Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pixel ik hoop voor je dat de echo je gerust kan stellen.

Egobericht, ik heb zelf de hele avond al erg veel buikpijn, meer dan gewone steekjes, probeer wat rust te nemen, maar ik ben zo bang dat het mis is.
    Ik weet geen bloed is een goed teken..
    maar toch, ik heb al een MK in de voorgeschiedenis.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow Ricmar waag het niet hoor! Hopelijk trekt het weg en is het iets anders! En is het snel de 18e en krijg je een mooie echo!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ ricmar94 Ik heb al 2 weken lang met vlagen buikpijn erger dan steekjes. De VK zei ook dat het bij iedereen anders is en dat het niet erg is zolang het niet constant is en geen bloedverlies erbij hebt.

4. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden,

ben weer even niet geweest en moet weer zoveel bijlezen!

Helaas weer triest nieuws! Minkep, heel veel sterkte meis!

@Pixel, ik hoop dat het allemaal meevalt, ik zou ook heel erg schrikken!
    Hou je taai!

@Nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :thumup:

Ik zou nog even een update over de Preggiepops geven! Bij mij helpen ze niet, ik wordt er misselijker van!
    Maar een vriendin van mij zweert er weer bij! Bij haar helpen ze direct!

Verder gaat het wel goed hier! Heb het idee dat ik de afgelopen 2 dagen wat minder misselijk ben. Alleen wel erg moe nog steeds!
    Ook ben ik erg emotioneel geweest, kon echt overal om janken haha.
    Ook dat is sinds 2 dagen weer rustig!

Groetjes :D

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    De pagina's vliegen erbij als je een paar uur niet kijkt :) gezellig!

Met mn nichtje was echt heerlijk, zo'n poepie...en we hadden geluk, ze werd pas om 6.45 uur wakker ipv 6uur dus dat was flink uitslapen ;)

Lieve meiden met extra krampen en bloedverlies, ik denk aan jullie en hoop dat t snel over gaat.

Nieuwe allemaal welkom, oktober gaat voor veel beebjes zorgen.

Mijn grootste kwaal tot nu toe is 'moe zijn' dus ik ga lekker naar bed.

Slaap lekker iedereen...allemaal rustig de nacht doorkomen.

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ook ik ga slapen, de eerste nacht door zien te komen...
    slaap lekker!

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik duik ook maar eens mijn bedje in! *gaap* morgen gaat de wekker weer om 6.10.
    Truste meiden!

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    pff wat is er veel geschreven zeg! gezellig hoor maar ik kan het moeilijk bijhouden met 2 kindjes!
    Sorrie voor degene die ik vergeet om op te reageren!

Pixel wat naar zeg! ik hoop dat het niets is.. succes met de echo morgen!

Minkep veel sterkte meid..

Maia bij mij moet er nog bv bij.. sterkte met je misselijkheid ik weet wat je voelt!ik ben ook zo beroerd!Heb je ook nog wat gehoord van kusser?mischien dat 1 van ons haar een pb kan sturen?dan weet ze iig dat we aan dr denken..

Verder reageer ik morgen want ik ben echt op!

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

goede morgen dames:D

khep nu ook echt een zwanger temperatuurtje joepie :D tbegint echt door te dringen hahaha

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames, vanochtend op de weegschaal was weer een schok, ik kom zo aan :eek: Dit is echt niet normaal, hebben jullie hier ook last van? Ga maar eens op zoek naar vochtafdrijvende theetjes en een theetje voor een goede stoelgang, maar de gewone broek zit echt niet fijn meer...

11. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Pff, had het niet verwacht omdat het bij de andere 3 niet zo was, maar voel me de hele ochtend al een beetje wee-ig, tegen misselijk aan :pale: . Zit nog niet eens op de 5 weken. Hopelijk wordt het niet erger, dan wordt het toch wel een probleem met die kleine hummel hier om me heen. Zometeen eerst de vk maar eens gaan bellen voor een intake ...

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben de nacht doorgekomen met een warme kruik op mijn buik.
    geen bloedverlies en de krampen zijn nu weg.
    afwachten dus maar weer....

13. pixel

pixel Lid

4 feb 2009
    15
    0
    0
    @ Ricmar. Succes meid, fijn dat het inmiddels al iets beter gaat.

