@LFCsesje: ik had lange cycli (over de 40 dagen), dus bij mij gaat het feit van eerste dag menstruatie ook niet op. Anders had ik in sept gezeten en had ik waarschijnlijk ook teruggezet geweest. Nu gokte ik al dat het niet klopte maar het is hier heel gezellig hoor @Pixel: heel veel sterkte! Hopelijk is het niets ernstigs. @lijst: ik ga hem NU aanpassen, en daarna heb ik nog 60 minuten om het aan te passen dus iedereen die vanavond komt of wat wil die komt morgen weer op de lijst Zo wij hebben net onze kledingkast in elkaar gezet. Of in elk geval: manlief heeft hem in elkaar gezet, ik ben in bed gekropen met mijn emmertje (mijn beste vriend) naast me en ik heb hem de schroefjes aangegeven Nou ik ga even aanpassen...
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Josien: 1 oktober ~ 1e kindje na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Myr: 1 oktober ~ 3e & 4e kindjes (twins) ~ ? ~ ? Smokey: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Jaja23: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober ~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Joan81: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Noukie82: 4 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Jamila22: 4 oktober ~ ? ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Boogiewoogie: 5 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Kitty1982: 6 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje ~ thuisbevalling ~? irriproppy: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Marciaatje: 7 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv LFCsesje: 8 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Agneta: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Madelieveke: 10 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober 1e kindje ~ziekenhuisbevalling ~ fv Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Noraa: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling (waarsch. KS) ~ bv Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? JoySa: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Flotsje: 12 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Northern: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Lovelyjolyn1987: 12 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ bv Sbabe: 13 oktober ~ 3e kindje ~ ? ~ ? Zonneschijn: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Shaula: 13 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klaassien: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Diana81: 13 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv&fv Wietje: 13 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Ingrid72: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ fv Morgaantje: 14 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? ellen1983: 14 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? L0ve: 15 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Najet: 16 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Jiska: 16 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Noa1980: 16 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Zomerjurk: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Sanneke78: 17 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Davide: 18 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Curly: 18 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Joenka63: 19 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Blij ei: 19 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Lin71: 20 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Janneke G: 20 oktober ~ ? ~ ? ~ ? ] Appeltje: 20 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? xandra1972: 21 oktober ~ 4e kindje ~ ? ~ ? Lauraatje: 22 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Loesje84: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? freya: 24 oktober ~ ? ~ ? ~ ? Daantje22: 27 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Crunch: ? ~ ? ~ ? ~ ? Nadja7: ? ~ ? ~ ? ~ ? Neusje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Alyssa: ? ~ ? ~ ? ~ ? Eefje: ? ~ ? ~ ? ~ ? Wies31: ? ~ ? ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Huismus: 18 februari intake VK Ricmar94: 18 februari afspraak gyn JoySa: 18 februar termijnecho Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Jamila: 20 februari echo Morgaantje: 23 februari 1e echo Maaike1309: 23 februari 1e echo Trutje: 23 februari, 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake VK Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Sharoni: 24 februai intake VK Kitty1982: 24 februari 1e echo Northern: 24 februari 1e echo Sjimf: 24 februari echo Smokey: 24 februari termijnecho Boogiewoogie: 25 februari intake VK Josien: 25 februari 3e echo Ellen1983: 25 februari termijnecho Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Joan: 27 februari 1e echo Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Shaula: 2 maart, intake en 1e echo Noukie: 2 maart, 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake VK Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Daantje22: 3 maart gyn Pippeloentje: 4 maart 1e echo Sunshine: 4 maart echo Flotsje: 5 maart intake VK Noa1980: intake VK Moaatje: 6 maart intake en echo Noraa: 9 maart 1e echo Daantje22: 9 maart 1e echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Cindy1981: 10 maart intake gyn + echo Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Curly: 10 maart intake VK Klaassien: 12 maart 1e echo Rose: 12 maart intake vk + 1e echo Marciaatje: intake VK Flotsje: 13 maart 1e echo Debozoe: 13 maart echo Lovelyjolyn: 16 maart 1e echo Smokey: 18 maart echo VK Marciaatje: 23 maart 1e echo Vlindertjes Een mini jari Een mini berenbotje Een mini toontje Een mini kira Een mini Dior Een mini Pat We hebben nu: 87 zwangeren en 6 vlindertjes Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http Stuur Maia een PB om jezelf op de lijst te laten zetten.
voor de lijst: het is mijn eerste kindje,ik ga proberen borstvoeding te geven en ik wil graag thuis bevallen. ik doe zeker mee aan mvm, maar meld me pas aan als de echo goed is, want de vorige keer heb ik welgeteld 2 dagen geplast en toen ging t mis.... liefs
Dag dames, Nieuwelingen, welkom en gefeliciteerd! Pixel, bah bah bah, ik hoop dat het niks is. Maar kan me voorstellen dat je nu niet lekker zit! Gelukkig heb je morgen al de echo! Noraa, wat een mooie wieg! Arme Maia, zo beroerd! Hartkloppingen heb ik ook al, op de gekste momenten! Verder 'vergeet' ik zo vaak dat ik zwanger ben, moet mezelf er soms echt aan herinneren. Met bepaalde dingen niet eten bijvoorbeeld of geen wijntje drinken enzo! Vandaag een drukke dag achter de rug...nu even lekker niks. Ik ga denk ik maar even lekker Finding Nemo kijken met die kleine!
