Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

danjo, waarom zijn inlegkruisjes slecht dan?

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Dat zei mij vk ook al! heeft iets met de zuurgraat te maken d8 ik!

3. dank je.. ben er ook erg trots op :)

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier ook geen inlegkruisjes. Mijn gynaecoloog vertelde mij ook altijd dat het gebruik hiervan helemaal niet aan te raden is. Voor de zuurgraad is het ook niet goed nee, maar vooral het feit dat het een broeinest is voor bacteriën (zeker met warm weer) verhoogt de kans op bacteriële infecties.

Ik heb dan ook altijd twee extra onderbroekjes bij als we een dagje weggaan. En werken hoef ik maar 4 uurtjes per dag. Bij thuiskomst schiet ik lekker een huispak aan en wissel ik ook meteen even van ondergoed.

Nu moet ik zeggen dat ik zelf niet zoveel last van overmatige afscheiding heb. Ik heb wel last van speldenprikjes (zo voelt het) in de schaamstreek. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Het voelt in ieder geval niet echt prettig aan.

@Daantje: welkom thuis! Hopelijk knap je snel helemaal op. In ieder geval moet het wel weer heerlijk zijn om thuis te zijn!

Groetjes,
    Josien

5. Rose1982

@ Daantje fijn dat je weer thuis bent :)

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

@daantje welkom thuis..

@knuffelkonijn? geweldige buik!!! Echt al heel mooi te zien!

klopt inderdaad van de inlegkruisjes.. kan wel maar is wel belangrijk dat je heel vaak wisselt...

over die speldenprikjes.. heb ik ook wel eens... geen idee wat dat precies is is ook een heel vreemd gevoel....

Ga maar eens slape.. morgen om 7:45 naar fysio.. pffff veel te vroeg...

Slaap lekker iedereen!

7. Rose1982

Slaap lekker meiden! Lig in bed verplicht harry potter te kijken :( vriend vind dat leuk.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha bedankt allemaal voor de felicitaties!!! :D
    Maurice was vorige week al naar de boekhandel gegaan om: krijg nou tieten , van claudia de breij voor me te kopen. Maar die moesten ze bestellen. Was er dus iets misgegaan en hadden ze hem nog niet binnen., Vanmorgen stad en land afgegaan om dat boek voor me te kopen.. Dus ach tjah.. ;) toch maar vergeven dan!! We doen niet aan grote kadoo's dit jaar! Kheb al een heeel groot kadoo in mn buik..
    Van mijn vriendin mogen we straks een draagzak uitzoeken! :D Leukkk...

Afscheiding: ik heb er na mn doktersbezoek bijna geen last meer van! Heeeerlijk!

Sloppy: Hahah wij zijn vandaag ook alweer voor de derde keer naar de zeemand heen geweest. En volgens mij met dezelfde dingen thuisgekomen als jou!!
    3 dagen geleden naar de zeeman in almelo, eergister naar Wierden, en vandaag naar Nijverdal.. En ik vind overal nog weer wat. ROos ik had eerst ook dat ik er nooit wat kon vinden, maar nu kom ik er helemaal los! Je moet het wel net treffen denk ik..

Babydream: Heel emotioneel allemaal ofniet .. Sterkte meid. :(

Mvj: jeetje je bent me net elke keer voor met Daantje :/

ROse: haha verschrikkelijk!!!! Harry potter! Ieeee, om nachtmerries van te krijgen..

Inlegkruisjes: ik was laatst bij de vk, en die vroeg: gebruik je inlegkruisjes. ( omdat ik toen bloedverlies had ) en toen zei ik: nee want dat mag toch niet?
    En toen zei ze: nouja, als je er heel erg last van hebt ..
    Kniet snappen!

Jaja: wat mooi dat het een geslaagd feest was! Gefeliciteerd met je man! :D Alleen een beetje jammer dattie op de dag zelf beroerd is.. Haha!

Ellen: Haha, gemeen is dat he! Ik ben altijd zo brak als een konijn als ik gedronken heb.. Lijkt wel alsof jongens het sneller verwerken ofzo..

Ziekenhuisbevalling: wij vandaag achter de verzekering aan. krijgen we al geen kraampakket :S .. En een ziekenhuisbevalling zonder medische reden kost eigen bijdrage: 294 EURO !!! Volgens de telefoniste van interpolis dan. NOu dat ga ik dus never nooit niet betalen he! ik vind het goed hoor :S .. belachelijk!! De vk vroeg mij toen nog wat ik wou: thuis of in het ziekenhuis, zei ik: ik moet toch in het ziekenhuis ivm met 3 hoog?? : Ooh zegt ze, ja dat is wel wat makkelijker dus ik zet je bij de ziekenhuisbevalling..
    Maar ik kan dat bedrag dadelijk echt niet uit mn mouw kloppen hoor.. Raaaar.

babydream: mooi buikje hoor!

