bij mij weten ze ook dat ik er al een tijdje met bezig was, zeker omdat ik in opvolging was bij de gyn , maar jammer hadden ze het gelezen op facebook, ook al had ik het er niet heel duidelijk opgezet maar bij mij zie je nog helemaal niets alleen (.)(.) een stukje groter maar dat zien ze nit onder een dikke trui x
ja ik was idd ook bij fertiliteitsarts geweest en moest wat vaker weg tijdens het werk, dus tja dan gaat het als een lopend vuurtje haha Nou ja vind t zelf niet zo erg eigenlijk Liefs
Tjonge, wat gaat dit topic ongelofelijk snel, zeg. Het is voor mij m'n eerste zwangerschap en ik vind het echt heel grappig om te kunnen vergelijken met anderen. Ik heb veel aha-erlebnissen, bijv. oh vandáár dat ik telkens het gevoel heb dat m'n eten weer terugkomt (maagzuur), dat hoort gewoon bij zwanger zijn. Ik had op 22 januari een bloeding waarvan ik nu weet dat het een innestelingsbloeding moet zijn geweest. Ik verwarde het toen met een menstruatie, al duurde die inderdaad wel erg kort. Afgelopen donderdag was ik telkens heel misselijk en ik had toen ook al twee dagen onvoorstelbaar pijnlijke borsten. Alles bij elkaar deed het belletje rinkelen, test gekocht en die was positief. Nu ben ik zo maar al zes weken zwanger, althans vanaf de laatste menstruatie gerekend. Eigenlijk ben je dan nog maar 4 weken ofzo zwanger natuurlijk. Wat ik ervan merk: vooral die pijnlijke borsten, m'n tepels priemen als een alpengebergte naar voren, als me in bed omdraai moet ik met m'n arm m'n borsten 'meenemen'. Verder bij vlagen heel misselijk. Ik heb ook het gevoel dat ik vaker honger heb, maar als ik wat eet, ben ik daarna misselijk. :sick: De afgelopen tijd was ik ook heel vaak om 5 uur 's ochtends wakker en kon dan niet meer slapen (toen wist ik nog niet dat ik zwanger ben), geen idee of slaapproblemen er ook bij horen, ik heb daar nooit last van normaal gesproken. Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld, op 25 februari heb ik daar mijn eerste afspraak, er wordt dan nog geen echo gemaakt, daar maak je daarna een vervolgafspraak voor.
he boogiewoegie, nou slaapproblemen heb ik dus ook gehad, idd vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen maar wel omvallen van de slaap haha... nu gaat dat weer beter Spannend hoor eerst je afspraak en daarna een afspraak voor een echo Ik mag over 2 weekjes weer en verheug me er heel erg op. Liefs
ik mag ook binnen twee weekjes mijn eerste echo laten maken dat het maar snel daar is , dan stelt het mij wat gerust want nu heb ik nog steeds een bang hartje x
Ja hij slaapt dan door tot de volgende ochtend 8 uur / half 9. Is wel lekker hoor! Alleen soms als je savonds nog even bij iemand op bezoek wilt ofzo is het ook wel lastig. Want ik hoef hem echt niet tot zelfs maar 6 uur wakker te houden! Dan is hij strondchagerijnig . En hij kan ook niet met ons mee eten aan tafel. Dat wordt te laat voor hem. Lastig dat jouw kleintje snachts zo veel wakker is! Ben je net weer een beetje gewent aan doorslapen!
Balen dat het is uitgelekt! Hier weet alleen mijn beste vriendin het! En dat houden we nog even zo! Tot een goede echo of tot de 12de week! En die vermoeidheid van jou ken ik! Hier ook! Ik kan de hele dag wel slapen! Bij mijn vorige zwangerschap gaf ik daar lekker aan toe! Toen heb ik de eerste drie maanden in bed slapend doorgebracht! Alleen nu kan dat dus niet meer! . Ach ik overleef het wel
Hallo allemaal, Even een vraagje tussen door. Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld voor een eerste afspraak. Hoewel dit mijn tweede zwangerschap is moet ik eerlijk zeggen dat ik dat al niet eens meer weet wanneer ik heb gebeld toen ik zwanger was van onze Anouk. Dit is dus mijn tweede zwangerschap. Ik wil in het ziekenhuis bevallen en ga BV proberen. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wow Noraa! Je bent gezegend haha. Bij mij heeft ze nog nooit langer dan een week achter elkaar doorgeslapen. Maar ach....ooooit zal het wel gebeuren denk ik dan maar. Tot die tijd zal ik het met weinig nachtrust moeten doen. Kan ik vast wennen voor de 2e straks haha...
