Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    *ontvangt de knuffel* Dank je!

*geeft knuffel terug*

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    aaaaah meiden ik ben zoooooooooooo jarloers op jullie. Ik wil ook een echo vandaag hahaha. Ik heb hem pas 10 maart dacht echt dat ik hem eerder zou krijgen. :'(. Maargoed.
    Meiden heel veel plezier en zodra je een foto hebt wel ff hier neer zetten he. Kunnen we meegenieten.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@alyssa: welkom en gefeliciteerd

@trutje: beterschap

@Eefje: ook welkom en gefeliciteerd! :)

hier weinig te melden, wc pot en ik zijn nog steeds goed bevriend dus dat is niet zo gezellig en moet m'n best doen op m'n werk om vrolijk te blijven.

@Cindy: ik ben ook jaloers hoor, ik wil hem ook. Gelukkig heb ik hem al over 2 weken!

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    nu ben ik ook jarloers op jou hahahaha :) :confused:

5. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

hey gusam, alles goed?
    heb je het al aan iedereen verteld dat je zwanger bent?
    want ik had me laatst bijna versproken, ik dacht ho misschien heeft ze t nog niet verteld, dus kon nog net me mond houden hihi

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @ alle nieuwe oktober mama's welkom en geniet van de zwangerschap.

@josien jeetje meid spannend hoor ben reuze benieuwd, misschien inderdaad wel 2 eskimootjes.

@ Gusam wat een mooie echo heb jij, ik wil mijn foto ook hier plaatsen maar hoe heb jij dat gedaan via een scan ofzo? ben hier niet zo heel handig mee ;)

@maia bedankt dat je me op de lijst hebt gezet :) Als je hulp nodg hebt om de lijst bij te houden laat het me dan weten misschien kan ik wel helpen.

@ingrid72 heel veel suc6 vandaag op je werk vergeet niet morgen lekker vrij :)

@meiden met echo's veel plezier en succes bij de echo vandaag spannend hoor, laat jullie weten hoe het gegaan is?

En voor alle meiden die misselijk zijn heel veel sterkte, ze zeggen dat het helpt als je vaak over de dag eet in meerdere fase's maar dat wisten jullie misschien al wel :(

Even kort nog over mijzelf.

Ik heb dus ook helemaal nergens last van, alleen wat vollere (.) (.) en af en toe gevoelig.
    Anderhalve week geleden voor het eerst een echo laten maken daar bleek ik +/- 5 weken te zijn konden ze nog niet goed zien. Afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en daar zeiden ze dat wurmpje 6 weken en 5 dagen was. En we zagen een kloppend hartje :D dat was heel gaaf.

Ik mag vanmiddag naar de vk voor intake en een echo, spannend toch weer.
    Omdat ik een behoorlijk streng dieet heb loop ik nog eens extra onder controle in het ziekenhuis vandaar de echo's zo vroeg.

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hoi,

Maia als je z misselijk blijft de kmende tijd kan je mischien aan je vk of ha vragen voor tabletjes tegen de misselijkheid.
    Zijn speciaal voor zwangere vrouwen, dus het kan geen kwaad voor de baby ofzo.
    En goed blijven drinken , voor de uitdroging!

Cindy ik heb ook pas 10 maart de echo! lang nog he! ik wil ook een bevestiging dat het goed daarbinnen gaat!

Knuffelkonijn ja nog maar 5 maandjes!en mn oudste is 17 maanden dus dat word straks een drukke boel!

Ik ben ook nog steeds misselijk maar het blijft er bij mij gelukkig wel inzitten, maar dat gevoel heel de dag is ook niet alles.En ik heb sinds gisteravond al de hele tijd een zeurend gevoel onder in mn buik!
    Dan maak ik me toch best zorgen, maar het zal er wel bij horen.

Voor degene die vandaag een echo hebben succes!spannend hoor!

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    smokey fijn dat alles goed is. en succes vandaag met de echo!Het blijft denk ik de eerste maanden wel ff spannend met de echo's.

9. Maia

Maia Niet meer actief

@cindy: ;) :) ach, 10 maart komt ook wel snel.

