt dat is MIJN mama...... @Kitty; Wat is de link van je site??? @All; jullie ook MJ kijken??Zal wel moeten mannetje was fan..
Jaja: Heerlijk hé! Die frisse lucht.. mm vind ik ook hoor! Shaula: Oooh dat lijkt me zo super! En zelf dat nog voor een huurhuis! Wat wil je nog meer! Gaaf hoor! En belachelijk zeg die opmerking :S Je gaat toch niet zeggen dat iemand een dikke reet heeft gekregen? Istie wel helemaal lekker?? Ik had gezegt: nee jij ziet er lekker uit!! Pak aan!!! En wat schattig dat je dochtertje jou met niemand wil delen! haha!! Mag je man wel aan je zitten dan? Babydream: Aaah nee dat meen je niet?? NOu hij staat wel op rtl4, maar ga er echt niet aandachtig naar kijken. Ik heb het altijd al een apparte enge kerel gevonden. De grappen die er nu rondgaan over micheal zal je vriend ook vast niet erg leuk vinden. q
@shaula: wat schattig van je meisje dat niemand aan je mag zitten. Maar ook wel een beetje vermoeiend lijkt me! Fijn dat verder alles goed was en wat heerlijk, je eigen dingen voor je huis mogen uitzoeken! @echo's: die wil ik tzt in het fotoboek plakken maar nu zitten ze allemaal in een envelop in mijn dagboekje over de zwangerschap. @Babydream: hij staat nu wel op voor manlief maar het hoeft niet heel persé op te staan van mij.
@rose: wij hebben de alecto dbx 82, erg fijn in gebruik en super betrouwbaar, en het voordeel een bereik van 3km, ( in de open lucht dan he) maar zeker geen moeite met gebouwen. 45 euri bij de neckermann @mvj: ja raar he ik had er ook zo'n brief in, dat ik niet gereageerd had, maar ook ik heb geen brief gezien... fijn dat alles goed was. @daantje: fijn dat je weer thuis bent
Jep mannetje kijkt heeeel aandachtig naar de tv...Madame is momenteel flink aan het schoppen, was vanmiddag ook toen was ik aan t meebleren met de muziek, volgens mij vind ze mama's stem niet helemaal juhvanhet lol hahaha...
@babydream, inderdaad heeft Moorman kennis die ik niet wil weten, hoewel het wel handig is hoor, zo'n vraagbaak! @echo's, ik plak ze straks in haar foto album in. Maar die heb ik nog niet @rose, wat snel zeg geboortekaartjes!! Wel leuk! Ben benieuwd of jullie keuze hetzelfde is. @MJ kijken. Neuh, geen behoefte aan. Ik ga zo lekker met de hond naar de training! Wordt wel weer eens tijd, beest is lui! (of ik...) hihi
Leonie, maia en babydream; haha ja inderdaad. Aisha denkt dat ik alleen van haar ben Mijn vriend mag ook niet aan me zitten. Niemand behalve zij...wordt nog leuk als die 2e er straks is Soms is het wel vermoeiend, maar ook een goede smoes om niet iedereen op die saaie verjaardag te hoeven zoenen MJ, ga er niet naar kijken, vond zn muziek wel goed maar vind het nu wel weer welletjes. Kitty, wat is de link naar je site?? Ben benieuwd naar je verhalen en mannetje nu haha!
Heeft iemand nog een leuke tekst voor opeen geboortekaartje?? & wat zetten jullie er allemaal op?? Ik vind het zoooo moeilijk!! Weet echt niet wat we er op moeten zetten!! Ook gewicht enz?? Dat staat er bij die proef kaartjes allemaal niet op.. En aan welke kant moet dat? de linker of de rechter. Grrr.. LASTIG!!
hey meiden mijn link is www.babyramaekers.babysite.nl ww is janneke ik wou ook nog eens iets vragen, zou er iemand nog buddy willen zijn want heb totaal geen contact met elksen, stuur berichtjes maar geen antwoord xxx
@Leonie; wat je op je kaartje zet is heel persoonlijk...de een kalkt hem helemaal vol en de ander zet alleen de naam erop...