Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Voor mij ook nog een aanvulling op de lijst
    Het is mijn eerste kindje
    en ik wil graag borstvoeding gaan geven dat lijkt mij echt super je kindje zo dichtbij je te kunnen houden!

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    sannehai wat raar dat ze dat zeiden!
    Ik heb altijd gelijk een afspraak en intake gekregen als ik belde.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Pixel hoe was je echo?
    Ik hoop dat alles goed was,...

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@zwangeremama

ja ik weet dus niet hoe dat gaat want dit is de 1e x! grr.. ik wou ook zo graag weten wanneer ik mocht komen... wie weet is het niet zo druk ofso? ze zei van dat ik natuurlijk nog maar heel kort zwanger was, en dat omdat het nog vroeg was ze toch nog even wouden wachten dan, wel dat ik altijd mocht bellen ook als ik bloedverlies of wat dan ook met vragen( twas wel echt een lief vrouwtje hoor volges mij) maar dat ik dan dus zelf terug moest bellen en dat ze dan een afspraak maakte, omdat ze altijd een echo deden rond de 10 weken...:S?

zal wel hier zo gaan dan zeker.....naja .. we zien wel ik bel wel over 4 weken, maar dan wil ik wel snel aan de beurt zijn! hahah

5. Maia

Maia Niet meer actief

@sannehai: er zijn een aantal vk praktijken die zeggen dat je pas na 6 of 7 weken mag komen zodat je niet een afspraak maakt die je evt. weer moet afzeggen. Blijkbaar is jouw praktijk ook zo. Ik kon bij de mijne meteen terecht.

naja, ik ga bankhangen en daarna naar bed want ik ben kapot.

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

maia oke thnx zal wel goed zijn dan:)

7. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Ook mijn aanvulling voor de lijst: eerste kindje, ik denk niet thuis, dus ziekenhuis of kraamhotel (iemand daar ervaring mee?). Verder hoop ik op bv, maar weet niet of dat mag met mijn reuma medicijnen.

Als ik jullie verhalen zo lees, dan geeft het niet dat ik nog geen vk of ha heb gebeld: woensdag ben ik vrij, dan ga ik eens rustig bellen. Hopelijk tref ik er dan waar ik met 7 weken al een foto mag komen maken...

Hoe kom je eigenlijk aan een goede vk? Wachten tot de HA je doorverwijst? Of vraag je dat aan vriendinnen die al geweest zijn (maar als ik het hen nog niet wil vertellen, hoe doe je dat dan voorzichtig?)

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Kunt gewoon een verloskundige praktijk bij jouw in de buurt bellen. Een huisarts verwijst je niet door in principe! En ik heb vandaag gebeld en kan 10 maart terecht. Dus valt nog wel mee, wachten duurt altijd lang :D ..

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @sanneke78 ik wist van me schoonzus een goed adres en heb gebeld. Ben niet eens bij de ha geweest, je mag tegenwoordig zelf kiezen welke vk je wilt.

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken!
    Slaap lekker en tot morgen! :)

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    ik ook lekker slapen! trusten allemaal.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bij mij gaf de doktersassistente wat informatie over de verschilende praktijken in de buurt. En haar persoonlijke ervaring.......
    Veel vk hebben ook een website, daar kan je ook een eerste indruk opdoen.

13. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hoihoi,

vandaag weer erg misselijk geweest, dacht eigenlijk dat het even minder werd. Maar helaas vanmiddag was het zo weer terug!
    Verder geen nieuws, saai wachten tot 1e echo! Duurt nog zooo lang! :S

@pixel, hoe is het met je? Maak me een beetje zorgen?

Slaap lekker allemaal!

14. aafjes

aafjes Lid

16 feb 2009
    15
    0
    0
    als alles goed gaat ben ik er in oktober ook bij....

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    mag ik me ook toevoegen?

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hallo meiden,

Nog geen nieuws van Pixel? Daarom kwam ik nog even neuzen hier... Ben zo benieuwd!

Bij een paar meiden heb ik mooie echo's voorbij zien komen. Gefeliciteerd! Ik moet nog even wachten... Het lijkt me zo'n heerlijk gevoel als je het frummeltje ook echt ZIET! Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk... Je hebt ene positieve test en je kwaaltjes, maar verder...

Booboo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Van harte welkom hier!

Weltrusten allemaal... Volgens mij ligt iedereen al plat ;)

17. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Nee hoor ikke niet, ik ben een nachtmens! Maar komt ook omdat ik tijdelijk thuiszit! Anders lag ik al wel op bed waarschijnlijk!

@booboo& Aafjes, van harte gefeliciteerd!

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nog geen nieuws van Pixel, owjee zou het dan niet goed zijn? Of zitten ze ernstig een feestje te vieren? Ik hoop het laatste!

Hier heb ik net in een potje geplast voor de MvM test vanavond. (wel raar hoor dat je dat gewoon een hele dag moet laten staan!) Ik hoop op een knaltest :D Heb wel weer een beetje bevestiging nodig O:)

Ik slaap niet echt meer lekker op mn buik btw, wordt soms wakker van mn pijnlijke boobs!

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Grappig Odess ik heb net ook in een potje geplast omdat MvM vanavond langskomt. Maar ik mag pas over 2 weken beginnen geloof ik.

Nieuwe meiden welkom.

Pixel we denken allemaal aan je, en hopen dat alles goed is.

Werkse vandaag

20. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de tweede dag dat we het weten en ik stuiter nog steeds! Ik kijk mn collegas aan en lig helemaal in een deuk van binnen. de vorige keer bij Viggo (idd issie van kerst 2007, niet van kerst 2008, daar begint het geharrewar van mij al; maar ik was ook pas eind januari 08 uitgerekend, misschien komt het daardoor) hebben we het snel verteld tegen iedereen. Nu willen we alleen onze ouders inlichten komend weekend met carnaval en de rest nog effe niet..ns kijken hoe lang ik het kan volhouden...! hahahaha, ik geloof er niets van! Pff ik ga me maar eens concentreren. :)

Deel Deze Pagina