Trutje: hahah! Past precies! ;)

Gait: haha jij komt hier uit de buurt ? :p .. Welkomm..

En ff voor Daan: WELKOOOOOOOOOOOOMMMMMMM TERUGGGG BUDDY :D .. Gezelligggggg.. !

Ik ga slapen!!
    NOg 5 minuutjes en dan ben ik alweer 20 jaar en 1 dag.. Pffff, wat een oud vel!

Trusten!
    LiefSs.

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

@er was een buikfoto van iemand, mooi buikje.
    @Daantje welkom terug.
    @leonie nog gefeliciteerd, soory dat ik te laat ben, vergeef je het me?
    @blijei met mijn moeder gaat het wel ze is nog wel moe, maar dat hoort erbij.

Mijzelf: ik ben in 3 weken weer helemaal geen gram aangekomen, eerst ben ik ook niets aangekomen wel afgevallen en 3 weken geleden wel 2 kilo bij gekomen en nu weer niets, ik maak me daar wel zorgen over, overdag doe ik bijna niets, en ik eet gezond.

Ik ga ook met een thuisstudie beginnen, dat is dadelijk ook makkelijk te doen met die kleine, want die kleine gaat toch 2 of 3 dagdelen naar een opvang toe omdat ik allenstaand ouder ben, zodat ik toch even tijd voor mijzelf heb.

@harde buiken heb ik ook regelmatig.
    @inlegkruisje, ik heb die wel in want ik heb ook last van urine verlies.

meiden die ik vergeten ben vergeef me.

XXX Gusam

10. Rose1982

Goedemorgen!
    Zo eerst naar de vk en dan weer aan het werk.
    Nog 6 weekjes werken :) dat word aftellen.

Fijne dag allemaal!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Leonie; Das dan wel weer lief van hem he?!?Doet ie zoooo zijn best.....hahaha

@hier; Vanochtend heeft papainspe eindelijk zn kleine meid gevoeld!!Hij wist niet zo goed wat ie moest voelen maar nu was ze zo druk....

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@leoniiee: dit is echt te grappig: ik heb ook dat boek voor mn verjaardg gekregen! Hij moest het op mn verjaardag ook nog gaan halen......:D Weer zo'n rare toevalligheid! Zal het aan hun geboortedatum liggen.......?

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @roos: Ik heb ff een foto gemaakt met mn kleertjes erop........kan je ff kijken of je ook naar de Zeeman wil :D

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Wij gaan zo in ondertrouw! Ook al stelt het niets voor, ik vind het toch wel spannend.

Fijne dag allemaal

15. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @blij ei: ook al stelt het niet zoveel voor, toch een fijne dag!

@sloppy: ziet er leuk uit hoor

@leo: toch nog een kadootje

@daantje: welkom thuis

@mezelf: zo weer naar de gyn voor de apk van mijn nieren, moet naar een ander want m'n eigen is met vakantie, dus ik hoop dat deze geen gekke dingen uithaalt.

vandaag nog 4 weekjes en dan krijgen we sleutel van ons nieuwe huis!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Leonie: sorry dat ik je steeds voor ben. Ik lees altijd terug en als er nog niks staat zet ik het er neer hihi.

Hier verder niks nieuws

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning meisjes!

Daantje, welkom thuis meiske! Nu thuis blijven hoor en de uitgestelde wittebroodsweken laten beginnen.

Sloppy, leuke kleertjes van de Zeeman. Ik haal daar ook vaak kraamkadootjes en kleine kadootjes voor kids. Krijg je vaak de vraag, goh wat leuk, waar komt het vandaan?? Nou, Zeeman. Oh, goh... is dan vaak de reactie. Maar inderdaad, goed opletten op de stof e.d., keertje wassen en je weet voldoende...

Zo, ik heb besloten er vandaag een kort dagje van te maken. Nu maar hopen dat het lukt!!

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Blij ei: toch veel plezier met de ondertrouw vandaag.

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

daantje: welkom terug meid ik hoop dat het nu maar snel beter met je mag gaan.

blei ij:heel veel plezier zo en ach ja al stelt het weinig voor het is toch leuk.

zeeman:jeetje daar moet ik echt naar toe wat een leuke kleertjes.

jip:succes bij de gyn.

hier weinig te melden een beetje thuis werken en mis nog efe naar de zeeman haha.
    Ik merk wel dat ik echt blij ben als ik 30 weken ben nog maar 6daagjes want ik wil uit die 20 haha

veel liefs jaja

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Blij ei; vanaf vandaag ben je DE aanstaande bruid! Is toch wel bijzonder hoor meid!Veel plezier en alvast gefeliciteerd!

@Zeeman; hier ook een paar dingen gekregen van de Zeeman, zien er best leuk uit hoor!

@jaja; wat ben jij al ver meid!Bijna 30 weken wow!!

@jip; succes met je apk...

Deel Deze Pagina