Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0

haha kan die ook niet weglopen ;)

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Cindy, heb je al een definitieve keuze gemaakt voor geboortekaartje? Zo ja wat goed zeg.
    Ik heb nu 4 proefmodellen aangevraagd, maar vind het erg lastig.... Zitten 2 kaartjes bij die eigenlijk belachelijk duur zijn (ongeveer 3,50 p.kaart) maar zijn zo leuk.... We moeten er nog maar even goed over nadenken.

3. MvN

MvN Niet meer actief

curly: ging je nog mee met de meeting, of weet je het nog niet? :D

Leonie: Ik ben zo blij dat onze kat zindelijk was toen ze hier kwam. Maar wat cindy zegt is best een goed idee en zou toch moeten helpen. En anders alleen de dierenarts bellen met een fakenaam :p voor info kunnen ze je ook niet een factuur achteraf sturen:p

4. MvN

MvN Niet meer actief

oja en kwa kadotjes! Hij mag nu wel met een heeeel groot kado komen aankakken!! grr mannen.

Colin en ik geven elkaar niks meer voor de verjaardag :) normaal gaven we elkaar een kado van 100 euro. maar wij zijn 3 wkn na elkaar jarig. Dus hebben we besloten van dat geld lekker naar centerparcs te gaan!

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja we hebben een definitieve beslissing genomen. We hebben hem besteld waar we eigenlijk die van Ties ook zouden bestellen.
    Ze zijn best duur ook, maar zooooooooooooooo schattig.

6. Wat je ook kan doen, wat bij honden helpt en bij katten geloof ik ook, is ze als je het hebt gezien, direct met de neus erdoor halen. Klinkt vies, maar zo leren ze het wel...

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Cindy: op welke site heb je jouw geboortekaartje dan besteld?

Leonie: gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van. Balen dat je katten nog steeds overal plassen.

Autorit naar de fysio ging goed gelukkig. Wel een beetje last maar het ging. Bij de fysio was ook alles prima. Ze heeft mijn onderrug nog even lekker gemasseerd.

We hadden het nog over gehad dat als ik naar de toilet ga ik een steeds drukkend gevoel op de onderkant heb. Voornamelijk met de ontlasting (sorry voor de vieze praat). Nu vroeg ze of ik perste daarop. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar de afgelopen week ging het zo moeilijk dus dan doe je dat bijna automatisch. Ze zei dat ik dat echt moest laten want anders kan je een verzakking krijgen van de darmen enzo. Dus maar niet meer doen.

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hahaha mvj ik stuur je wel ff een prive bericht.
    Ik denk dat ze het er zo uithalen als ze weten waar ik hem vandaan heb

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    zodra ik weet hoe je een prive bericht kan sturen

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hihi, ik heb hem ontvangen Cindy. Erg leuke kaartjes ja. Maar wel prijzig.

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ja maar dan heb je wel wat ;).
    hahaha

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jeej, het zonnescherm zit er op.....nu hebben we geen sauna-aan-huis meer als het goed is!

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Odess, ben je ingepakt en weg nu?! Gelukkig geen dure tent :D

meiden, ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag. Vanmorgen al weer een half uur zitten wachten op een opdrachtgever die een half uur verkeerd in zijn agenda had staan. Daarna alleen maar koffie zitten leuten met 'm omdat ie gewoon niet goed had gekeken en ons daar van de schuld gaf...
    Nu geen zin meer om te werken :D

14. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hallo allemaal!

Babydream: geconcoleerd met je oma. Veel sterkte meis|!!!

Leonie: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Wel balen van je katten, hopelijk gaan ze t een keer leren pffff. Wat ik weleens deed was beetje peper erop gooien en dan neus erdoorheen halen. Vonden ze ook niet zo leuk...
    En heb je al een extra mooi cadeautje gekregen????

Bij ons is het nieuwe behang er ook al half af gekrabbelt hoor door die monsters van ons. Heb er nu alluminiumfolie opgehanbgen. Schijnt dat ze dat neit zo leuk vinden voor hun nagels hehe.

Odess en Maia: veeeeeeel plezier op vakantie. Rust lekker uit en geniet ervan!!!! (er was nog iemand die op vakantie ging....ehhh weet even niet meer wie, maar ook heel veel plezier!!!)

Cindy: balen zeg dat je niet mee in je auto past hahaha. Hopelijk kan je nog wat met het stuur doen.

Lekker druk weekend gehad, maar gelukkig vandaag en morgen nog vrij. Dus maar een kort weekje! Net even naar de stad geweest en heel veel dingen van moeder gehad! Erg lief!!

groetjessss

15. natjes

natjes Niet meer actief

@leonie: onze katten beginnen te pissen op plekken als ze last van hun blaas hebben. Blaasgruis dus. Wat je kan doen is (klinkt ranzig) met een pipetje beetje pis opzuigen als ze op vloer ofzo gepist hebben (of je tafel). Doe dit in een potje en breng het naar de da. Vraag of ze het even willen checken hierop. Als dat het is kunnen ze zo iets meegeven. Betaal je geen consult en alleen de medicijnkosten. Zo doe ik het hier ook regelmatig!
    Vaak doen ze het niet zomaar piesen op rare plekken! Kan ook dat ze de verandering aanvoelen van beeb op komst. Of dat ze ineens veel minder aandacht krijgen! Om geur weg te krijgen: water+spiritus 1 op 1 vermengen en dat erop doen. Dan ruik je het niet meer!

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

leonie, gefeliciteerd met je verjaardag (beetje laat...) jammer dat je manneke niet een kadootje voor je had!
    wat een draken van katten meid... heb het nooit aan de hand gehad gelukkig, succes ermee!

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Leonie: gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heeft Maurice het al weer goed gemaakt en zijn de katten ook extra lief voor je... :)

Babydream: gecondoleerd met je oma! Veel sterkte....

Hier weer een slechte nacht achter de rug. Ben weer thuis gebleven en pas net m'n bed uit... Zal het wel nodig hebben...
    Verder weinig te vertellen eigenlijk... :D

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo!

Odess en maia, waarschijnlijk zijn jullie al weg, maar toch nog een fijne vakantie gewenst!

leo, heb je al gekrabbeld op hyves, maar nogmaals: fijne verjaardag!
    balen van je katten hoor, ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!

cindy, hopen dat je ook over een tijdje nog in je auto past!

@ weet niet meer wie t vroeg: teun stapte vanmorgen zo fris als n hoentje (is dat een gezegde? ja toch?) zijn bed weer uit! hoe doen kerels dat toch?

@ mezelf: net weer goedgekeurd bij de vk, bloeddruk 110/65, kindje lag mooi met t koppie naar beneden en t hartje klonk weer super! ik gaf aan dat ik toch wel veel moe ben, terwijl ik heel goed slaap. ze raadde me aan Floradix te kopen, een ijzerdrank. nu schijnt dat heel vies te zijn, dus ik ben benieuwd! over ongeveer 4 weken bloed prikken op ijzergehalte, die schijnt dan op t laagst te zijn.

@ danjo, ben benieuwd hoe t was vandaag!

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Leonie gefeliciteerd meis met je verjaardag!! :)

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Zo... weer een beetje bijgelezen :)
    Lieve vakantiegangers, heeeeeeel veel plezier!

en hardwerkende dames ook natuurlijk :p

Ik heb effe een foto van mezelf in een maatje :$ 34 (heel erg letterlijk ;) )

Deel Deze Pagina