hahahahaha We hadden hem net en toen gingen we ff pronken Toen achten we gaan wel even ergens wat eten omgeving amsterdam........niet dus. Uit eindelijk zijn we naar sloterdijk gereden heb ik bij AH-togo broodjes gehaald en hebben we in de auto zitten eten Ook niet erg......ruimte zat..hihi
NOuja dan maar zo, linkje naar mn album .. Hiervoor hebben wij de zeeman leeggeroofd: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/leoniiee-albums-spulletjes.html .. Zitten wel 2 rompers van de prenatal bij, en 1 van de hema. Maargoed,. Alles bij elkaar niet veel meer dan 40 euro.
Sloppy, jij zei laatst dat jij ook van die groeispurten enz had. En ik voel haar verder wel goed. Maar niet dat ik nou zeg: POeh wat druk. Af en toe voel ik dat ze even wakker is, en zich omdraait , even mama een schop onder de ribben. En dan slaapt mevr zo weer verder. En als ik in bed lig met mn handen op mn buik laat ze zich ook wel even voelen. maar ze slaapt ook zo weer .. ik hoop dat dit gewoon haar manier van doen is, want dan lijkt ze qua drukte op maurice. En is ze niet zo druk als mij. Maar maak me toch wel is bezorgd erom. Sommige dagen vliegt mn buik alle kanten op, en dagen als nu slaap ze zooo veel! En de hik voel ik ook hooguit 1 keer per dag. is dat niet raar.
Hahah! Goeie keus!! Ik heb laatst ook ergens tegenaan gezeten met de auto.. Maar daar hebben we het niet over hahah!!! Dus als het mij al niet lukt in een ford focus, kan t ook wel is verrekte moeilijk worden in een hummer!
hoi meiden!! i'm back ik heb helaas nog niet veel bijgelezen ( in het ziekenhuis sommige stukjes, alleen is lastig op je tel) want 9 dagen bijlezen is wel errug veel, maar heb veel van jullie allemaal op hyves gesproken wil even zeggen dat ik het echt ontzettend mega lief van jullie vind dat jullie zo met me hebben meegeleefd, dat waardeer ik echt heel erg en doet me wel wat ( zwangere muts haha) verder doe ik het nog rustig aan, want merk dat ik na 9 dagen ziekenhuis, al moe wordt van een trap lopen haha ik kom straks weer even spieken. Hoop dat alles goed met jullie gaat, en wil babydream hier ook nogmaals heel veel sterkte wensen met het verlies liefs daan
@Moor; gaaf die hummer!!Ziet er stoer uit! @Leonie; leuke kleertjes hoor vooral voor leuke prijsjes he?! @voelen; de laatste dagen merk ik wel dat madame wat drukker is dan normaal, de hik heb ik nog helemaal niet gevoeld trouwens...Morgen weer naar de vk ben benieuwd
Ik wil ook na de zeeman!! Maar eerst ff wachten op me geld, heb al veel te veel uitgegeven deze maand!! Dat overslag hempje is van de hema leonie Die heb ik ook met mutsje en broekje