hoi dames het klopt dat ik op 6 januari voor het laatst ongesteld ben geworden, maar ik heb een hele lange cyclus, hij komt niet onderde 40, dus door temperaturen, weet ik dat mn eitje pas op 5 februari gesprongen is, en dan dus deze week eigenlijk 2 weke nzwanger zou zijn, plus de 2 weken die je kado krijgt.. is dan dus 4 weken.. toch? of mag je niet zo rekenen?
Ja volgens mij ook dan.. je moet uitgaan van je langste cyclus volgens mij. Da klopt je berekening! wel hele lange cyclussen zeg!
cindy lijkt me wel leuk maar mischien moeten we elkaar dan eerst wat langer zwanger zijn. Ik weet niet wanneer andere dat doen maar ik dacht zo na 12+ weekjes ofzo?er kunnen ook nog veel oktobermama's bij komen. Ik ben benieuwd wat de andere ervan vinden!
ja pfoe zeker lange cyclussen bah bah, ik was nu in maand 6 en in ronde 4....:S:S dus dan heb je ook niet zo veel kansen als alles zo lang duurt, maar goed het is nu toch echt zo en nu hopen dat alles goed blijft gaan dames ik ga dalijk werken groetjesss! ik zat trouwens ook te denken van wow met kerst.. hebbe nwe goon een baby! hahahaha en ook d8 ik.. mn vriend werkt in de bouw, en heeft dus de bouwvak vakantie, en dus kerstvakantie.. maar of ie verder ook nog vrij kan nemen voor als ik bevallen ben...? dat weet ik dus niet :S
@Lyn Heel veel sterkte meid. @Pixel ik heb precies hetzelfde gehad was ook te vroeg voor een echo wel inwendig een vruchtzakje ben toen ook terug gekomen en we zagen toen een hartje knipperen, en inmiddels ook al gehoord. Niet de moet opgeven hoor, komt vast goed!
@zwangeremama: goed plan. (als iedereen het ermee eens is natuurlijk). Dan als de laatst 12 weken is. @ ik weet niet wie het vroeg haha. Met de man in de bouw. Je man heeft recht op ouderschapsverlof. Volgens mij 2 weken, maar pin me daar niet op vast, want bij mijn vriend is het weer anders die zit in het leger en mag bijna doen en laten wat hij wil. @monatoetje: Mijn fam. weet het. Mijn vriends zijn ouders ook. Sommige vriendinnen weten het. Enige die het nog niet weten is mn werk, stiefzoon en nog wat vriendinnen (meer kennisen). Maar zodra mijn werk het weet komt het op hyves hoor. En bij jou dan?
Monatoetje! Kun jij je banner even aanpassen? Want jou banner is lang door de url die er nog bij staat. En daardoor verspringt de pagina steeds. Dat je dus ook van links naar rechts moet scrollen . Ik kom straks even bij lezen! En reageren. Ben echt super moe, een paar drukke dagen achter de rug... Nu eerst even eten, lekker broodje zalm. En dan kom ik straks weer terug!
zalf mag toch niet tijdens je zwangerschap? nou ja word afgeraden. ach 1 broodje kan toch geen kwaad geniet er lekker van. wou dat ik er een had
Monatoetje zo is die goed hoor!ik had er zelf geen last van..bij mij bleef die gewoon normaal. Ik dacht ook dat zalm afgeraden werd, maar weet t niet zeker! ik lust geen vis, maar heb het weleens gelezen..
Zalf is erg lekker op brood wist je dat niet . Zo smeer je je ingewanden ook goed in. Blijven ze lekker soepel van. Met antiveroudering dan blijf je langer leven. Jaaaaaaaaa echt.
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden. Ik ben Bianca en heb vanmorgen licht posi getest. Mijn temp was omhoog gegaan en die was hetzelfde als toen met de zwangerschap van mijn jongste. Ik zit nog niet aan mijn NOD maar ik kon niet wachten (zei ze terwijl ze iedereen afraad om eerder te testen hihi). Eerst kwam er niks te staan, maar later toch wel een heel licht lijntje. Ik ben al mama van 2 zoontjes en dit wordt ons derde kindje. Ik geef nog bv aan de jongste die wordt bijna 1 jaar (en dan stop ik). Ik ben de hekkensluiter denk ik want ben rond 30 oktober uitgerekend.
Voor de lijst: derde kindje, waarschijnlijk moet ik in het ziekenhuis weer bevallen (poliklynisch) en ga bv geven.
aaaaaah gefeliciteerd meis. streepje is streepje toch? Althans dat is mijn motto. Zeg ik die al 18 testen heeft versleten en pas duidelijk posi testte een week na nod . HOe voel je je verder? Heerlijk zeg al 2 zoontjes. Geweldig zon groot gezin
hahaha ja cindy, je zwangerschapsgebral is al begonnen! ik had dat met mijn 1e zwangerschap en nu ook al erg. Spreekwoorden door elkaar halen enzo. Sjeeminee en ik kan me voor geen meter concentreren! ik wil gewoon hier rondschreeuwen dat ik zwanger ben! Maar onze ouders weten het nog niet eens!