jeetje wat gaan jullie snel vandaag @sanne: sterkte. Hopelijk krijgen jullie binnenkort toch goed nieuws. Ik duim voor je! @nieuwe dames: welkom hier. @kitty: jammer dat het is uitgelekt op je werk. @boogiewoogie: het slapeloosheidgedoe had ik ook. Nu gaat het wel wat beter langzaam. @andere dames die ik vergeten ben: sorrie @misselijkheid: goed om te horen (al is het niet zo leuk ) dat er meer dames last van hebben. Het enige wat bij mij de misselijkheid heel even stopt is een stuk kaas en een slok cola maar om daar nou op te gaan leven... @borsten: die van mij groeien nog niet maar als ik vaak hoor dat vrouwen er rond hun menstratie last van hadden en dat had ik ook nooit dus denk dat het bij mij later nog komt. Die lolly's bij live and cooking had ik ook gezien maar zou ook niet meer weten hoe of wat. Ik ga zo maar eens aan de slag met de lijst. Er zijn tot nu toe vandaag gewoon 9 dames bijgekomen! Leuk joh!
Lin71, ik heb gelijk gebeld...en het is voor mij ook de 2e. Maar dan ben je maar optijd, straks zitten ze vol ofzo.
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Josien: 1 oktober ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Agneta: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Lovelyjolyn1987: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Dior: 15 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Lin71: 20 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Crunch: ? ~ ? ~ ? ~ ? Nadja7: ? ~ ? ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Josien: 11 februari 2e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gyn Jaja23: 13 februari echo Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Huismus: 18 februari intake VK Ricmar94: 18 februari afspraak gyn Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Jamila: 20 februari echo Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Boogiewoogie: 25 februari intake VK Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Shaula: 2 maart, intake en 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Flotsje: 5 maart intake VK Moaatje: 6 maart intake en echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Klaassien: 12 maart 1e echo Flotsje: 13 maart 1e echo echo Vlindertjes Een mini jari Een mini berenbotje Een mini toontje Een mini kira We hebben nu: 65 zwangeren en 4 vlindertjes Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http Stuur Maia een PB om jezelf op de lijst te laten zetten.
jeutje wat een lijst jo. Ik ga denk ik volgende week de gyn bellen. Aangezien dit mijn 5e zwangerschap is en ik nog steeds geen kindje van mezelf levend in mijn armen mag houden wacht ik liever ff een tijdje tot ik het echt helemaal zeker weer. Het is zelfs zo erg dat ze me kennen in het ziekenhuis hahahaha. (Dit komt door mijn laatste bevalling hoor). Mijn werk vertel ik het als ik terug ben van mijn zwangerschapsverlof (haha). Hoe eerder hoe beter toch.
Die lolly's waar jullie het over hebben zijn van Belly Pops. Dit is de link: http://www.bellypops.nl Geen idee of zoiets echt werkt eerlijk gezegd . Zelf heb ik niet veel last van misselijkheid. Ik hoop dat dat zo blijft ... Morgen weer een echo. Spannend! Leuk dat er weer zoveel meiden bijgekomen zijn! Hartstikke gezellig! Liefs, Josien
Vanmorgen bij de HA geweest en vanmiddag een afspraak gemaakt bij de VK. Ik heb 12maart om 10.00uur de intake en de echo!
Rose, je afspraak staat op mijn lijstje om morgen in De lijst gezet te worden Ik heb net een poging gedaan tot wat eten. Ik heb echt nergens trek in dus heb maar een roerei met wat tomaat, paprika en ui gemaakt en dat met 2 boterhammen opgegeten. Vanavond naar een vriendin maar wel weer op tijd naar huis want ik ben wel moe.
Hallo allemaal! Alle nieuwe gefeliciteerd! Ik slaap ook nog steeds zo slecht... pfff... was vannacht om 4 uur klaar wakker.. nu wat last van gevoelige buik.....zo'n zeurend gevoel.... zal er wel bij horen... en ik ben nog niet misselijk.. X
over de neusspray.. je kan ook zelf gewoon even een zoutoplossing maken werkt ook goed en dan weet je tenminste zeker dat het kan..