Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davide

Davide Lid

11 feb 2009
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Sanneke en Ellen, gezellig kom erbij en gefeliciteerd ! Sanneke, ik ben ook 17 oktober uitgerekend.

Odess, Agnety en Smokey, bedankt voor de geruststelling. Ik heb dus niks spontaan aan mijn hart gekregen...

2. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Wat grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die weleens twijfelt "zal het echt zo zijn?!?" ;) en dat terwijl ik eigenlijk aan alles voel dat het echt zo is. Mijn borsten doen pijn (heb gisteren op advies van mijn schoonzus een sport-BH gekocht) en ik ben de hele tijd misselijk :( .
    Tot overmaat van ramp afgelopen week buikgriep gehad :( dus dubbel beroerd.
    Wij hebben het gelijk aan onze ouders en broer/zus verteld. Morgen ook maar aan mijn leidinggevende vertellen aangezien ik zo beroerd ben.

Genietze allemaal van deze zondag!

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Zeer onverwacht, maar ook wij krijgen er in oktober een hummeltje bij, als het goed is rond de 21e. :)

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo allen, ik laat hier ook weer eens een berichtje achter.

@Wies; Welkom! Ik heb je ook wel eens in een ander forum langs zien komen en ben blij dat je je bij de oktober lijst mag horen!

@andere nieuwelingen; ze zijn niet te tellen! Allemaal gefeliciteerd!

Egobericht; nog steeds niet echt een zwanger gevoel. Borsten doen zeer en af en toe een vervelend buikje (niet echt misselijk maar wel onbestendig....) Nog maar 3 dagen wachten voor echo. Ik knijp hem echt en alle scenario's zijn al door het hoofd gegaan!brrrr zal blij zijn als we dat hebben gehad.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Wies: helemaal geweldig dat we nu lekker in één topic zwanger mogen zijn ;)!

Over testen: ik heb er ook 7 positieve liggen hoor ;)... :oops:

6. Maia

Maia Niet meer actief

nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd

pookie: sterkte de komende dagen. het komt vast goed

@testen: doe ik nog steeds. Maar ik heb er nog maar 1 liggen en heb met mezelf afgesproken dat ik geen nieuwe meer koop :oops:

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Positieve testen;
    uhmmmm 8 kruidvat en 1 CB digi :oops: :oops: :oops: :oops:
    ( bij voorige MK werden testen lichter, nu dus extra veel getest om te zien of ze echter posi bleven)

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ alle nieuwe meiden Welkom!

Ik heb donderdag ook nog een test gedaan :oops:
    Hier gelukkig geen rozeslijm verlies meer gehad, alleen vrijdag een paar vegen :)

9. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd.

Voor alle dames die last van pukkeltjes hebben probeer iedere dag lekker je gezicht te scrubben en dan een goede dagcreme voor de vette huid dat zal vast werken en je huid voelt iedere dag ook lekker aan.

Ik voel me echt op en top zon zwangerschap geeft mij tot nu toe hormonen die ik altijd wel wil hebben k had namelijk gisterenavond een feestje en ik had al een kaartje gekocht dus kon er niet onderuit ik toch gegaan en ik had zoveel energie ben tot half 7 vanmorgen gebleven nou dat zou ik normaal echt niet volhouden alleen is het dan wel jammer dat ik om 8uur vanmorgen op bed lag en om 11 uur weer klaarwakker was ik kan gewoon niet meer slapen ik heb weer energie voor 10
    Hebben meerdere dames dat of is iedereen hier gewoon super moe?

Veel liefs

10. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0

ik dacht maar ja het is de eerste dus hoe kan ik het eigenlijk weten dat ze dat hartje nog helemaalniet konden zien..

ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij langs mij heen was gegaan mijn ogen waren zo moe vh huilen vd pijn en emo.. dat ik met bril het niet echt zag maar mijn vriend zat er met zijn neus boven op en ze heeft het wel 4x gezegt ..

ik ga mijn banner maar terug zeten den k ik ...:)
    dat verhaal met eerste dag menstruatie is dus bullshit ...ach als het maar goed groeit en gezond is dat is het belangrijkst..

