Hoi Meiden, Mmm, wat kletsen jullie veel zeg. Zal maar meteen zeggen dat ik het waarschijnlijk niet allemaal bij kan houden i.v.m. mijn werk en mijn gezinnetje. Noraa: ik zou het risico niet nemen met dat ledikantje. Ze adviseren niet voor niks dat de spijlen zo dicht tegen elkaar aan moeten staan. Het risico is met spijlen die verder uit elkaar staan dat ze er met het hoofdje tussen kunnen gaan zitten met alle gevolgen van dien. Ik zou eht dus niet doen. Smokey: aanmelden voor kraamzorg is bij iedere verzekering weer anders idd. Het ligt er ook vaak aan waar je woont, i.v.m. drukte. Nu kan oktober misschien nog net in de drukke periode liggen dus ik zou me dan na de echo aanmelden (de termijnecho). Dan ben je zeker op tijd. Proficiat nieuwe oktobermama's. En ik zag weer mooie echofoto's voorbij komen. Prachtig en geniet ervan. Ik zag ook een mama waar het waarschijnlijk mis is: veel sterkte. Knuffie.
Zo dat was echt leuk, het wordt zo een stuk echter! Je moet inderdaad 'smorgens plassen en dat wordt 's avonds getest (jaja weer een test ) Je kan beginnen met opvangen vanaf week 6, dus ik kan over 1,5 mn plas gaan opvangen. Het wordt allemaal netjes uitgelegd en laten zien. Ze hebben echt veel moeders nodig, dus meiden als je nog niet hebt gedaan, meld je aan. Oja en je kan tot je 16e week leveren. Zo dat was een promo praatje voor MvM....nu gaan we naar de DVD kijken die ik heb gekregen over wat er nu allemaal gebeurt en gaat gebeuren in mn buik.
hoi dames welkom nieuwe @ ik weet niet wie.. ik ben er toch vrijwel zeker van dat gerookte zalm niet goed voor je is, en dat komt door de vaccum verpakking, alles wat va nvis in een vaccum verpakking zit is volgens mij niet goed. want daar kan dan een bacterie in zitten die slecht voor je kan zijn! dus ik zou zelf geen broodje zalm eten. groetjess
Blij ei, Heb toevallig net de informatrice van MvM aan de telefoon gehad, ze komt morgen voor het infogesprek e.d. Wel spannend, moet weer testen!
haai ho, ik heb ook net MvM gebeld en afspraak gemaakt voor aanstaande maandag avond. Het was een andere vrouw dan de vorige keer jammer ik vond de vorige aan de telefoon al leuker klinken.
nou dames, weer bijgelezen. Ik ga zo op bed, ben verkouden en hoofdpijn..... sterkte dames waar het niet goed gaat, ik denk aan jullie.... tot morgen en slaaplekker
Hallo, even een beetje aanvulling. Het gaat hierbij om de Listeria bacterie. Een bacterie die ook bij koude temperaturen ( dus in de koelkast) zich kan vermenigvuldigen. Deze listeria kan ook voorkomen in ongepasteuriseerde zuivelproducten maar ook in voorverpakte groente/salades. Dus als het ff kan alles goed verhitten ( boven 70C) en voorverpakte groente ff extra wassen voor gebruik. Listeria is geen lieverdje!
Hey meiden, ben ik ook weer even. Gisteren heb ik de mvm mevrouw hier gehad. Ik hoefde helemaal geen ochtendurine op te vangen, mocht gewoon met middagurine. Ik wilde eigenlijk niet meer mee doen. Hier moet het boven namelijk, omdat ik de kan niet in het fonteintje hier kan afspoelen. En de keuken vind ik niet hygienisch, daar steriliseer ik ook de flessen van mijn dochter. Maar ik kon het toch niet laten me aan te melden. Heb wel verteld dat het waarschijnlijk minder zal zijn dan vorige keer.
