moor:ach ja iedere wwek heeft iets speciaals. Ik hoop dan ook dat ik als 1 van de eerste hier op het forum ga bevallen dan zal ik efe alle smeuige bevallingsverhalen hier vertellen haha..... veel liefs jaja
Goedemorgen, Even snel een berichtje want Aisha heeft een ik-wil-alleen-bij-mama-hangen-en-zeuren-en-dreinen-dag... Daantje, gelukkig ben je weer thuis meid. Nu hopen dat je snel helemaal opknapt en kan gaan genieten! Leonie, had je wel gekrabbeld op hyves. Maar hier alsnog gefeliciteerd Toch wel lief he van je mannetje...hij heeft zn best gedaan. Blij ei, gefeliciteerd...in ondertrouw! Maak er een leuke dag van! Jaja, ik ben benieuwd naar je smeuige verhalen. Ik kan je er nu ook wel alvast 1 vertellen hoor Jip, succes bij de gyn! Pufcursus, Sannie en ik beginnen 4 augustus. Heb dezelfde als de vorige keer...beetje praten over de bevalling etc en wat bewegen. Is wel gezellig. Mezelf, vandaag even op bezoek bij een ziek vriendinnetje. Daarna even met Sannie naar de Delftse Hout met Aisha. Nu ga ik eerst maar eens wat boodschappen doen! Doeiiii
goeiemorgen!!! Laatste dagje van de vakantie....vanaf morgen niet meer uitslapen...buwhuhuuhu Blij ei: gefeliciteerd met je ondertrouw!!! Daantje: welkom thuis! Hopelijk gaat t nu weer beter met je en kan je weer gaan genieten van je huwelijk en zwangerschap! Leonie: toch wel lief dat ie toch een cadeautje wilde halen. Jammer dat ze t boekje niet meer hadden. Geweldig boek trouwens!!! Jaja: mooi dat het bbq feestje leuk was! En mooi weer gehad gelukkig!!! Ff snel wat boodschappen doen enzo, stofzuigen en dan naar een zieke vriendin. Mooi weer vandaag gelukkig!!! groetjesss
@blijei ik wil je toch een fijne dag wensen ook al is het alleen maar ondertrouw. @alle meiden naar vk of gyn succes en geniet ervan. Ik ga zo eff met een vriendin naar het centrum, even de babydoos ophalen bij kruidvat, en dan loop ik ook eventjes binnen bij de zeeman, want kan het niet laten om even te gaan kijken. Ook ben ik al weken op zoek naar een rode voetenzak voor in de maxi-cosi, ik kan alle kleuren vinden behalve de rode, heeft iemand nog tips daarvoor. Even een vraagje is een van jullie ook eens bij superstore van asten geweest in tilburg?? XXX Gusam
Gusam, voor de MC een rode voetenzak? bellen met de prenatal winkel in de buurt en vragen of ze een filiaal kunnen bellen die hem nog heeft? Dat ook bij de gardo, babydump etc etc etc. Probeer ook Halfords enzo...
Goeiemorgenn!! Kadoo: Jaa inderdaad erg lief!! Kmoet zeggen dat Maurice gisteren gewoon ook echt een lieve schat was.. Heb ondanks dat we weinig hebben gedaan, een leuke verjaardag gehad!! Claudia de breij: ik moet zeggen dat ze humor heeft, en ik heb het boek al bijna uit, maar ik vind het echt heeeeel irrietant hoeveel zij vloekt!! Niet dat ik enorm gelovig ben. Maar ik vind het gewoon er niet bij passen en t hoeft van mij gewoon echt niet. Maargoed! Valt weinig aan te veranderen hé.. Gusam: NOu voor deze keer vergeef ik het je, maar laat het niet vaker gebeuren he! Veel plezier met shoppen, en nee ik ben nog nooit in Asten geweest? Blij ei: Veel plezier bij de ondertrouw! Danjo: ben erg benieuwd hoe het jullie is gegaan!! Ik weet niet meer wie het zei, volgens mij roos of cindy, maar die stelde voor om 1 van de katten appart te houden. Nu heb ik jip in de kattenkamer gelaten, want ik kwam net uit bed, het eerste wat ze deed was zeiken. Dus ik had het alweer helemaal gehad. nu heb ik joep hier alleen, en och wat een scheetje!!! Net alsoftie er echt van geniet dattie alleen is.. Hij is veel rustiger. Alleen doettie wel een beetje vreemd,. Hij doet net alsof er iemand in de keuken staat .. en daar doettie heel bang over. Dan kruiptie over de vloer naar de keuken, met een enorm dikke staart. En dan gaattie toch weer weg. Terwijl er echt niks in de keuken is!!! geen geluid, geen vlieg, geen mens. Heelll appart. meaby it's a ghost .. Jaja: Oooh je bent al bijna 30 weken!! jeetjeee! Wat spannend zeg! Ik wil zoooo graag in de dertig weken zijn. Maargoed dan mag ik nog wel ff wachten.
