Cindy graag gedaan hoor en heel veel plezier! de 20ste.. ik zie dat ik een kortingenboekje ben vergeten die zat bij het boekje wij jonge ouders. Mischien dat je dat nog bij prenatal kan halen?
dames kom net van de gyn vandaan en ik heb een knipperlichtje gezien was echt geweldig en het zag er allemaal goed uit. Ik zal nog proberen op de echo erop te zetten veel liefs jaja
Dior, heel veel sterkte toegewenst bij dit verlies. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Wat fijn dat er zoveel meiden zijn met een mooie echo. Wat zal dat een opluchting zijn... Ik moet zelf de verloskundige nog bellen. Of ben ik daar al laat mee? Ik lees van veel meiden dat ze het al gedaan hebben. Ik ben vooral nog heel onzeker omdat ik er maar niet bij kan dat het écht zo is. Vandaag nog een digitale test van Clearblue gedaan. Gek hè . Nou, ik ga toch maar zo snel mogelijk bellen, dan zijn we van de onzekerheid af. Ik zie dat sommige dames hier met 6 wk. een echo laten maken, andere met 8 en weer anderen met 12. Wat is het handigst? Ik wil graag zo zeker mogelijk weten dat het goed zit. Dan is 6 wk. misschien te vroeg?
Hai meiden, @ Dior, wat ontzettend naar , heel veel sterkte meis! @ Maia, ik vind het knap van je dat je hier nog zo veel te vinden bent en die lijst zo fanatiek bijhoudt terwijl je je zo beroerd voelt @ Cindy, mooi verhaal hopelijk blijft Ties nog lang in je/jullie buurt om jullie te beschermen @ Echo's, ik zag alweer een paar mooie echo's voorbijkomen. Wat is dat genieten zeg. En ik moet nog 2 1/2 week wachten pfff... @ Jiska, over het algemeen mag je niet zelf bepalen wanneer je een echo hebt. De eerste echo is meestal ergens tussen de 10 en 12 weken, afhankelijk van je verloskundige. Alleen als je al bij een gyn onder behandeling bent of als je nu tegen problemen aanloopt (bv. bloedverlies) krijg je eerder een echo. @ all bijna weekend Heb ik zo'n zin in. We hebben hier 1 afspraak staan en verder niets Dus lekker veel op bed liggen en me laten verwennen
@cindy jeetje meis wat een verhaal kan me voorstellen dat je emotineel daarvan wort. @knuffelkonijn dat is een hele duidelijke positieve test hoor @dior vreselijk zeg heel veel sterkte! @gusam geweldig dat je echo goed was, geeft wel een beetje een fijn gevoel toch? @appeltje welkom en gefeliciteerd @sunshine01 wij gaan ook voor de combinatie test, weet je al wanneer je die krijgt, ik moet volgende week woensdag bellen voor een afspraak. @jaja super dat je een mooie echo hebt! heb hem al even bewondert. Verder ben ik zelf behoorlijk moe vanmiddag, en zitten me de spijkerbroeken echt beroerd
@afrola: dank je Ach, ik lig nu de hele dag in bed (heb me ziekgemeld) dus dan heb je toch niets meer te doen. En ik vind het leuk om me ermee bezig te houden. @smokey: mijn spijkerbroeken zitten ook niet meer. Loop al met een elastiekje om de knoop zodat hij iets wijder zit. @jaja: wat een mooie echo! Naja, ik voel me nog steeds beroerd. We zouden vanavond naar de bios gaan met een vriendin maar ik denk dat ik afzeg. Manlief mag van mij wel gaan, geen probleem, maar ik voel me gewoon te beroerd. Verder heb ik dinsdag een sollicitatie! Jeej!
Hoi allemaal, @jaja, Gusam, wat cool om die echo van jullie te zien... ik kan bijna niet wachten, mag volgende week vrijdag. EINDELIJK! en we hebben het ook nog tegen niemand verteld, en kan het bijna niet meer voor me houden! @Maia, wat een ellende dat je toch zo ziek bent! hopelijk voel je je snel beter! Ik heb eigenlijk nog steeds bijna geen klachten, alleen moe moe moe, maar nog geen misselijkheid (zou soms willen dat ik een beetje misselijk zou zijn), maar vooralsnog geniet ik er maar van.. Soms heb ik ook nog lichte krampjes, maar gelukkig verder geen bloedverlies ofzo, dus maak me maar neit teveel zorgen! Nou, iedereen een fijn weekend!
