Alle mensen jullie hebben ehct vrezelijk op de praat stoel gezeten vandaag he?! @Roos: wat vervelend voor je vader! Ik hoop echt dat hij mag blijven! @namen van iedereen: We mogen met de meeting wel naambordjes opspelden want met die zwangerschaps dementie word het natuurlijk helemaal niks @huisvrouwen: gelukkig zijn die moeders van ons wel echte huisvrouwen! Dus onze kleine kan lekker kruipen
Oh maia ik lig in een deuk hoezo beetje warrig hahahaha. babydream ik kan echt niks moois vinden ik weet het ben moeilijk haha. een vriendin gaat ff in de turkse blokker kijken haha
ghehehehhe jaaa ik dacht al maia is niet helemaal wakker! Ik heb lekker lasagna in de oven zitten en wacht op de PING!!
Hey allemaal! Even een teken van leven vanuit Twente! Heb een hele tijd geen internet gehad door verbouwing, en daarna had ik de kracht er niet voor Ik kon niet op de site komen en toen was ik ineens geblokkeerd. Maar het is weer gelukt! Ben echt verschrikkelijk moe...pfff, zit nog steeds te wachten op de energie, maar die zal wel niet meer komen! Alles nog goed hier? Ik las wat over een meeting?
jaa, we gaan meeten op 1 aug. in utrecht! heb je ook zin om te komen? we gaan een gezellige rondvaart maken door de utrechtse grachten met een bbq! heb je ook zin om te komen? de bbq met rondvaart kost 47,50. en er gaan zowiezo 10 mensen mee!
hou het er maar op dat ik blond en zwanger ben en dat dat blijkbaar geen goede combinatie is @marije: he, hoe is het! Hopelijk gaat de vermoeidheid toch wel wat meer over. Ja we hebben een meeting, 1 augustus in Utrecht, zwerft hier een paar pagina's terug wat meer info over geloof ik! @roos: lekker lasagna: hebben wij net ook gegeten!
Hoi meiden, Heb Daantje via hyves even gesproken en ze voelt zich nog erg beroerd. Misscvhien dat ik eind van de week ff op bezoek ga als ze zich beter voelt. Over schoonmaken las ik iets bij ouders/schoonouders: mijn ouders werken allebei nog en mijn moeder houd het meeste thuis bij. Is goed schoon daar hoor. Mijn schoonouders: mijn schoonmoeder is thuis en schoonvader werkt 3 dagen in de week en schoonmoeder doet daar het huishouden. Is ook best goed schoon daar. Marije: welkom back. Ga je mee naar de meeting? Roos: balen zeg van het werk van je vader. Hopelijk mag hij toch blijven of hebben ze een goede regeling. Hier verder alles ok. Vandaag laaste dag gehad in mijn gezinnetje en moest eigenlijk morgen nog werken. Maar niet gebeld dus morgen lekker vrij. Ik heb trouwens uit zitten rekenen dat het nog 11 weken duurt voordat ik met verlof ga (5 weken van tevoren als het lukt met mijn bekken verder). Nu heb ik de dagen eens zitten tellen en ik hoef van die 11 weken nog maar: 34 dagen te werken! Net iets meer dan een maand dus.
