owja boogiewoogie, ik heb ff gekeken maar vogles mij doet ie het neit helemaal bij mij ofso:S ik snapte dr nog nie veel van van die site hahaha
Direct onder die dikke blauwe balk bovenin zie je de regel staan 'U kunt Progress aanpassen aan uw persoonlijke situatie via de instellingen-pagina.' Op het woordje instellingen-pagina moet je even klikken. Je vult vervolgens de datum in van de eerste dag van je laatste menstruatie (geboortegewicht en -lengte kun je laten staan, daar valt nu toch nog niets over te zeggen) en je klikt op OK. Je komt dan weer terug op die eerste pagina en de informatie daarop is nu aangepast aan jouw situatie. Als het goed is onthoudt de site de datum die je hebt ingevuld, dus je kunt hem opslaan in je Favorieten en iedere keer als je op de site komt, kun je lezen hoe ver je kindje nu gemiddeld gegroeid is.
oww dat is echt wel grappig ik ga het nog es een x proberen khep wel gelijk ff nieuwe banner gemaakt ook haha
wel dom is het eigenlijk ook eh.. ik had pas hier een nieuwe dinges gestart, omdat ik d8 ik ga in november bevallen naar mijn berekeningen zei er iemand van nee dat kan niet bladiebla vul ik deze site van boogiewoogie in staat er vermoedelijke bevallingsdatum : 13/11/09... das toch november...?
Jij zit in je 4e zwangerschapsweek, ik in mijn 8ste dus het lijkt me wel kloppen dat jij in november uitgerekend bent.
meiden wat doen jullie me aan 20 pagina's bijlezen en dat voor een weekendje niet komen spieken. @lin: meis heeeeeeeeeeeel veel sterkte toegewenst. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken. *knuf* @pixel: jeetje meis das balen die onzekerheid. Veel praten tegen je baby en je goed van binnen voelen met veel liefde. Maar vooral veel praten. (kom ik weer met mn zweverige dingen). Ook onze beebjes hebben al een ziel en ze kunnen je horen. Hier: ik slaap onwijs slecht gelukkig kan ik in mijn bed blijven rotten tot 11 a 12 uur. (duurt ook niet lang meer 13 mrt weer werken) anders liep ik als een zombi rond. Verder niet echt misselijk meer, Boobs doen ook niet pijn meer, ongi gevoel is op weg. Ff geen kwaaltjes hier dus. Heel raar ik voel me ook niet onzeker over deze zwangerschap. Tuurlijk ben ik bang voor de eerste echo of er een hartje klopt, maar ik zou niet weten waarom het niet zo zou zijn. Oja we hebben besloten om vrijdagavond naar de 9-maandenbeurs te gaan met dank aan onze sponsor . Ben wezen shoppen afgelopen zaterdag met mijn moeder in haarlem. Een pip en woezel mobielgekocht (pas mooi bij de boxkleed) en twee knuffels een van Tommy (van sesamstraat) en een konijn. Ik wou geen Beertje, Beertjes horen bij Ties*. Heb eigelijk alleen nog maar een muziekdoosje voor in de babykamer, nog een ledikant deken en een draagzak nodig dan zijn we klaar. O en als dit een meisje is natuurlijk nog wat jurkjes en bij een meerling zijn we nog lang niet klaar.
ow wahah dom dat klopt natuurlij kecht niet khep het nu zo ingevuld dat het precies is van de dag van mn eisprong dat dat de vermoedelijke conceptie datum is dan kom ik op 29 oktober uit ipv 28 hahaha
ah jo tot je eerste echo hoor je gewoon hier thuis. Na je 1e echo weet je hoever je zwanger bent en dan kan je altijd nog veranderen, mocht dit nodig zijn.
mvm komt hier morgen. Dus ik moet morgenochtend ff in een potje plassen want ze komt om 20.45? of begreep ik dat nou verkeerd?
Ik heb vanmorgen moeders voor moeders op bezoek gehad.. de streepjes knalden de test uit.. dus ben begonnen met in de kan te plassen...
whaha jaboogiewoogie je hebt me door haha maar toen ik vd week een topic hier wou openen met november mama's toen werd mijn bericht van de moderator gesloten, omdat dat niet kon.....!? ahhaha achja.. we zullen zien hahaha
@sannehai: ik zag dat je 6 jan je laatste menstruatie hebt gehad ik 3a4 januari dus dat betekend dat je verder bent dan 3 weken je zit denk al in je 5e week. (ligt aan je cyclus) Ik heb een cyclus van 30 dagen. Misschien kan je je daarmee vergelijken?
oja ben ook nog ff bij prenetal geweest ff wat kleren halen. 1 zwangerschapsbroek (zwart gestreept voor het werk) en 2 shirtjes. In een andere winkel nog 2 shirtjes gehaald. Ik hoef maar ff mijn buik groot te maken en ik lijk al hoogzwanger dus kan met gemak die broeken vullen hahaha. Lang leve stevige meiden .
Ik zag in andere toppics dat ze allemaal buddys hadden. Is dat misschien ook niet iets voor ons? En dit dan te verwerken in de bevallingslijst wie, wie zijn buddy is? (maia? ). Of is het dan nu veel te vroeg voor
Hoi, Pixel jeetje wat een onzekerheid! hopelijk is alles gewoon goed en heb je later de bevruchting gehad en ben je gewoon korter zwanger als je dacht! Maia ik had nog gevraagd of je aan het lijsteje om mijn regel compleet te maken borstvoeding eraan wou toevoegen. Sannehai ik denk ook dat je als je 6 jan je laatste menstruatie was al langer zwanger bent hoor je krijg altijd 2 weken kado! dus mischien krijg je mischien toch een datum voor een afspraak! Verder voor degene die misselijk zijn sterkte het is voor een goed doel! ik weet wat jullie voelen ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld zeg.. Cindy wat is een buddy? haha ik ben niet zo up to date met de woorden! Pff verder weet ik ff niet meer wie wat heeft geschreven hoor, het is zoveel!haha
Geeft niet zwangeremama: een buddy is een iemand waarmee je buiten dit forum ook in contact mee staat. Als je dat wilt kan je zelfs tel nrs uitwisselen. Stel aan het einde ben je aan het puffen en iedereen vraagt zich af hoe het met je gaat. Dan kan je buddy ff smsen en dan verteld die de forum hoe het met je gaat. Buddy is in dit geval een soort tussenpersoon ook in moeilijke tijden.