Hoi ik ben hier nieuw. Ik weet sinds vrijdag de 13e dat ik na een half jaar proberen zwanger ben..Ik wil me dus dolgraag aansluiten bij de oktober mamma's. Ik ben uitgerekend op 24 oktober.
welkom freya ik heb je op de lijst gezet dank je shaula, ik ben volgens mij echt het voorbeeld van zwangerschapskwaaltjes.. heb sinds vandaag dus ook steeds last van bloedneuzen, net m'n 2e en ik las al weer ergens dat het er ook bij schijnt te horen...
Pixel ik hoop voor je dat alles gewoon morgen oke is! Gelukkig heeft het bloedverlies niet doorgezet. Alle nieuwen welkom! Het wordt hier druk zeg
Hee Maia! Dat klopt, staat hier ook op de site beschreven bij "week tot week". Balen hoor die kwaaltjes! Lekker rustig aan doen! Het is jouw 1e zie ik, dus dan heb je nog die rust die je kunt nemen. Dat is bij een 2e wel anders! (Of je moet heel lang wachten met de 2e natuurlijk ) Ik heb echt niets! Behalve wat moeheid en mn boobies steken af en toe wat. En heb wel last van maagzuur, nu al! Maar of dat door de zwangerschap komt...geen idee. Wel zie je het nu al veel sneller dan bij de 1e, heb nu echt al een buikje!
@shaula: ik ben jaloers ik zei daarstraks al (als een grapje) dat we het er bij 1 gaan houden.. zoals ik me nu voel wil ik dit niet nog een keer.. maar manlief zei al dat hij me over 9 maanden wel spreekt mochten we ooit voor een tweede gaan, hoop ik toch dat die kwaaltjes wat minder zijn... komt goed (blijf ik mezelf heel erg voorhouden!) kan me trouwens voorstellen dat het met een kleintje in de buurt ook nog wat extra zwaar is dan normaal. Dat heb ik inderdaad (gelukkig nu even) niet! iedereen wel een lekker weekend gehad?
Maia, dat valt nog wel mee. Juist omdat ik (nog) geen kwaaltjes heb valt het goed te doen met die 1e erbij. Maar ik denk dat dat naarmate de zwangerschap vordert wel steeds zwaarder zal gaan worden. Maar dan loopt mn eerste wel waarschijnlijk (doet ze nu namelijk bijna ) en dat zal dan al een hoop schelen. Alhoewel, dan moet ik er misschien achteraan gaan rennen Hmmm...niet teveel over nadenken hahaha. Maar je 2e zwangerschap kan heel anders zijn dan de 1e he. Misschien heb je dan juist nergens last van. Wie weet! Ik zei na de geboorte van mn 1e juist dat het daarbij bleef. Gelukkig vergeet je alle nare dingen van de zwangerschap/bevalling/1e periode heel snel Ik ben het levende bewijs haha... Maar na deze ben ik wel ECHT klaar.... (zeg ik nu hihihi)
Hallo meiden! Ik heb zonet m'n vijfde zwangerschapstest gedaan! Ik kan er maar niet overuit dat het echt zo is... Wel grappig om te merken dat ik niet de enige ben. Ik durf ook nog niets te kopen... Ik wil eerst een echo zien met een beebje met een kloppend hartje. Voor ik dat gezien heb, neem ik mezelf nog maar een beetje in bescherming... Het gaat in 10 % van de gevallen mis, las ik net... Of ben ik te pessimistisch ? @ Maia, wat balen dat je zoveel last hebt van kwaaltjes! Behalve gespannen borsten heb ik eigenlijk nergens last van. Wel ben ik nogal moe en last van opstipatie maar dat stelt eigenlijk niet veel voor. Sterkte meid! Ze verdwijnen meestal na drie maanden, toch? En je mannetje moet het er maar even voor over hebben . Alle meiden die hier nieuw zijn: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Gezellig dat jullie hier mee komen kletsen! Meiden, hebben jullie er ook last van dat jullie een soort 'hyper' zijn? Ik kom 's avonds bijna niet in slaap omdat ik zo druk in m'n hoofd ben!
Maia, er staan 2 kleine foutjes in de afsprakenlijst. Ik weet niet welke datum die meiden hun afspraak hebben... Kun jij er effe naar kijken?
Hier ook wat kwaaltjes. Heb nog met vlagen dat ongiegevoel . en als ik geen bh aan heb dan doen me boobs z'n pijn. Verder valt het nog mee.
Hallo allemaal, Bedankt voor de lieve reacties. Helpt wel een beetje. Bloedverlies lijkt af te nemen. Nu nog alleen een bruin puntje (sorry voor de wat vieze beschrijving). Ben al 1385 keer naar de wc geweest. Wat kan 1 dag toch lang duren. Morgen rond 15.30 uur naar de gyn voor mijn eerste echo. Groetjes Pix
pix, je kunt ook niet anders dan afwachten. Gelukkig neemt het af. Dat geeft toch wat hoop. Sterkte met wachten.
pixel, heel veel sterkte morgen, komt vast goed, je hoort wel vaker dat er bloedverlies is in het begin. Ik zal voor je duimen, positief blijven denken hoor!
@trutje: ik ga het nakijken en aanpassen. Er zijn toch nog een aantal dingen (zoals de uitgerekende data van een paar dames die ik moet nakijken dus dit heb ik op mijn lijstje gezet) @pixel: sterkte morgen.