Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een creabea's hebben we hier! Erg mooie dingen maken jullie :)

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

@babydream; gecondoleerd met je oma!!

@all zo wat is het hier druk zeg.... zelf gewerkt en even bij mijn ouders geweest.. dus nu lekker douchen en dan slapen..
    Hoop dat iedereen lekker slaapt!
    Tot morgen!!

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

Heb ook even mijn banner opnieuw ingesteld... is wel zo duidelijk hihi...

5. Rose1982

Slaap lekker allemaal!

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@babydream gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte de komende tijd een hele dikke knuffel van mij, en laat je verdriet de vrije loop, opkroppen is alleen maar slecht. en denk ook aan jezelf he meid.

XXX Gusam

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goedemorgen allemaal

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@babydream: heel veel sterkte meid! Ik begrijp dat het allemaal heel dubbel is omdat ze zo heeft moeten vechten en jullie haar niet willen missen.

@Josien: ik begrijp het wel hoor van de kleurtjes. We hebben ons ff een dagje uitgeleeft met de mogelijkheden van het forum.

@Moor: Is dat de speelgoed zak voor aan de box?

@borstvoeding: iedereen bedankt voor de tips! Hier zal sloppyman heel blij mee zijn. We kunnen via de zorgverzekering 6wkn een kof app. huren om te kijken hoe het gaat, dat is mooi voor de eerste wkn :D

@slapen: vanacht redelijk goed geslapen en geen vervelende verrassingen midden in de nacht :D Het hoesten gaat gelukkig ook al een stuk beter.........helemaal blij!

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden, wat een lieve reacties van jullie!Dankjulliewel!!
    Het is nog steeds een roes hoor denk dat het met de crematie wel komt..Gelukkig is m'n kleine meisje lekker druk dus weet ik dat het met haar goed gaat..Staat dicht bij elkaar het leven en de dood....Zo dubbel

@Moor; leuke boxzak!

10. Rose1982

@Danjo fijne dag vandaag!

Hier weer wat minder geslapen vanacht, maar wel wat beter dan gister.
    Ik ben er vandoor naar mijn werk! Tot vanavond!

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Morgen meiden,

Babydream: gecondoleerd met het verlies van je oma. Veel sterkte meid.

Hier straks naar de fysio. Moet nog ff kijken hoe ik er ga komen want weet niet of ik kan autorijden met mijn voet.

12. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    babydream gecondoleert met je oma, laat je tranen maar de vrije loop, zodat je erna alles goed kan verwerken tegen dat je kleintje er is

ik zometeen bloed laten prikken
    en daarna naar antwerpen
    xxx

13. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @babydream: heel veel sterkte

liefs en dikke knuf jip

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    jeetje ben al een tijdje niet geweest en gelijk droevig nieuws.

Babydream gecondoleerd met je oma, en uiteraard heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. Lekker elkaar steunen en praten dan komt de rest vanzelf.

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hier gaat alles super goed.
    Alleen een probleempje. Sommige van jullie weten hoe mijn auto eruit ziet he. Nou............ ik pas nog maar net achter het stuur mijn buik komt ertegenaan. Ben benieuwd hoe het over een aantal weken is, want ik moet nog een aantal weken werken.

Vananavond naar puppycursus eindelijk. Heb er onwijs veel zin in.

Ik zag ook een aantal creatieve dingen voorbij komen. Vind het wel super hoor dat jullie dat kunnen maken. Is toch iets persoonlijks en orgineels. Stiekem ben ik wel een btje jarloers. Ik kan het misschien wel, maar ik kom nooit zelf op het idee.

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Sterkte Babydream, inderdaad vreemd gevoel om nieuw leven & dood zo tegelijk mee te maken.

Leonie: GEFELICITEERD! Je bent tiener-af :p ik wens je een hele fijne dag.

@Danjo, veel plezier met de 1e officiele stap. Wij gaan er ook niet echt iets aan doen, hebben allebei de dag vrij genomen.Oja we gaan wel wat leuks doen, namelijk trouwringen uitzoeken.

@MvJ, doe je wel voorzichtig straks in de auto!

@Kitty veel plezier in Antwerpen, heerlijk winkelen daar op de kaiserlee (geloof ik??)

@Sloppy, fijn dat het hoesten minder wordt.

@Moor, mooie creatie hoor, echt knap van je.

@Gusam, hoe gaat het met je moeder?

@Ellen, lukte het opstaan van Teun, of was t wel 'katerig' hihi

@Cindy.....very long time no read......gaat alles goed met je? Ook Aylin en nog een paar dames alweer tijdje niet gezien.

@mezelf, sinds gisteren continu vervelend trekkend gevoel in mn hele baarmoeder lijkt t wel. Hoop dat t van t groeien is. En ik ook vannacht echt slecht geslapen, misschien wel aangestoken door al jullie ervaringen.
    Vandaag komt de zonwering op de serre, dus aan t wachten op de klusmannetjes.

Fijne dag allemaal

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Cindy, hihi ik krijg wel grappige beelden voor me. Jij in je roze toet-toet met een grote toeterbuik.....LOL

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @blij ei: heb je niet last van harde buiken? Kan natuurlijk ook wat jij zegt, je baarmoeder is natuurlijk nog steeds aan het groeien. soms voel je daar wat van. No worries.

mbt lang niet geweest: ik weet het. schaam schaam. Meestal ben ik maar heel kort op internet en dan is het eerste waar ik naar toe ga. Hotmail, daarna Hyves en als laatste ff mijn rekening bekijken en dan weer offline. Maar nu heb ik wat meer tijd vandaar.

Zelf heb ik gisteravond voor het eerst bij deze zwangerschap "last" gehad van een harde buik vlak na de sex. Bij Ties had ik het veel eerder in de zwangerschap. hahaha vind het wel erg grappig dat dit gewoon een compleet andere zwangerschap is.

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    We hadden al gekeken of het stuur iets omhoog kon (helaas)
    De stoel kan niet naar achteren dan komen mijn korte pootjes niet meer bij de pendalen.
    En ik krijg nog maar net de riem vast hahaha heb dan niet veel speling meer.
    Ik denk ook dat het er heel comisch uitziet.

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Babydream sterkte meis! Dikke knuf!!

Cindy, kan je stuur niet in en uit schuiven? Meestal kan dat wel toch? Dan kan je op dezelfde plek zitten maar is je stuur iets verder weg :)

Sloppy, fijn dat het iets beter gaat!

Blij ei, dat kan heel goed groeien zijn ja - dat schijnt in deze fase heel normaal te zijn :)

@ Harde buik, ik merk het ook alleen als ik in bed lig - dan komt mn buik omhoog. Het is niet zo dat mn hele buik hard wordt hoor, alleen je baarmoeder. Die voel je dan helemaal hard in je buik :)

Moor, leuk gedaan hoor :) Mooie boxzak zo!

Manlief is nu een grotere tent aan het scoren en dan gaan wij zo weg :) Heerlijk de hort op - maar zag het toch niet zitten in ons kleine tentje met die dikke buik. Hij haalt er nu een waar we rechtop in kunnen staan en we bij regen ook in de tent kunnen zitten, leuk leuk :) Ik ga maar eens even gauw inpakken, de kleren zitten nog niet in de tas ;)

Deel Deze Pagina