Hallo meiden! Gefeliciteerd allen... Ik kom me ook aansluiten want ik ben 16 oktober uitgerekend! Fijne zwangerschap allemaal! Liefs Najet 1e Dunya 22 maart 2007 2e Younes 26 april 2008 3e ? oktober 2009
Dames, ik heb even een vraagje. Zijn er hier meer die rond NOD wat zws symptomen hadden als; steekjes in lies, ,vlagerige misselijkheid, opgezwollen buik........ Maar waarbij deze kwaaltjes verdwenen zijn? Ik ben nu alleen nog maar hormonaal instabiel ( lees opvliegend) en moe. That's it. Gelukkig ivm MA en MK heb ik wel een vroege echo volgende week maar ik ben heeeeeeeeeeeeel bang!
hoi pookie 66 Hetzelfde hier rond mijn nod had ik ook allemaal klachten ik lag zelfs met migrane op bed, ik was misselijk en enorme buikpijn. Nu ben ik ruim 6 weken en heb ik helemaal nergens (nouja een beetje moe en hormonen ind) last van dus bij mij is het precies hetzelfde ik heb al een echo gehad en er groeit echt iets dus maak je eigen niet druk en geniet er juist van dat je weinig kwaaltjes hebt want sommige vrouwen op dit forum zijn alleen maar ziek (die ik veel beterschap wens) dus maak je echt niet druk dit is bij mij precies hetzelfde xx jaja
Hoi Pookie, ik heb dat precies hetzelfde... rond NOD echt krampjes en ontzettend zere borsten, en sinds gister eigenlijk geen kwaaltjes meer, alleen maar moe! Voel wel een soort kriebel in mn buik, maar zeker niet meer die trekkerige steekjes... ik maakte me ook al zorgen, maar volgens mij is het normaal! Ik mag volgende week vrijdag voor een vroege echo, dus ben benieuwd!
nieuwe dames welkom! Ik zal jullie vanavond even op de lijst zetten. Vannacht wel beter geslapen gelukkig. @Gusam: ik hoop dat je een mooie echo hebt straks!
Heb trouwens heerlijk geslapen vanacht (eindelijk) Nu naar de HA! @gusam Hoop ook dat je een mooie echo hebt straks!
Bedankt voor de reacties Ik neem gewoon mijn moeder maar mee vrijdag want die zit ook op zon roze wolk en als het wel inwendig is moet ze maar even wachten hihi veel liefs
Goedmorgen meiden, We zitten al rond de 60 zwangeren die gaan bevallen rond of in Oktober...hihi! Het gaat echt snel en het is pas 10 februari Welkom alle nieuwe en gefeliciteerd! Steekjes...jah pff...gister ook...ik maakte me weer eens veel te druk om nix(drama) en toen kreeg ik echt last van me buik...pfff doen we dus maar niet nog een keer...(gelukkig geen pijn of krampjes..echt het groeien ed leek ik wel te voelen) Hoe is het verder bij jullie...? @ Gusam...hoop dat je een mooi hartje ziet! liefs Eva
Dames bedankt voor jullie succes wensen, mijn zenuwen spelen nu de baas. MVM zou vandaag het fotolijstje mee brengen hebben ze niet gedaan. ik laat jullie zo vlug mogelijk iets weten. XXX Gusam
Goedemorgen meiden, Allereerst alle nieuwe meiden van Harte Gefeliciteerd en welkom hier! Ben ik weer na een lang weekend afwezigheid . We hebben een heel druk emo-weekend gehad . Maar onze (schoon)ouders waren superblij natuurlijk toen we het vertelde! Mijn schoonouders waren zeer verrast en vroegen de eerste 5 minuten vooral of het echt waar was. Mijn ouders waren iets minder verrast maar wel heel blij . Mijn moeder droomt namelijk wel eens dat mensen zwanger zijn en dan blijkt dat later idd zo te zijn en dan komt er ongeveer 9 maanden later een baby. Ik was al benieuwd of ze ook over mij zou hebben gedroomd... En dat had ze, twee keer in januari , voordat wij zelfs iets wisten. En mijn moeder was al een paar weken zenuwachtig of het werkelijk waar was. Toen ik belde dat we langs wilde komen dacht ze gelijk dat we het kwamen vertellen... Ze had dus weer eens gelijk . We hebben van mijn ouders dan ook gelijk de eerste kadootjes gekregen .
@afrola wel appart dat je moeder dat droomt en dat het klopt,maar wel leuk dat ze het allemaal leuk vonden. geniet ervan. XXX Gusam
@ Kira: sterkte met het verlies van je wondertje! @ Sanne: sterkte komende week, hopelijk is er toch iets moois en levends blijven zitten @ Pat: ik duim voor je dat je op de volgende echo een mooie hartactie kunt zien @ alle misselijken: sterkte meiden, het is voor een goed doel, maar het is niet fijn om je zo beroerd te voelen. Hier houd vooral de moeheid huis en borsten die flink groter en pijnlijk zijn. Verder heb ik wel snel een weeig gevoel en is het beter als ik regelmatig kleine beetjes eet maar de echte misselijkheid is gelukkig hier nog niet langsgekomen
@ Gusam, het is zeker apart... Meestal gaan we er heel nuchter mee om en lachen we erom. Maar als je droomt over je eigen familie zoals nu voelt het toch wel een beetje anders. Ik voel me er eigenlijk door gerustgesteld, het komt vast goed... Terwijl mijn moeder niet vindt dat ik zo mag denken. Zij zegt: "ondanks mijn dromen weet je het nooit zeker, er kan altijd wat gebeuren". En daarin heeft ze ook wel gelijk natuurlijk...
ik vind het ook wel speciaal dat je moeder het gedroomd heeft! En tuurlijk kan er van alles en nogwat misgaan, maar daar moet je niet vanuit gaan. Anders ga je je alleen maar zorgen zitten maken Ik ben dus nog steeds lekker misselijk en dan heb ik een man die dus heeft gelezen dat het meestal rond de 12e week weer overgaat dus hij is nu al aan het aftellen... ik heb hem dus maar niet verteld dat er ook vrouwens zijn die er wat langer last van hebben Het is wel schattig.
Hallo allemaal, Ik hoop zo dat ik me heel snel kan aansluiten bij deze groep! Ga denk ik vandaag of morgen testen (mn banner staat op max. cyclus). En wat is het gezellig druk hier!?! grappig dat er zo veel zwangeren zijn. Hopelijk tot snel als ik ook bij jullie 'hoor'
Hoi, ik ben nieuw hier op dit forum, dus ken nog geen namen enzo... Maar in ieder geval, ik ben op 5 oktober uitgerekend van mijn eerste.
Oh, ik had alleen de eerste pagina van dit topic bekeken. Blijken er 82 te zijn, haha. Nou, ik maar eens ff lezen dan, ik meld me later wel weer.
welkom boogiewoogie en natuurlijk gefeliciteerd succes met het bijlezen @sharon66: spannend dat testen hopelijk is het positief en mag je je bij ons aansluiten. Ik moet trouwens tot mijn schande bekennen dat ik vandaag weer een testje heb gedaan. Was natuurlijk prima positief. Ik heb er nog 3 liggen, dus als ik me niet in kan houden kan ik die ook nog opmaken