oh ik voel me echt een doos hoor Ik ben na gisteren in staat om bij elk krampje naar het toilet te rennen en de dokter te bellen. Gelukkig heeft manlief gisteren goed opgelet en weet hij me weer gerust te stellen
de verloskundige moet je bellen bij ongeveer 6 weken zwangerschap, hier in ieder geval. Soms kan het ook eerder. Maar de VK zei dat de het tussen week 5 6 soms nog wel eens mis gaat en als je dan die afspraak al hebt moet je hem weer af zeggen. MVM heeft geen grote letters op de outo, alles gaat heel subtiel, wilje niet dat ze voor de deur halen doen ze het ook ergens anders. In sommige plaatsen, ik ben er een van moet je het naar een verzamel punt brenge.
ikke wer, dat had ik nou in het begin ook, maar heb elke dag meer vertrouwen dat het helemaal goed komt
hier kan je de vk bellen zodra je weet dat je zwanger bent. Dus dat ga ik morgen maar gewoon doen en dan zie ik het wel.
Hoi meiden! Wat een gezellig geklets hier al zeg ... Ik ga zeker ook deelnemen aan MvM. Dankzij hen ben ik nu zo ver als we nu gekomen zijn. Als geen ander weten we hoe het is om een diepe intense wens te hebben welke maar niet vervuld wordt. Als ik andere kan helpen dan doe ik dat graag. Vind het eerlijk gezegd wel eng om me weer aan te melden. Vorige keer had ik me aangemeld en ging het de volgende dag mis. Stom hè, maar ik probeer alles anders te doen dan de vorige keren om het nu maar goed te laten verlopen. Belachelijk, ik weet het, maar de schrik zit er wel goed in. Liefs, Josien
hoi meiden kom me hier ook even aanmelden! Ik ben denk ik 4 oktober uitgerekend. Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan! veel liefs
@Beertje6676: welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd @Josien: dat is ook de reden dat ik mee wil doen, naja, anders dan die van jou, maar als dit soort onderzoek er niet was geweest was ik er zelf niet eens geweest. Kan me voorstellen dat het wel een flinke stap voor je is, maar dit keer gaat het vast helemaal goed. Dat hoop ik echt.
Ik wacht ook nog even met vk bellen, op de site van onze vk praktijk staat een zwangerschapskalender en daar staat dat je met wk 6 je kunt aanmelden bij vk. Dus dat kan nog wel.
hoi meiden ik meld me ook even aan hier,ik denk dat ik begin okt uitgerekend ben van de 2de... alle andere meiden ook gefeliciteerd!
Hoi oktobermama's, ik kom me ook aanmelden! Heb vandaag getest en had gelijk 2 dikke strepen! Ben als het goed is 3 oktober uitgerekend! Ben helemaal zenuwachtig, zo snel hadden we het niet verwacht! Maar wel erg leuk! Pipmannetje moet wel even aan het idee wennen, maar gaf me een dikke kus en knuffel, wreef over mijn buikje en zei: "ik ben alleen niet zo romantisch hoor". Nou vond al lief wat ie deed! Jullie ook allemaal van harte en we gaan er samen van genieten!
@Ceren, he welkom bij de oktober mama's @Pippeloentje, gefeliciteerd en wat een lieverd is die man van jou!
*feestviert met iedereen hier* Ik meld me ook maar aan. Vanavond een positieve test gedaan, 2 zelfs! 2 oktober ben ik uitgerekend als het goed is.
@ Ceren, Pippeloentje, trutje: jeej GEFELICITEERD en welkom hier natuurlijk! @pip: wat een lieve reactie van je man OMG hier is de ochtendmisselijkheid volgens mij al aan het beginnen. Heb de neiging om bij elke hap die ik neem naar het toilet te rennen wordt nog leuk straks!
Goedemorgen allemaal, Ik heb nu ook 3 posi testen....is allemaal nog erg onwerkelijk maar de hoop is goed! Ik weet niet of ik veel mee klets want ik vind het allemaal erg spannend...maar we zullen zien ik heb me echo al gepland staan voor 12 februari bij me gyn...! VInden jullie het ook allemaal zo spannend? Groetjes Eva