Ik las dat er meer meiden waren die best wel wat kilotjes aankomen. Zelf heb ik hetzelfde probleem, hoewel ik echt niet meer of anders eet.

Mijn bloedverlies is nu over. Ik ga nu uurtjes aftellen tot mijn echo van vanmiddag.

14. Loesje84

Loesje84 Lid

28 okt 2008
    75
    0
    0
    Goodmorning mamma's!

Volgens mij ben ik mezelf helemaal gek aan het maken, maar ik voel sinds gisteren middag geen pijn meer aan mijn borsten en ik ben niet meer moe en ik heb het niet meer koud.

Is het normaal dat je klachtjes af en toe weg gaan? Of moet ik mezelf voorbereiden op het ergste? Ik heb nog geen bloed ofzo verloren en mijn temp is nog altijd 37.1. Was wel 37.2 gisteren, maar dat verschil is erg klein toch?

Heeft iemand anders dit ook?

knuf Loes

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Pixel, wat fijn dat je vanmiddag je echo hebt! Dan ben je gelijk van de onzekerheid af. Ik hoop van harte dat ze gewoon goed nieuws voor je hebben!

Een paar meiden hebben het over een moeilijke stoelgang... nou, daar kan ik over meepraten. Het is óf dun, óf het komt er niet uit (ha ha, wat een lekker praatje :) ). Verder ga ik zo de verloskundige en m'n huisarts eens bellen. Ben benieuwd!

Allen nieuwe zwangeren: van harte welkom hier. We hebben bij elkaar toch een hele lijst!

16. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen dames,

pixel, succes straks met de echo! Hopelijk was alles vals alarm.

Ik heb het vanochtend aan mijn leidinggevende verteld. Ik ben zo ontzettend misselijk met overgeven dat ik het een beetje stom vind om het dan niet te vertellen. Mensen kijken je toch raar aan (voor mijn gevoel) omdat je de hele tijd van je werkplek af bent. Naja, ze vond het erg leuk voor me een geen probleem als ik wat meer tijd voor mezelf nodig had enzovoorts... :) dus dat was mooi.. wel jammer dat ik er over een maandje weg ben. Hopelijk vind ik een nieuwe baan en hopelijk zijn die ook zo enthousiast.. :(

naja, verder zie ik regelmatig het toilet van binnen maar dat is niet anders.

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai Wies,

Super gefeleciteerd dat het eindelijk gelukt is :D !
    Ik ben je nog wel eens tegengekomen bij het temperatuurkaartjestopic..
    Superfijn dat het nu eindelijk raak is!

groetjes,
    Afrola

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

@ minkep...sterkte!
    @ nieuwe...welkom!

@ all...heb niet alles gelezen..tis zo veel hihi!
    Ik ben behoorlijk misselijk de laatste paar dagen...
    Ook stond ik op de weegschaal en schrok heel erg...denk toch dat ik vreselijk aan kom ofzo...ik ga de verloskundige om hulp vragen hierbij!
    hou ook erg veel vocht vast en stoelgang werkt ook niet super!
    @ odess...wat ben jij nu aangekomen?
    @n all wat zijn jullie tot nu aangekomen?

liefs eva

19. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    ik ben Monatoetje, 32, en net zwanger getest van onze 2e!
    We kunnen het nog maar moeilijk geloven, er stond gisteravond een errug licht streepje. Maar vanochtend was het streepje al dikker. En ik was nog niet eens erg over tijd, dus streepje is streepje maar wel echt gek! Hoewel we allebei overtuigd waren dat ik zwanger was. Gek he!
    Ik was vrijwel meteen wat misselijk, kreeg een droge rug, begon weer spreekwoorden door elkaar te halen en dingen te vergeten op mijn werk. Allemaal symptonen van toen ik van onze eerste zwanger was, maar dan kwamen die pas later. Verder voel ik me prima. Helemaal stuiter de stuiter. :p . Net als veel van jullie hier. Onze eerste zoon, Viggo, is 14 maanden oud, hij is van 24 december 2008.
    Jullie allemaal succes, ik hoop dat het goed blijft gaan en ik blijf vandaag even doorstuiteren.

20. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Gefeliciteerd Monatoetje :D en geniet er maar van! Maar ik denk dat je bedoeld dat Viggo uit 2007 is? Anders zou je er wel heel snel weer bij zijn :rolleyes: :confused:

Deel Deze Pagina