Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Al is het alweer bijna middag ;) . Het kostte me flink wat tijd om bij te lezen. Maar er zijn veel nieuwe zwangeren bijgekomen :confused: , Echt veel meiden die in oktober zijn uitgerekend.

Alle nieuwe meiden van Harte Gefeliciteerd :D, ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap zullen hebben en welkom hier natuurlijk ;) !

Wat betreft de pukkeltjes: bij mij wordt het juist minder waar ik heel blij om ben :D ! De laatste maanden kon ik het namelijk echt niet in de hand houden, zoveel pukkels en niets hielp.

@ klachten, bij mij is het belangrijkste toch wel de vermoeidheid. Als ik heel moe ben word ik ook misselijk, maar als ik veel kan slapen of gewoon lekker rustig aan kan doen met name bij het wakker worden dan heb ik er niet zo'n last van.
    Verder heb ik ook wel regelmatig last van steekjes en krampen in mijn buik, liezen en onderrug, maar vooralsnog voelt dat vooral alsof het erbij hoort en niet echt negatief.
    Ergens heb ik wel heel erg een positief gevoel maar je blijft toch onzeker ;)

@ Pixel: sterkte vandaag, hopelijk positief nieuws bij de echo vanmiddag!

@ All, volgens mij ben ik weer redelijk bij ;) . in elk geval een fijne dag allemaal!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Het word hier lekker druk! *gezellig*
    Er komen veel oktoberkindjes bij :)

Hier nog steeds die buikpijn met vlagen. Dit duurt nu al ruim 2 weken. Het zal er denk ik wel bij horen.

3. Esma

Esma Bekend lid

Hier ook een oktober mama. Ben de 25ste uitgerekend.

4. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangere mama's!

Ik heb nog niets teruggelezen, dat doe ik vanavond even!

Maar willen jullie om 3 uur voor me duimen? Ik heb rij examen! :D *nerveus*

Tot vanavond allemaal!
    Fijne dag....

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    @ Noraa: alvast heel veel succes gewenst, het gaat je vast lukken :thumup: Gelukkig zit er nog geen buik in de weg :p

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Tja, eventjes niet heer geweest en er zijn al 14 pagina's bij. Ik lees maar heel langzaam, dus ik ga echt niet alles bijlezen.
    Ik heb ook niet echt tijd om vaker op het forum bij te lezen. Dus als je me een dezer dagen mist. Dan is het niet dat het misgegaan is ofzo, maar dan heb ik er gewoon geen zin meer in :).

Heb zojuist een afspraak gemaakt met de verloskundige. Ik krijg bij 10 weken pas m'n eerste echo :( op 18 maart. Jeetje dat duurt nog lang.

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Noraa ga voor je duimen!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Esma, gefeliciteerd :D en welkom hier ;)

@ Nora, ik zal voor je duimen SUCCES!

9. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Noraa, heel veel succes met je rijexamen! Natuurlijk ga je het halen, en anders doe je het gewoon nog een keer. Mijn moeder vertelde dat ze, toen ze ging afrijden, hoogzwanger (8 mnd.) was van mijn zusje. Van de stress moest ze een potje janken achteraf en ze kreeg haar rijbewijs. Misschien had die man zo'n medelijden met die zwangere vrouw dat 'ie dacht: vooruit maar :) . Ze kan alleen nog steeds niet echt denderend rijden ;) ...

@ Esma, welkom hier! Heel voorspoedige zwangerschap toegewenst!

@ Rose1982, die buikpijn herken ik. Het is niet vreselijk maar toch wel vervelend af en toe die krampen. Ik lees overal dat het volkomen normaal is en dat het komt omdat er zoveel in je baarmoeder gebeurt. Het is een goed teken dus, en daar hou ik me maar aan vast.

@ afrola, niet onzeker worden hoor, van die steekjes. Het hoort er gewoon allemaal bij. Je lichaam verandert gewoon enorm nu je zwanger bent. Maar stiekem maakt het je wel eens onzeker, dat ken ik ook. We gaan gewoon voor een super-echo!

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en de eerste afspraak staat op maandag 16 maart! Ik ben dan ong. 10 weken. Dat is altijd de termijn wanneer ze ong. de eerste echo plannen, zei ze... Wat duurt het nog lang! Ik moet voorlopig nog even geduld hebben
    :( .

10. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Vanmorgen de VK gebeld, en de 1e afspraak staat op 18 maart. Dat duurt jammer genoeg nog wel heel lang :( Ben wel benieuwd wanneer de echo gemaakt wordt, aangezien die hier alleen op maandag en vrijdag gedaan worden.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    minkep, veel sterkte, dit is niet zo goed nieuws :(

wat zijn er ondertussen weer veel zwangeren bijgekomen zeg, gefeliciteerd allemaal!

Ik heb vandaag gebeld naar het zh, ik heb 12 maart de 1e echo,ik ben dan 7 weken, en volgens mij ben ik 24 februari uitgerekend, mss iets eerder omdat mijn emmy's uit de vriezer kwamen en al 4 dagen oud waren, maar dat hoor ik bij de echo pas. voorlopig kan dit wel op de lijst! wilt iemand dat doen, want ik ben er niet zo handig in! thanks!
    Ik heb verder geen idee wat ik nu wel en niet mag enzo, moet nog zo aan het idee wennen dat ik me er helemaal niet in verdiep. ik ga straks langs mijn hoog zwangere vriendin, die zal vast nog wel wat tips en boekjes ofzo hebben.

afrola, ik heb ook steekjes af en toe, maar het schijnt er allemaal bij te horen, het vruchtje nestelt zich natuurlijk, dus dat voel je waarschijnlijk. en je bm rekt mss al wat op, maar ik hoor van velen dat het er gewoon bijhoort, dus ik zou me er niet druk om maken.

noraa, succes vanmiddag!

monatoetje, ik ben ook zo megavergeetachtig en warrig, word er niet goed van. de mensen om me heen gaan er zelfs al iets achter zoeken...

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hihi het is een fulltime functie om alles bij te houden hier denk ik.

Ik heb ook net VK gebeld, maar ze belt me vanmiddag terug dus ik weet t nog niet. Ik vind het zo leuk om hardop te zeggen 'ik ben zwanger', dat klinkt zo gek nog.

Noraa succes met afrijden, Pixel ik ben al aan t duimen, Wies raar he dat je nu opeens dingen wel/niet mag...ik ben ook overal info aan t verzamelen.

Wat aankomen betreft, bij mij nog niet het geval...ben wel benieuwd naar de kilo's aan/af (als dat ook voorkomt) van de rest inderdaad.

Tot later allemaal

13. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja bij mij ook nog niets aangekomen
    dus is wel goed
    x

14. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik mag me nu ook bij jullie toevoegen... heb vorige donderdag positief getest en rond de 5 weken nu:D

ben uitgerekend op de 16de oktober!
    over een paar weken mijn 1ste echo, spannend! :)

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben ook nog niets aangekomen maar bij mij komt ook alles eruit :(
    Ik ga morgen de dokter maar bellen of die misschien iets heeft want ik functioneer zo niet. Kom niet aan mijn werk toe.

@Noraa: succes met je rijexamen

@nieuwe dames welkom!

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, balen zeg, hopelijk heb je er niet zo lang last van!
    ik heb vandaag een heel vol gevoel... kon maar 1 boterham op tussen de middag op t werk, terwijl ik er normaal wel 3 eet!
    ook nu voel ik me draaierig als ik aan eten denk...
    wie van jullie slaapt er ook slecht? ik ben echt moe, maar slaap laat in en word heel vroeg wakker. vanmorgen om 4.00 uur al!kon niet meer slapen...

@ nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!

17. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    goede dag dames

heb morgen mijn eerste afspraak bij de VK.. ben best wel zenuwachtig..
    heb ook een beetje zeurende pijn in mijn buik niet konstant gelukkig :)

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hallo allemaal!

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Waarschijnlijk ben ik ook een oktober 2009 mama.

Vanmorgen een streepje,

beetje vaag verhaal ( http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=138071)

dus morgen nog een testje.

Jullie zien me wel weer terug als ik idd een dikke positieve test heb morgen of overmorgen ;)

X Meliske

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @sannehai; hoorde dat je weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd. Het is je zooooooooooooo gegund.

Groetjes van een september2009mama

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey meliske, ik denk ook dat t een positieve test is hoor! heb even de foto bekeken. gefeliciteerd!

heb net een test gedaan met urine van nu, positief! gelukkig maar. toch zijn de streepjes niet supervet hoor...wat zal ik blij zijn als ik een hartje zie kloppen! maar denk dat iedereen dat heeft. haha
    liefs!

Deel Deze Pagina