@zwangeremama: ik zit er wel aan te denken idd. Ik kijk het de komende paar dagen even aan en als het zo blijft bel ik maandag de dokter.

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

@smokey ik heb van mijn echo een foto gemaakt en toen verkleint en in mijn album geplaatst.

verder kan ik merken dat mijn hormonen stijgen ben de hele dag misselijk :( , heeft iemand tips tegen de misselijkheid?

XXX Gusam

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    10 maart is ook niet erg, maar ik had verwacht dat ze eerder gingen kijken. Omdat ik 2e paasdag 2008 een mk heb gehad en omdat Ties* zijn hartje gestopt is met kloppen toen ik 32 weken zwanger was. Ze zij ook bij de laatste controle, zodra je een posi test in je handen hebt gelijk bellen. (?) schiet mij de kerstboom maar in, ik snap hem niet. Maar meiden gewoon niet stressen komt allemaal goed.
    Heb nu ook het gevoel dat het goed zit.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @zwangere mama zeker spannend deze weken, laat de 1e 3 maanden maar voorbij zijn. Ga toch elke keer met zenuwen er naar toe.

@gusam ok thanks ga vanavond ook even proberen ;)

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik heb mijn eerste echo pas 13 maart, vind het ook zo lang duren, je wilt toch graag die bevestiging he..

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier bloedverlies dus heb de echo van morgen maar weer afgezegd... :cry:
    Overleg gehad met de arts en het heeft geen nut om daar morgen naartoe te gaan. Ik ga eerst even aankijken hoe het verloopt en dan eind volgende week of zo ter controle voor een echo om te zien hoe het er dan uitziet....

15. ohh pat... maar voor de extra zekerheid kan je toch beter morgen gaan? is het erg bloedverlies dan?

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dat heeft denk ik niet zoveel zin, aangezien we maandag met 6 weken en 5 dagen een echo hadden en er geen hartactiviteit te zien was is er eigenlijk geen hoop meer dat het nog goed is.
    Ik ben vanmorgen laat in de ochtend begonnen met donker bloed, en vanmiddag zaten daar ook echt dikke stukjes in dus dat kan niet goed zijn. Heb ook steeds last van krampjes dus dat zegt wel genoeg...

17. Maia

Maia Niet meer actief

och jeetje Pat, wat een naar nieuws! Dikke knuffel!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    *****Inbraak*****

He lieve to be oktobermama's een dikke proficiat ik was een uitgerekend oktobermama 2008 maar is in september geboren en ben een oktobermama 1995 alsook
    *****uitbraak*****

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden,

ik zal me even voorstellen,

Ik ben Daantje, 23 jaar oud, al bijna 3,5 jaar samen met mijn vriend, en wonen daarvan al 1,5 jaar samen. Ook gaan we dit jaar in Juli trouwen.. we hebben al sinds een jaar een kinderwens en er is niets liever dat we willen dan een kindje samen..

Nu is het zo dat ik denk dat ik zwanger ben ( ook al kan ik het niet geloven )

15-01 was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid en op 2-2 had ik om 11.30 knalpositieve ovulatietest en 's avonds was de streep alweer weg..

Nu heb ik vandaag 2 zw testen gedaan en beide zijn licht positief ( zie album)

Alleen als ik nu zwanger ben, weet ik niet hoelang? ik zit hooguit 9 of 10 dagen na mijn ei.. en heb geen idee hoelang mijn luteale fase is, omdat ik pas 1 keer ongesteld ben geworden sinds ik een halfjaar geleden ben gestopt met de pil..
    iemand een idee?

Verder is mijn vader en de tweelingzus van mijn vader op 25 oktober jarig ik zelf op 27 oktober jarig en hoop zo dat als alles goed blijft gaan ik rond die datum uitgerekend ben, echt super speciaal..

iemand enig idee hoelang ik zwanger ben? ik kan denk ik niet uitgaan van de 1e dag van mijn laatste ongi omdat mijn cyclus een stuk langer is dan 28 dagen en ik dan ineens 6 weken zwanger zou zijn ..

liefs Daantje

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oh sorry verkeerd gepost

Deel Deze Pagina