Ja wij hebben nu ook de merkloze, bebe jou is heel mooi en leuk en handig met de termometer en de pompjes. Maar mn ogen vielen eruit bij het zien van de prijzen. Voor alleen een badje van bebe jou, heb je in geen merk een enorm set met alles erop en eraan.. Achjaaa.. missch ben ik ook wel gwn een knieperd .
Ik dacht dat jij altijd iets voor liep leonie..... Pompje kun je ook ernaast zetten hoor onzin allemaal. geldklopperij is het anders niet
Jaa.. ik was een beetje eigenwijs!! Bij de eerste echo lief ik voor! En was ik volgens de echo uitgerekent op 14 oktober.. maar bij de andere echo's klopte het precies op 17 oktober of ietsss eerder. & aangezien ik het niet van de vk mocht veranderen.. Heb ik het toch maar terug gezet naar 17 oktober ik kan mezelf wel wat wijsmaken.. Maar de wachttijd word er echt niet korter van!! & inderdaad, morgen nog 100 dagen! hahah! Maar t lijkt nog zooo lang!! Ik wacht echt tot die 30 weken voorbij zijn, dan hoop ik dat de vaart er een beetje in komt!!
Ondanks dat ik thuis zit vind ik het allemaal mega snel gaan. Ik heb gelukkig wel geduld dat heb ik al jaren moeten hebben maar voor mij is die 30 weken ook een mijlpaal hoor dan is je kindje iig levensvatbaar, met 26 weken al maar 30 klinkt gewoon wat fijner. En ja het kind wanneer het komt mischien word het wel november
Ik dacht de hele tijd bij hyves: He, wie zijn die marjolijn en Danny toch????? Maar het jou: Danjo!! Oepsie .. WIe is trouwens die kim?? Komt zij hier nog wel is?
Ja mannetje en ik hebben nu 1 hyves Ik weet van sommige ook niet wie ze zijn hahahaha. Kim poeh i dont now
Thanks roos haha zijn we daar ook weer achter. Hm romantisch mannetje deed niks met zn hyves en ik elke keer alles beantwoorden. dus hij zei straks zijn we getrouwd dus maak maar 1 hyves haha
Nee!! Rose is Rosalie!!! Nu begrijp ik er al helemaal geen reet meer van!! Haha lastig al die namen!! Danjo: jaaa, dat is handig idd! is misschien ook wel iets voor ons, maurice doet ook echt niks met zijn hyves. Beetje jammer!
HEE??? Nu begrijp ik er werkelijk waar helemaal geen drol meer van!! Elke keer als Rose iets zei keek ik op rosalie's hyves!! hahah! Wat stom!! Weet je dat wel zeker roos??? De naam kim lijkt niet echt op Rose?? Oooh ik schaam mij diep!!!!!