Sloppy: Hahah inderdaad! Zal vast aan de datum liggen ja!! Hihi, ik ga ook is een foto maken van alle kleren die wij hebben gekocht. kan het niet laten .
Hier hebben we het leuk gehad met ondertrouw veel gelachen hoor maar het stelt werkelijk niks voor. Wel veel bloemen gehad haha dat was wel leuk wat gedronken met mannetje zn ouders en daarna heerlijk na de camping geweest (poppe)waren gisteren om half 9 thuis en was ook meteen gebroken. morgen ga ik met mn vriendin trouwjurk bekijken voor haar in hengelo echt zon mooi ding. mannetje gaat vanavond met neefje ( haar vriend) hummer rijden want ze rijden in hummer. Hun geven groots feest. Wij houden het gewoon voor de mensen waar we om geven. Jaja ik hoop dat je 1 van de eerste mag wezen maar ja je weet het nooit he
leonie mischien is er wel iemand bij je in huis. Beesten zijn daar wel gevoelig voor he, hier met Danjo hetzelfde gehad die echt de aanleiding gaf voor wij hetzelf door hadden.
Fijn danjo dat jullie een mooie dag hebben gehad! Je zal wel goed hebben kunnen slapen vannacht! & idd ik zou het bijna denken. Want zo vreemd alstie nu doet, heeftie nog nooit eerder gedaan! Hij komt heel lief bij me liggen, maar hij kijkt non stop naar de keken. Net alsoftie iets volgt. Normaal doen ze dat bij vliegen, maar dan istie echt niet bang en gaattie er als een speer achteraan.. vreemd hoor!! Als ik het me goedkan herinneren was jij toch degene die als je : danjo waar zijn de kindjes, zei. Hij naar zolder heen ging? of heb ik nou een heel verkeerd iets voor me??
Ja lijk mij ook wel ze gaan vanavond een proefrit maken mannetje en neefje zijn wat dat betreft 2 handen op 1 buik dus ja dan moet mannetje mee he. Zijn vriendin is 2 weken geleden ook bevallen van een dochter Fajah
Goed geslapen wie ik dat dacht ik ook wel helaas om 4 uur weer klaar wakker Ja Moet zeggen dat het de laatste tijd heel rustig is maar dat er echt nog momenten zijn dat danjo na het zolder gaat en dan heel lief aan het spelen is. De dagen dat het rustig is durft ie de trap niet eens op Wij hebben wel besloten dat als de baby er is om iemand in huis te laten komen we willen toch bepaalde antwoorden hebben
Ik zit nu ff bij mn schoonouders achter de pc... Schoonmam moest naar de dokter in utrecht en heeft geen rijbewijs en mn schoon vader is gistern uit het ziekenhuis gekomen en ze wilde hem niet alleen laten. Dus nu achter een andere pc.... @hummer: als ik thuis ben zal ik ff een foto zoeken..........wij hebben voor ons bedrijf een hummer gehad en het is leuk maar rijd voor geen meter...en probeer hem maar eens in Amsterdam te parkeren Verder ben ik lekker partoontjes aan het knippen voor de sloppybaby
haha Sloppy, je moet ook niet naar Amsterdam gaan om je hummer te parkeren, kost je twee keer 5 euro per uur omdat ie niet op een parkeerplaats past
Het is toch gaaf al rijd het voor geen meter en op zon dag geloof me rij je niet veel hoor het is gewoon het idee, en idd niet verstandig met je hummertje na adam te gaan haha. Zo is het weer lekker weer gaat het van het weekend weer drastisch na beneden en weer regen pff
ok ok... ff spammen dan niet een beste kwaliteit maar dat komt omdat ik met beperkte middelen print screenen moet vanaf een website. Dit zijn moorman en ik Bekijk bijlage 3952