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,
    alle nieuwe gefeliciteerd en welkom.

ik weet ook nog niet precies hoever ik ben maar het is iig 6 wk, maar de dagen is nog niet bekend ik denk dat ik pas 10 maart duidelijkheid heb hoever ik ben.
    maar ik heb het hartje gezien, dus het zit wel goed.
    dames met veel testen, ik heb er ook veel gedaan hoor, ook om te zien of mijn hcg zou blijven stijgen.

XXX Gusam

12. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    ik heb ook al 4 testen gedaan hoor 2x etos 2x kruidvat... en dan de van de huisarts ..hehe

de test zegt al bij de eerst druppel urine dat ik zwanger maar geloven doe je het soms gewoon niet..
    kan niet wachten tot de 2e echo misschien dat ik het dit keer ook zie :)

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja ik teste al zo vroeg voor NOD duidelijk positief dat ik niet kon geloven dat het goed bleef gaan.
    Nu al bijna een week niet meer getest.
    Positiever dan positief kon niet meer!

Als echo OK is dan meld ik mij direct aan voor MvM en dat wordt dan de laatste test!

14. pixel

pixel Lid

4 feb 2009
    15
    0
    0
    Hoi,

Echt een ***nacht gehad. Heel de nacht echt knallende hoofdpijn, nog nooit zo erg gehad. Zelfs een beetje licht deed al pijn aan mijn ogen. Midden in de nacht voor het eerst overgegeven en niet zo'n beetje ook.

Vanochtend na het douchen begon het. Bloed... Ik heb echt alles bij elkaar gejankt. Mijn man zat in 2 seconden in de badkamer. Nu bloed ik niet meer alleen een beetje bruin verlies soms. Ik heb in mijn boek (veilig zwanger) gelezen dat er een adertje kan zijn gesprongen. Morgen heb ik mijn eerste echo. Het zal nu zeker een slapeloos nachtje worden. Ik ben echt SUPER ongerust.

Heel verdrietige Pixel

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Lieve Pixel,

Hoop dat het inderdaad niets betekent, gelukkig heb je morgen de echo. Zal heel veel voor je duimen!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ook ik ben in oktober uitgerekend. om precies te zijn 18 oktober!
    Zo spannend allemaal. 10 mrt eerste afspraak VK.
    Ik wens iedereen een supertijd toe. Hopelijk voelen jullie ja allemaal goed. net als ik ;)

liefs

17. Davide

Davide Lid

11 feb 2009
    14
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom Curly en ook gefelicteerd natuurlijk!

Pixel, wat vreselijk dat je je zo zorgen zal maken tot aan de echo. Ik hoop het beste voor je. Lijkt me vreselijk mee te maken. Het begin van een zwangerschap kan je zo onzeker maken...

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    pixel wat naar. ik hoop echt dat het niets betekend en dat je mrgen een mooie echo hebt!

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pixel, heel veel succes morgen, ik duim voor je hoor! er hoeft niks aan de hand te zijn, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

over het vele testen, ik heb nu in de 13 dagen dat ik overtijd was 3 negatieve testen gehad, 2 twijfeltesten en vanmorgen de eerste positieve! woensdag ofzo ga ik weer een test doen, kijken of hij donkerder wordt. en dan volgende week voor de zekerheid voor de echo nog weer even denk ik!haha
    over die hartkloppingen, daar heb ik ook last van!
    in bed, op de bank, en achter de pc... meestal alleen als ik rustig zit of lig.
    ooooh, kon de tijd maar viegen naar 25 feb, ik wil een hartje zien, dan pas ben ik gerust.
    liefs ellen
    ps is er al een lijst hier?

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Pixel: veel sterkte! Niet wanhopen meis, zeker als het nu niet doorzet!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina