Wij draaien de 'rollen' inderdaad om . Nou, het is meer praktisch eigenlijk. Ik heb de meeste ruimte tot salarisontwikkeling, groei en carrière. Als we het van één salaris willen doen moeten we dat helaas in de overweging meenemen. Ach, tuurlijk zal het jammer zijn niet alles van zo nabij mee te maken als pappa dat gaat doen. Maar anders zou het andersom zijn en was dat voor hem weer zonde. Het wordt gewoon tijd dat we een paar miljoen winnen ... Liefs, Josien
haha ja flink wat geld is nooit weg he haha Nou ja als dit voor jullie het beste werkt, waarom niet toch Dus je hebt morgen echo? had ik nou goed begrepen dat er eerst 2 "eskimo"s aan boord waren? Liefs
Haha, hier wachten we ook nog steeds op de miljoenen . Nog niet gelukt helaas! Iemand morgen al een echo (sorry ben slecht in namen). Lekker snel zeg! *jaloers*. Die van mij is pas 9 maart .
noraa duurt lang dan he? ik heb vorige week echo gehad met 5 weekjes en mag over 2 weken weer Josien heeft morgen wel echo xxx
En het is zelfs al mijn tweede echo ... Weet je, ook al heb ik afgelopen vrijdag een echo gehad, ik vind het nog steeds een beetje spannend voor morgen. Ik hoop zo dat het nog steeds goed zit! Ik zou eens willen dat ik dat twijfelen aan mijn eigen lichaam zou afleren Liefs, Josien
Hoi Josien, Ik ben even ver dan jij en heb vandaag de echo gehad, was echt super gaaf we konden een hartje zien heel speciaal. Hoop dat jij dat morgen ook te zien krijgt. En dat twijfelen heb ik ook, word er gek van soms, vandaag heb ik echo laten maken en ben nog niet helemaal 100% gerust gesteld. Dat de 1e 3 maanden maar snel voorbij mogen zijn Liefs
dames ik heb mijn echo foto in mijn album geplaatst, dus diegenen die hem willen zien kijk maar. verder ben ik vandaag heel moe, messchien had dat ook wel te maken dat er spanning van mij af is gevallen na deze goede echo. hier gaat mijn mannetje werken en ik blijf de gehele zwangerschap thuis en ga daarna waarschijnlijk 3 dagen werken. XXX Gusam
Hey dames, als de lolly's werken laat ik het jullie zeker weten! Ik ben zo misselijk dat ik het wel uit wil proberen haha. Tot ik ze heb, eet ik wel wat salmiaksnoepjes! Maarja mag niet teveel ivm te hoge bloeddruk he! Wel lekker hoor als je thuis kan blijven, dan kan bij ons financieel gewoon niet. Ik moet 3 dagen in de week blijven werken! Maarja oppas kost ook veel. Dus maak me er best zorgen over! We moeten alles nog goed gaan uitzoeken en regelen!
Toen het nog niet ter sprake was dat ik niet meer zou gaan werken, hadden we dat ook uitgerekend bij de site van belastingdienst en wij zouden ong voor 4 dagen 150 euro per kind kwijt zijn.. weet het niet meer precies maar dat lig er ook aan hoeveel je verdien samen.hoe meer hoe minder je vergoedt krijg volgens mij. Ik ga ook de salmiak snoepjes proberen, ik ben ook heel de dag door misselijk.
goedemorgen meiden. hoe gaat het hier? Ik heb vanmorgen voor het eerst kennis gemaakt met ochtendmisselijkheid gelukkig niet hoeven overgeven maar het scheelde niet veel.... Vandaag nog lekker vrij, morgen en vrijdag weer werken @Gusam, mooie echo meid! @josien, veel plezier vandaag, ook al is het een beladen dag voor jullie Liefs Maaike
Goedemorgen allemaal, @ gusam..fijn dat je echo goed was meid! @ smokey...jij ook gefeli met je goede echo! @ josien...succes vandaag...en dat twijfelen aan je lichaam...doe ik ook...ik mag morgen horen hoe het zit...dus de spanning zit hier ook al in me strot Alle anderen hele fijne dag gewenst
Goedemorgen allemaal! @Josien veel plezier vandaag met je echo! Ik ben er weer vandoor mag weer gaan werken
josien, succes vandaag! Gusam mooie echo! Bah ik ben erg misselijk, ik ga maar eens een kopje thee proberen..
@josien: succes en plezier vandaag met je echo. @gusam: zeker mooie echo! Ik moet nog zo lang wachten. Toiletpot en ik hebben trouwens vanochtend zeer goed kennis gemaakt en we hebbn besloten dat we de komende tijd goede vrienden worden Fijne dag allemaal.
Meiden, ik maak me vreselijk zorgen, verlies al een paar dagen licht bruin gekleurde afscheiding (sorry)! Is dit normaal, hebben jullie hier ook ervaring mee. Ik ben bang dat er iets mis is. Of maak ik me teveel zorgen. Laten jullie het even weten, bedankt! L0ve
@love, meis kan me voorstellen dat je ervan schrikt maar het hoeft niks te betekenen, zolang het bruin is, is het vaak oud bloed, zodra het rood bloed is moet je even contact op nemen met de VK... Veel vrouwen verliezen zelf tijdens hun zwangerschap nog lichtbruin bloed als ze eigenlijk weer ongi hadden moeten worden... Probeer je niet te druk te maken, makkelijk gezegd dan gedaan. Zolang je geen hevige buikpijn of krampen hebt zou ik er rusitg onder proberen te blijven Liefs Maaike
@L0ve: heb ik ook gehad, (nog steeds af en toe), de vk zei dat het heel normaal is en dat heel veel vrouwen dat hebben. Anders bel je ze gewoon even, heb ik toen ook gedaan. Tegen mij zeiden ze dat zolang het niet helder rood met stolsels is ik me geen zorgen hoefde te maken.