Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Jaa ik hoop dat er dan wat is. Mijn moeder die heeft nog nooit gewerkt en was de traditionele huisvrouw.. Naja huisvrouw, van schoonmaken heeft ze niet gehoord.. maargoed..

Die heeft ook geen diploma's niks

pfff

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aii.. lastig hoor roos! :( Echt verrot die recessie vooral als je er door je werk aan verbonden zit. Bij maurice op het werk zijn er ook al 4 uitgegaan!!!! Zijn werk heeft gewoon iemand ingehuurd om werk te zoeken! Dus voor ons is het ook even kniepm.
    Maar idd, ook wat danjo zegt. Je staat echt niet zomaar op straat. Ookaal is het wel onzetten ***!!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou meiden ga jullie verlaten en het eten opzetten
    ff wat nuttigs doen haha

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha droogkloot!! Zo erg kan het toch niet zijn!! ;)
    Tklinkt net als mn schoonmoeder, die werkt wel heel af en toe als schoonmaakster, maar thuis schoonmaken?? Ho maar!! Als daar 1 keer in de 3 maand ( en ik overdrijf echt niet ) de douche en wc word schoongemaakt, dan is het veel! Het behang krult er van de muren en overal ligt opgedroogd hondezeik, want ze hebben een puppy die plast soms binnen, dan gaat er alleen een tissue overheen en een week later als je de tissue van de grond kan krabben is het zo goed als schoon volgens hun.. BLEGH!!!
    Als je bij ze op visite bent zitten ze gerust hun neus uit te hollen en leeg te vreten, of ze schieten hun pietjes alle kanten op. En krabben ze lekker het tenenkaas tussen hun tenen weg.. En DAT moet straks ons kind vasthouden?? RRRRRRR krijg nu al koude rillingen. We vinden het echt k** want we weten niet hoe we dit netjes tegen ze moeten zeggen..
    Maar daar gaan we ect niet heen! En als ze hier komen voor de kleine, MOETEN ze van ons eerst de handen wassen..
    ZO... DAT MOEST IK EVEN KWIJT!! :D
    Dan is je moeder vast nog niet zo erg hé!!

5. MvN

MvN Niet meer actief

Zo is mijn moeder dus ook,,, er is daar al vanaf 2000 niet meer geschilderd of behangen en is zo geel als wat door de rook.. Overal liggen hondenharen en rotzooi!

Ik durf mijn kind daar niet te laten kruipe

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Kookze danjo!! Geniet van je bal!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

hebben we het niet over dezelfde dan?? ;)
    Mijn kind niet durfen laten kruipen?? Ik durf mijn kind daar niet eens de lucht in te laten ademen.. het stink daar zooooooooo gigantisch!!
    Ik ga er soms gewoon van over mn nek :S ..

Ik ga met mn chickenless tonight bezig!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

:D ik ben idd Alexia ;) ik weet soms ook echt niet precies wie wie is die ik op hyves heb! En ik heb niemand op msn

@Roos: wat een rotnieuws zeg! Maar gewoon afwachten, is het een heel groot bedrijf? Ik duim voor jullie dat hij gewoon mag blijven! Ze zullen niet zomaar mensen eruit kunnen gooien, vaak gaat het op afspiegeling (dus niet alleen oudere werknemers, maar ook jongere), zijn er afkoopregelingen en moet de oude werkgever meehelpen naar het zoeken naar nieuwe baan (hangt er natuurlijk vanaf hoe dat is afgesproken in CAO en Sociaal Plan) maar toch is het ontzettend naar als zoiets je boven het hoofd hangt.

@Danjo: wat actief toch nog zeg :D Ik was te lui om naar de winkel te gaan.

@eten: ik eet lasagna want manlief gaat sporten en dan is dat wel makkelijk.

@schoonmaken: wat een verhalen zeg. Naja, mijn vader is met pensioen en m'n moeder werkt en m'n vader doet nu het huishouden en ik heb gisteren op de lamp boven de tafel met een natte vingers VIES geschreven :D :D (vond hij niet leuk want toen werd duidelijk hoeveel stof erop lag), dus bij hun is het ook niet al te schoon. Alhoewel de rest wel afgestoft wordt wekelijks en dagelijks gezogen (ik zuig max 1x in de week, wordt wennen voor mij als kindlief er is :D)

9. MvN

MvN Niet meer actief

Zal je man blij mee zijn dat je 1 keer per week zuigt :p ghehe geintje

Maar is inderdaad erg naar! Mijn vader is daar wel 1 van de duurste medewerkers.. Al het personeel was vandaag naar huis gestuurd met die mededeling en zitten nu thuis af te wachten. :(

10. MvN

MvN Niet meer actief

Eetse danjo en Leonie!!

Ik weet niet wat ik ga eten! Mannetje zeurt altijd omdat hij geen aardappels, rijst en pasta lust! dus ik weet niet meer wat ik moet maken :(

11. Maia

Maia Niet meer actief

hij doet het ook niet :D dus als hij wil dat er vaker gezogen wordt moet hij zelf dat ding pakken... ik heb het hem gisteren gevraagd en het is nog niet gebeurd dus ach!

Maar dan nog, ze mogen niet zomaar het duurste personeel naar huis sturen. Is er een CAO of Sociaal Plan? Welke sector, dan zou hij dat goed kunnen uitzoeken.

12. MvN

MvN Niet meer actief

Ja is een beetje lastig voor hem hea om zover te bukken :p :D :p

Ik zou dat verder echt niet weten, zal et eens aan hem vragen

13. Maia

Maia Niet meer actief

sterkte in elk geval! en ik hoop dat hij gewoon mag blijven!

14. MvN

MvN Niet meer actief

Thanks!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

#12455 Tamale, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2009
    Hahahaha!!! MAIA!!! begrijp je hem nou gewoon echt niet of WIL je hem niet begrijpen???? ;)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah ik vind t echt komisch als je t achter elkaar leest..

ROos, oversexte troela :p Haha.

17. Maia

Maia Niet meer actief

oooooooooooooooooo nee die snapte ik niet (ben zwanger he) :D nu wel dus ;)

roos oooooooooo

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! ;) Goeiemorgen!!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ja Kim is Rose ;)
    Kim was al te vaak gebruikt en ik zat toen ik me profiel aan maakte op de zolder en daar hing mijn grote rode schilderij van een Roos hahaha
    Ja hoe komt je op z'n naam he! :p

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

heeeeey kletskouzen!!Zo is t forum ook lekker anoniem lol hahahahaaha!!
    Schaamschaambloosbloos heb de hele middag liggen slapen hahaha werd net wakker gebeld door mn broer anders had ik nog gelegen!Maar goed dat ie belde dalijk naar mn omaatje toe...

Uhm Danjo ja hier heb je van die turkse huishoudwinkeltjes.Alibaba blokker achtig iets...
    En als je bij google afbeeldingen op fuchsia knuffels zoekt dan zie je sites met knuffies hoor

Deel Deze Pagina