Hahah! Nee dat klopt, maar danjo is een hond! Ik schrik ook elke keer als ik een mailtje of wat dan ook van jou krijg: Rosalien! Hihi, zo grappig! Volgens mij ben ik de enige die mn echte naam gebruikt.. Maia is tineke, en jaja issss...... uhmm....... Ik kap ermee Haha ik word hélemaal gek zo!!
Jaja woont hier ook vlakbij in de buurt Kreeg net me moeder overstuur aan de telefoon Bij mijn vaders werk moet 25% van al het personeel er uit! En mijn vader werkt daar nu 25 jaar, heeft nooit ergens anders gewerkt. Probleem is mijn vader heeft verder ook geen diploma's omdat ie dit werk altijd heel leuk heeft gevonden. Dus als ie ontslagen word heeft ie niks meer. Kunnen ze het huis verkopen en staan ze op straat. Terwijl mijn zusje van 13 daar nog woont en mijn broertje met een handicap van 18
Roosje als je ergens zolang werkt zijn er wel goeie regelingen hoor je staat niet zo op straat. Het is idd wel vet vervelend vooral als je het leuk hebt op je werk
Ik denk dat ik maar chicken tonight zonder kip ga maken, anders moet ik speciaal voor de kip naar de winkel.. daar heb ik geen zin in hoor!! Chickenless tonight. Wat ben ik toch ook een lui varken, maarja ik ben druk gwst vandaag!