Pfff wat zijn er al veel oktober-mama's zeg! Gezellig, alleen lukt het me nu echt niet om alles bij te houden hier... Wil eerst ook nog wat meer zekerheid dat het goedzit voordat ik me in het zwanger-zijn wil storten. Morgen echo, dan denk ik 6 w en 1 d dus hoop op kloppend hartje. Ik kom snel ook meer hier hoor en gezellig kletsen, maar heb het nu nog te druk. Fijne avond, lekker slapen en niet te misselijk en moe zijn allemaal...
even echo bericht vanavond met een vriendin op pad geweest en had iets wat bloedverlies. Maak me zorgen, gelukkig morgen echo..
ricmar, ik ga voor je duimen dat alles goed is! bloedverlies is niet leuk, maar het hoeft niks te betekenen! hoe laat moet je morgen? knuffel! ik ga me even lekker douchen en dan slapen. hopelijk kan ik morgen gewoon slapen tot aan de wekker en niet tot 04.00 uur... liefs ellen
Jeetje meiden wat kletsen jullie veel, niet bij te houden! Pixel, ik duim voor je dat je eisprong later is geweest en dat het dus allemaal goed komt! Lyn, he bah meid... Sterkte! Ricmar, ik hoop dat je echo helemaal goed is morgen en dat jij schijnbaar een van die mensen bent die wat bloed verliezen! Hier is MvM geweest en ik had een enorme knaltest Teststreep is nog duidelijker dan de controlestreep dus ik ben helemaal happy. Heb net voor het eerst urine opgevangen, gek hoor! Maar goed als ik vrouwen die moeilijk zwanger worden hiermee kan helpen... Zonneschijn, hopelijk een mooi kloppend hartje voor jou! Ellen, onze beeb heet beeb Deze week heet hij ook wel bosbes (naar zn grootte O of smurf) Verder zag ik nog iemand met een super mooie echo Heel gaaf om te zien aangezien we ongeveer net zo ver zijn (sorry je naam is me ontschoten, oeps!) Moet toch super zijn om het te zien! Goed ik heb het nu ontzettend koud en ga lekker naar bed, tot morgen
hoi meiden! Ook ik ben een oktober 2009 mama! 16 oktober ben ik uitgerekent van ons kindje. Mijn vriend is 1 oktober jarig. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat en dat alles goed gaat. Ik ben al eerder zwanger geweest en toen bleek het met 9wk en 5dgn niet goed ontwikkelt te zijn en het hartje klopte niet meer. Deze keer nog spannender voor ons en hoop zo dat het ons gegunt is. Maar dat er alweer zoveel zijn uitgerekent in oktober, en er zullen vast nog een paar bij komen! En wat een berichten al, heb ze nog niet allemaal gelezen. heel veel geluk en geniet van jullie zwangerschap en we kletsen vast nog weer met elkaar liefs rosalie
Ricmar: ik duim voor een goede echo vandaaag. Wat bloedverlies hoeft niks te betekenen idd. zusterrosa: gefeliciteerd en welkom hier. Jeetje niet mis ook wat je hebt meegemaakt al. Hopelijk hebben ullie nu op de echo gewoon een mooi kloppend hartje. Odess: idd raar om voor de allereerste keer urine op te vangen. Ik heb al 2x meegedaan. Ga het nu ook weer doen. Meld me volgende week aan. Gaaf zeg ook zo'n knaltest. Pixel: ik duim voor je. Ik ben dadelijk werken. Dus niet teveel kletsen he haha. Hier verder alles goed. Gisterenavond wel weer een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Temp was vanochtend nog mooi hoog (37,1). Ga morgen weer even testen, kijken of de streep duidelijker is geworden. Dat moet toch zo zijn 2 dagen later of niet?
hee dames mijn temp is al 2 dagen wat lager gegaan.. maakt dat uit...? hij zit nog wel boven de coverlijn ... verder niet veel byzonders hier te melden haha beet je borrelige buik enzo, nog Niet gespuugd vandaag! hahaha groetjes ik ga ook werken!
Goedemorgen allemaal, Ik wens iedereen een fijne dag zonder al te veel misselijkheid, zonder bloedverlies en voor een deel met mooie echo's. Geniet van jullie zwanger zijn