oeh das minder, bij mij helpt het meestal wel, heb wel iets gehoord over pilletjes tegen het misselijk zijn, zijn ook speciaal voor als je zwanger bent geloof ik Ik heb er geen last van dus meer tips heb ik niet haha Liefs
Ik zag van het weekend bij live en cooking van die speciale lollys voor zwangere vrouwen tegen de misselijkheid schijnt een stofje in te zitten wat ook doorwerkt als je de lolly op hebt ik weet alleen niet hoe ze heten mis dat je het ergens kan vinden. En voor alle nieuwe zwangere meiden GEFELICITEERD.
oja en maaike heb efe bij je album geken super joh er komt echt al iets en ach ja ookal zijn het je darmen wat maakt het uit lekker van genieten veel liefs
juist cindy jij denkt na het was bij de gadges ik heb het wel gezien maar niet op de naam ofzo gelet ik heb namelijk helemaal geen last van misselijkheid (sorry)
thnx jaja, toch al leuk om wat te zien haha, wat leuk van die lolly's haha, heb ze nog niet nodig maar wie weet.... heb een soort spierpijn in mijn buik haha, blijkt goed teken te zijn, je banden die oprekken Heb geen klachten dus vind t allemaal wel spannend hoor liefs
geen idee knuffelkonijn, heb me er niet echt in verdiept eigenlijk omdat ik er geen last van heb haha....afkloppen! kus
ja ind toch mooi een bol buikje En dat soort spierpijn heb ik ook gehad vanaf het begin maar nu al een week geen last meer van en ind de gyn zei ook tegen mij komt van het oprekken veel iefs
vinden jullie het ook allemaal zo spannend? voor ons is het de eerste keer, en weet niet hoe ik me moet voelen en hoe juist niet haha Liefs
hi allemaal, ook ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik een oktober-mama ben! 22 oktober is de verwachte datum, kan nu al niet wachten. Lijkt me leuk om samen met jullie verhalen en kwaaltjes uit te wisselen. maar voor nu, geniet er allemaal van ! groetjes laura
Goedemiddag aanstaande mama's! Hoe gaat het met jullie? Hier lekker zijn gangetje. Ik ben alleen erg moe iedere keer! Is best wel vervelend omdat ik ook nog een jongetje van 1 jaar hier heb rondlopen! Gelukkig gaat hij altijd om half 6 al naar bed toe savonds! Haha, heb ik lekker daarna tijd om uit te rusten! Nou goed, gelukkig geen misselijkheid! Die vermoeidheid hoeft mijn zoontje niets van te merken! Is alleen maar vervelend voor mij! Alle nieuwe mama's welkom hier! Het wordt hier steeds drukker! Gezellig!
Laura, jij bent er vroeg bij! Leuk dat je nu al zo vroeg weet dat je zwanger bent! Geniet ervan! Maaike, het blijft ook bij een tweede kindje spannend en onzeker hoor .
Ik ben ook grieperig en verkouden geweest..in de bijsluiter van de neusspray staat dat je het bij zwangerschap max 1 week mag gebruiken volgens de regels. Nou weet ik niet of ik me aan die regels moet houden maar doe t maar voor de zekerheid. Beterschap voor de 'grieperigen' en ik hoop dat de 'misselijken' snel een remedie vinden....
@Noraa kan me voorstellen dat het bij een 2e ook wel spannend is hoor Zo heb net gewoon geslapen op de bank, dat kan ik normaal echt niet haha.... Nou ja alleen maar goed. Probeer mijn rust echt wel te pakken hoor als het kan Hoe is het verder hier? Liefs Maaike
@Noraa, waaaaaaaaat? Gaat jouw kleine al om half 6 naar bed? En slaapt ie dan door tot de volgende dag? Die van mij leg ik om 20 uur op bed en dan is het hopen dat ze tot de volgende morgen 8 uur slaapt haha. En de afgelopen nachten ben ik wakker tussen 2 en 5 's nachts...maar dat komt doordat ze last heeft van dr oortjes. Maar ben stiekem wel een beetje jaloers op jou haha!
hey meiden hoe gaat het hier , precies al veel zwangeren bijgekomen vandaag is het uitgelekt op het werk dat ik zwanger ben wel jammer want had het graag nog wat stil gehouden verder nog steeds misselijk en moe zo moe x
Hallo, Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik kan het nog nauwelijks geloven. Het was pas de 1e serieuze ronde! En nu al raak. Ik hoop dat alles goed gaat!
welkom Cruch @Kitty, das jammer meis, bij mij op het werk weet ook bijna het iedereen al maar ja die wisten al dat we bezig waren, ze zeiden dat ze eht konden zien aan me En aangezien mijn buikje al een beetje bol staat kon ik geen nee meer zeggen Liefs