Jammer! 1 augustus heb ik vakantie! Heb er nu al zin in!!! Hopelijk is het erg gezellig. Wel gewaagd hoor, bbq!! Morgen de pretecho (jij ook, zag ik Maia! leuk!!). Ik ben razend nieuwsgierig. De laatste keer kijken is toch al weer 6 weken geleden en sinds ik hem (of haar) zo goed voel (wat echt heerlijk is) ben ik heel benieuwd hoe ie eruit ziet... Ik wou dat er een luikje op m'n buik zat...hahaha
zo nu plak ik mijn eigen vast op de bank achter mijn laptop. ik heb vandaag echt efe gevloven ben van hot naar haar gevlogen boodschappen voor het feest van zondag bij de pedicure en fysio geweest mijn huis opgeruimd en eten gekookten nu wordt ik gek van de hormonen want ik moet mijn ramen wassen maar ik heb al zoveel gedaan dus ik ga nu efe zitten ik heb mijn eigen vastgeplakt aan de bank maar oooooo wat kriebelen mijn handen haha hier had ik eerst echt geen last van alles kwam wel een keertje en nu wil ik alles doen gggrrrr. dames wat hebben jullie weer veel gekletst haha en ind ik ben tineke niet maia haha. marije:gezellie dat je er weer bent. veel liefs jaja
Hé hallo allemaal, @MvJ, fijn om te horen dat alles goed is! Maaruh sex? Wat is dat ? @Daantje, tjee meid... wat balen. Van vreugde omdat je naar huis mag ineens weer naar het verdriet van terug moeten naar het ziekenhuis. Beterschap meid! @Hyves, Josien is gewoon Josien... das lekker makkelijk hè? Volgens mij is het slim hier een lijstje met aliassen te maken (of op de oktoberhyves). Dat gaat met de meeting anders niet goedkomen hoor Pffff... mijn hoofd is een zeef. Gisteren op bezoek geweest bij een collega/vriendin. Zij is bijna uitgeteld, maar heeft al maanden last van vreselijke bekkeninstabiliteit. Echt zo zielig om te zien dat iemand gewoon helemaal niets meer kan. En dan zit je daar zelf bij als iemand die nergens last van heeft... Ik kan me goed voorstellen dat ze er doorheen zit en niets liever wil dan bevallen. Hebben jullie dat nou ook? Ik begin me langzaamaan te realiseren dat we over 12,5 week niet meer met z'n tweetjes zijn. Maar ondanks dat iedereen zegt dat het zo snel gaat, begin ik nu toch wel heel erg uit te kijken naar het moment dat het zover is dat we onze uk mogen vasthouden en knuffelen. Die 82 dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan! Liefs, Josien
@marije: veel plezier bij de echo morgen alvast wij hebben hem (helaas) pas 's avonds dus ik moet nog een hele dag wachten!
@mamavanjordy: wat vervelend dat Daantje zich zo slecht voelt! Wens haar veel sterkte van mij! Mooi he, uitrekenen hoe lang je nog moet werken?!! Ik moet nog 9 weken, ga ook 5 weken van tevoren. Heb ook nog 2 weken vakantie. Ben nu al aan het verlof toe! hahaha @jaja: zo zeg, echt druk geweest! Beetje nesteldrang? Ik heb het nog niet echt, tot grote teleurstelling van mijn man! hahaha
josien:ik snap je helemaal nog maar 12,5 week en we zijn met zn 3e ik heb er helemaal zin in ik kan niet wachten
@maia: wij hebben hem om 14:15 uur. Eerst nog even werken morgenvroeg...bah! Jij ook veel plezier alvast! @josien: ik denk dat inderdaad ook... Nog 3 maandjes!! Na al dat lange wachten, nu nog 3 maandjes en dan leren we hem of haar kennen! Vind het best eng soms, maar bovenal kan ik niet wachten! Maar dat moet wel, want we hebben nog geen fatsoenlijk kamertje... Moet eerst nog even een muurtje gemetseld worden... hahaha
marije:ind ik zit hier nu echt efe druk op het forum want mijn handen kriebelen zooooooo erg ik wil alles schoon hebben haha volgens mij ind nesteldrang..... maar dat krijg je toch pas veel later?????
Ik heb al een week vrij De kleine meid van mij is flink aan het trappen, en ze was zo lekker rustig pff.. Trouwens is het een goed idee dat als 5 dagen van te voren 80% procent regen word voorspeld 1 aug. dat we dan alsnog naar de italiaan gaan? Want bbq in de regen is ook niks, zijn we straks allemaal ziek!
@Roos: heerlijk toch, dat trappen?! Ik vind het echt een supergevoel... Voelt zoooo speciaal! @jaja: nesteldrang kun je nu al krijgen hoor... Dus ik denk dat jij het wel hebt! Kun je hier niet even langs komen?? hahaha Ik ga nu ook weer op de bank zitten. We hebben helaas geen laptop...