Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Trouwens leuk idee om eerste kleertjes te kiezen en te bewaren....ga ik ook eens over nadenken.

2. MvN

MvN Niet meer actief

Vier et vanavond nog meer even goed dan!! :D

Waren er nog meer mensen ( buiten de mensen om die al toe hebben gezegd ) die mee gaan met de meeting 1 aug. ?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie al net zon leuke verzameling als ik
    Ik zal van de week ook even fotos maken, en idd zeeman heeft echt leuke dingen en na mijn idee ook goed genoeg voor begin periode zonde om van die dure dingen te halen al heb ik wel wat lief pakjes

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hoihoi

Ik ga niet mee naar de meeting. Het lijkt me superleuk om jullie allemaal te zien, maar ik vind t toch wel ee hoop geld. Sorry.
    Hopelijk maken jullie wel veel foto's, dan kan ik die nog bekijken!!!

groetjesssss

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaa precies vind ik ook!! Mensen die hier komen verbazen zich erover dat het van zeeman komt!!
    Zolang kunnen ze er toch niet in!!
    Ben je al bij de lief! in hengelo geweest?? :D HOe was hett?

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Vanmorgen vk geweest! Was niks aangekomen, Me bloeddruk was wel wat aan de lage kant 140/58. moet over 3 weekjes terug komen gaan ze hb prikken en krijg ik een controle echo, omdat bij de 20 weken echo de placenta laag lag.

Zijn jullie ook al bezig met de bevalling ik nu steeds meer, zo van wat ga ik met de hond doen en wat als dit en wat als dat ;)

Leuke kleertjes bij de zeeman!! Ikke wil ook! Hebben daar in het begin wat pyamatjes en rompertjes gekocht.
    Nu heel veel merkkleren in de kast liggen wat we gekregen hebben.
    Maar zie wel dat zeeman ook erg leuke kleren heeft. Dus binnenkort shoppen daar! :)

Eerste pakje hebben we ook al uit gekozen.:)
    Zal ook eens foto's maken van de kleertjes.

Ben benieuwd naar hoe jullie ervaren als de kleine de hik heeft! wat voelen jullie dan?

Blijei gefeliciteerd! :)

7. MvN

MvN Niet meer actief

Ja ik dacht ook dat de kleine de hik had van de week. Echt een minuut lang leek me buik heel snel te bewegen en voelde hele kleine tikjes in me buik echt om de seconde onderhand.

Hb is toch ook voor suiker? Dat hadden ze bij mij wel gedaan iig.

Ik heb het nu al veel over de tijd na de bevalling hahah sinterklaas, kerst, oud en nieuw :p

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@eerste pakje, nog niet over nagedacht...

@sloppy, een WITTE??? :D gaaf hoor!!

euhmmmmm.... jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh...........

Oja, blij ei! Gefeliciteerd ;)

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

HB is hemoglobine en geeft het ijzer gehalte aan in het bloed --> bloedarmoede

enne.... mijn moeder heeft de eerste klaaskadootjes al gehaald hoor :D

10. MvN

MvN Niet meer actief

ohhhh, dan ben ik dus op 2 dingen geprikt!! Vndaar die grote naald in me arm, ipv vingerprikkies!

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

waarschijnlijk wel ja, hoewel zowel Hb als suiker met een vingerprik te doen zijn!

12. MvN

MvN Niet meer actief

Nou wij zitten meer van het probleem. De ouders van Colin zijn gescheiden. Zijn vader wordt boos als we naar zijn moeder gaan, maar andersom ook :( Dus meestal doen we dan kerstavond na schoonpa, 1e kerstdag mijn oma, 2e zijn moeder! Maar met oud en nieuw wilt colin weer een keer naar zijn moeder maar dan wordt zijn pa keiboos! Thuis zitten willen we ook niet. Maar colin wilt ook niet graag naar mijn ouders aangezien die non stop roken. Ik heb zoiets.. ik heb het daar ook overleefd dus de baby overleeft die paar uurtjes ook wel. Maar aan de andere kant wil ik graag met oud en nieuw naar mijn oma toe ( die heeft mij grotendeels opgevoed) maar dan weet ik zeker dat mijn ouders weer beledigd zijn.. gezeik gezeik gezeik. Eerst boeide het ze allemaal niet, maar nou we een baby krijgen maakt iedereen zich nu al druk en boos :(

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat probleem ken ik Roos. Mijn ouders zijn gescheiden in dit geval. Niemand wordt boos als we naar de ander gaan gelukkig... Helaas woont alleen mijn moeder in de buurt. Mijn vader woont 1,5 uur rijden de ene kant op, mijn schoonouders 1,5 uur de andere kant.
    Komt bij dat mijn zusje 2e kerstdag jarig is... Ik moet dus naar 3 ouderparen en een zusje in 2 kerstdagen!
    Dat is ieder jaar weer schipperen, behalve in 2007, toen waren we met kerst en oud en nieuw op huwelijksreis ;)
    Ik zie het wel en boos worden moeten ze niet doen, jij kan er niets aan doen dat ze gescheiden zijn...

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

enne misschien een idee, de mensen die met elkaar om kunnen gaan bij jou thuis uitnodigen voor een nieuwjaarsborrel op 1-1, de rest verdelen over kerstdagen?
    maak 1-1 ook een echte feestdag!!
    zo heb je kerstavond, eerste kerstdag, tweede kerstdag, oudjaarsavond en nieuwjaarsdag om te verdelen over de familie...

gezeik he?! Daarom heb ik dus een hekel aan Kerst.

15. MvN

MvN Niet meer actief

pfff bij jou dus ook al zo'n gedoe!! Ik word hier ook niet zo vrolijk van!

Het is ook allemaal zo'n kinderachtig gedoe bah

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

NOu als ik jullie was geweest, was ik naar geen van beiden gegaan!! Niet naar zijn ouders en niet naar jou ouders. Dat is toch de handigste uitweg?
    & tuurlijk heb jij het als baby overleeft bij roken, maar ik zou het zelf echt niet willen! Je weet nooit hoe je kindje erop reageert, buiten dat ik het gewoon ranzig vind. Alles stinkt ernaar . bah.
    Kunnen jullie niet bij een broer/zus of vrienden gezellig zitten dan?
    Zo doen wij dat, altijd gezellig, en niks geen boze gezichten!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

iiee, ik heb trouwens net een cordon bleu op.
    Eergisteren had maurice ze in de vriezer gelegt , dus ze zaten alleen in een zakje.
    En nu........maak ik me dus zorgen of die kaas die erin zat niet van dat au lait cru kaas was?!?! Was van de aldi! Die verze !! :(

18. MvN

MvN Niet meer actief

Ja maar wij kunnen hier echt niet alles kwijt zonder de hele woonkamer te verbouwen. Met verjaardagen hebben we de hele familie en dan zitten hier 23 man en dat past net. Maar dan zijn er kasten weggehaald uit de woonkamer. Komt omdat colin 3 broertjes heeft met allemaal een vriendin, mijn broertje heeft een vriendin. Zijn ouders. Mijn ouders en mijn zusje, Mijn opa's en oma's, dus het zit zo vol

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

leonie, geen zorgen over maken meid. rauwmelkse kaas en kaasproducten zijn nauwelijks meer te krijgen in de supermarkt. En dat heb je nu zodanig verhit... kan geen kwaad hoor.

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

maar je hebt wel alles bij elkaar, dus je hebt je kerstverplichting gedaan ;)

Deel Deze Pagina