Prachtige echo's heb ik voorbij zien komen as woensdag mag ik ook voor een echo ben wel benieuwd. vanmorgen nog naar de huisarts geweest ivm bloeddrukcontrole. en die was netjes 110/75 (normaal is hij veel hoger) Dus de zwangerschap is met mijn lichaam aan het werk. Vandaag ook weer veel honger, als ik niet iets eet slaat het om in een vaag misselijk gevoel. Genoeg ego praat.....
Zo zeg, als je er even 2 dagen niet bent....wow! Ik ga vast wat mensen vergeten, sorry alvast! Gusam en Jaja, wat een mooie echo's! En wat fijn dat alles goed is! Appeltje, welkom al heb ik je al eerder "gesproken" in het andere topic Cindy, wat een prachtig verhaal! Heb het echt met tranen in mn ogen gelezen! (nu is daar op het moment niet veel voor nodig, maar toch). Wat fijn dat het je zoveel rust geeft! Ik geloof ook in dat soort dingen hoor. Ik heb ook gelijk even op je site van Ties* gekeken. Wat een prachtig mannetje heb je gekregen! Maia, voel je je nog een beetje ok? Jiska, ik heb met 8 weken een eerste echo. Dat is verschillend per VK. Bij ons zijn ze er blijkbaar wat vroeger mee want wij hebben geen moeilijke voorgeschiedenis maar ik mocht gewoon met 8 weken komen. Maar ga niet te vroeg! Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap. Toen konden ze nog niets zien. En dan wordt je verteld dat je OF te vroeg bent, OF het gaat nog fout. En dan zit je nog eens 2 a 3 weken in spanning! Ik heb ook zo'n zin in mn echo, maar het duurt nog zo laaaaaang! Haha. Verder heb ik het gevoel dat ik nu al een 12 weken buik heb! Mn rokjes gaan niet meer dicht en bij de spijkerbroek gaat al regelmatig de knoop los! Ik wil nu nog niet aan de zwangerschapskleding Leuk nieuws: vandaag heeft mn kleine meisje haar allereerste ieniemienie stapje LOS gezet! Jeeeej! Het is nog niet veel, maar ben al zo trots hihi. Ik ga de rest ook even goed bijlezen nu!...
Goedenavond! Shaula, leuk je dochter haar eerste stapjes! Mijn zoontje kan nu ongeveer een weekje lopen! Zo schattig . Echo's, Wat leuk dat zoveel al goede echo's hebben gehad! Hier nog even geduld! 9 maart zijn wij aan de beurt! Ik moet zeggen dat ik het allemaal een stuk minder spannend vind dat bij de eerste. Ook ben ik er een stuk minder mee bezig. Ik vind het wel net zo leuk hoor! En ben er super blij mee! Maar toch, het hele speciale is er vanaf... Hebben meer mama's dat? Die al meer kindjes hebben? Pff... Verder heb ik hier alles even bijgelezen, maar sorry... Zwangerschapsdementie begint nu al! Dus voor iedereen maar een dikke digi-knuffel .
Cindy1981 wat een bijzonder ervaring moet dat bij je zijn geweest zeg. Ik word ook altijd erg emotioneel bij Derek als het over overleden kindjes gaat. Dior meis heel veel sterkte gewenst knuffel. Sorry er word zoveel geschreven kan het niet bijhouden. Vanmorgen flink beroerd al voordat ik uit bed stapte. De hele dag zo'n beroerd gevoel. Maar het rare wel is dat je wel gewoon zin aan eten hebt haha. En weer zo'n vermoeide dag kan geen werk uit handen krijgen. Het enige wat ik wil is slapen slapen en nog eens slapen. Liefs Sbabe
Lieve allemaal, Ben je twee dagen niet in dit topic geweest en tjee.... wat een hoop dat ik bij moest lezen ! Ik kan niet op iedereen reageren, maar wil in ieder geval Pat en Dior heel heel heel erg veel sterkte wensen bij dit oneerlijke verlies! Hier gaat het verder z'n gangetje. Alleen mijn borsten lijken ooit mijn bh uit te branden.... Liefs, Josien
hey ik mag ook pas bij acht weken naar de gyn, wou dat ik ook al geweest was gezien mijn historie maar moet nog wat geduld hebben xx
heej Ladies, Even kort, heb nu geen puf om op iedereen te reageren... Pat en Dior: heel veel sterkte en een dikke knuffel! En verder voor iedereen inderdaad gewoon ook maar een dikke knuffel, of je nou misselijk bent, alleen maar moe, of hele zere tieten hebt... (knuf) Ik ga er een weekje vandoor, lekker skien (beetje voorzichtig maar dit jaar). Zie/lees jullie volgende week weer als we allemaal een weekje verder zijn! Liefs Sjimf