Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ricmar wat fijn! Je hebt gewoon een mooi beebje met kloppend hartje in je buik, fijn meis!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

shaula

oke gelukkig maar ik heb liever dat ik het overduidelijk heb, met alle klachten dr dan maar bij, dan dat ik zomaar nix voel en dan het gevoel te hebben van is het nou wel zo of wat is dit nu weer?

haahha

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ik heb ook nog niet echt klachten. Buiten het feit dat ik merk dat ik nu geen weerstand heb en dus gelijk keel & oorontsteking heb. Dus bij de huisarts geweest, zit nu aan de anti biotica en pijnstillers...

Gusam, Wat een K.. verhaal voor jou! Ik hoop dat je voor jezelf straks wat rust kan vinden en dan ook echt kan genieten van de zwangerschap!

Voor de dames met een echo, wat super dat het er allemaal goed uitziet! Zou ook blij zijn als ik een echo zie met een kloppend hartje.

Voor de nieuwe zwangere: WELKOM

Zijn er nu extreem veel zwangerschappen deze maand?

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Ricmar, wat ben ik blij dat de echo toch helemaal goed was meid! Ik maakte me al ongerust om je. Misschien brengt dit nieuws je een beetje tot rust. Ik hoop het tenminste van harte!

@Gusam, wat je ook beslist... jij komt er wel! Wel enorm rottig dat je juist nu in zo'n lastig parket zit! Ik hoop dat je de rust voor jezelf kan vinden! Weet in ieder geval dat wij er voor je zijn!

@Sannehai, ik heb ook niet zoveel klachtjes hoor meis en vandaag op de echo toch een schitterend minimensje gezien! Dus maak je niet te veel zorgen!

@Zomerjurk, fijne vakantie gehad? Even fijn om eruit te zijn, toch?

@Joysa, fijn om te horen dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Geniet er lekker van meid!

Liefs,
    Josien

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @gusam meis wat een verhaal, doe vooral wat je hart je ingeeft luister naar je gevoel je hart! heel veel sterkte meid, in ieder geval al super dat je je app.ment mag houden.

@zonneschijn wat geweldig dat je een hartje gezien hebt! Gaaf he.

@josien wat een mooie echo! fijn dat het allemaal goed gaat.

@ricmar fijn dat je hartactiviteit gezien hebt, en ook lekker dat je volgende week alweer mag.

Verder bij mij geen verandering eigenlijk, gister wat te laat gaan slapen vandaar een beetje duf vandaag.

6. Sannehai

oke ik moet me niet te druk maken nee haha ;) @josien super hoor zo'n mooie echo...

ik wil ook maar ik mag zelfs over 4 weken pas bellen voor een afspraak...pff

ik lees bij veel meiden die al met 6 of 8 weken een echo hebben, ik mag pas met 8 weken terug bellen.. pfff

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Josien: wat een geweldige echo's zeg. Jammer dat ukkie 2 het niet gered heeft , maar jullie kunnen nu genieten van dit wonder.

Ricmar: wat geweldig dat ook jij een kloppend hartje hebt gezien.

Zonneschijn: ook jij een goede echo gehad met hartactiviteit. Super.

Joysa: jij ook al een goede echo. Fantastisch.

Zomerjurk: lekker hoor even een minivakantie. Waar waren jullie naar toe? Wij gaan eind april een midweekje naar centerparcs. Heerlijk.

Hier ga ik morgen nog een keer testen. Hopelijk is de streep dan duidelijker. Daar ik vorige week zoveel kwaaltjes had, zijn ze nu grotendeels verdwenen. Heb alleen s'avonds nog last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik en lichte hoofdpijn af en toe. Ook nog wat afscheiding. Zou zo niet zeggen dat ik zwanger ben.

8. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Ik herken me wel in de verhalen dat je niks voelt. Ik heb ook nergens last van en ik vraag me soms ook wel af het wel echt is. Maar toch nog een extra test gedaan en inderdaad stond er weer zwanger op.
    De enige kwaaltjes die ik heb is dat ik last heb van mijn blaas (ik dacht eerst aan blaasontsteking). 10 keer in een uur naar de wc enzo. Maar als de test weer zegt dat ik zwanger ben dan geloof ik dat maar en ga ik er zoveel mogelijk van proberen te genieten!

Sandra

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @mamavanjordy ik had in het begin ook zwangerschaps kwaaltjes en daarna ook in 1x niet meer. Nu deze week met vlagen komen ze weer een beetje terug :( vooral als ik eten ruik bah zeg haha

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb nog steeds het gevoel ongesteld te moeten worden: beursige buik, steekjes, en zere borsten. Verder voel ik me vandaag de hele dag al wat misselijk, maar dat kan ook van vermoeidheid komen. Ik heb vannacht nauwelijks geslapen van de blijheid :D
    Daarbij wat lage rugpijn, maar vorige week een gevalletje spit gehad, dus dat zal daar nog wel bij horen...

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames sorry maak me nog meer zorgen verlies nu ook stolsels snap het niet.
    Kan je lichaam zo wreed zijn?

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nee Ricmar... nee toch? Kon je verloskundige of gynaecoloog niet zeggen waar dat vandaan kwam? Was er los vocht te zien in je baarmoeder vanmorgen? Ik vind het vreemd meid. Natuurlijk is het verliezen van stolsels niet goed, maar blijf voor je bidden meid dat het goed komt!

Liefs en een hele dikke knuffel,
    Josien

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ ricmar, als t aanhoud zou ik morgen de vk bellen hoor! heel veel sterkte, ik duim voor je!

@ Gusam, wie weet schrikt je vriend wel heel erg als je toch beslist om in je eigen huis te gaan/blijven wonen. misschien wil hij dan veranderen? hoewel ik me afvraag of hij echt kán veranderen als ik je verhaal zo lees.
    sterkte meid!

hier een k*tdag gehad op t werk, ontzettend moe en zit toch wel heel erg in spanning omdat ik zo bang ben voor een miskraam. ik voel me echt zwanger en verlies gelukkig geen bloed(zoals in oktober) dus guppie doet t goed volgens mij.
    ga nu op de bank hangen en vroeg naar bed, dus tot morgen! fijne avond!
    liefs Ellen

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Nee, wat vervelend joh! Denk je dat je enigzins gerustgesteld bent en dan krijg je gelijk weer bloedverlies. Hoop dat het niks is... Ik ga heel hard voor je duimen!

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    he ricmar wat erg zeg :(
    Idd stolsels maakt het allemaal nog heftiger dan het al was... Probeer hoop te houden maar ja ik snap best dat je er ff doorheen zit meid....
    Heel veel sterkte :(

Liefs

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    jeetje ricmar ik snap dat je je ongerust maakt! ik hoop dat je kleintje zich goed vasthoudt!

17. Sannehai

jeetje ricmar ik hoop dat het echt snel stopt! en dat eht gewoon allemaal goed is.

weet trouwens iemand of het slecht is om te heet te douchen/in heet bad gaan als je net zwanger bent..?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Er was geen vocht te zien op de echo en een verklaring kon er niet worden gegeven.
    de pijn zit voornamelijk aan de linkerkant , rechts helemaal niet.
    En dan die stolsels en de flinke hoeveelheid helder rood bloedverlies doen me het ergste vrezen (heb in 1999 ook een miskraam gehad)

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Sannehai ze raden het af om in het eerste trimester te heet te badderen dit heeft te maken met je temperatuurswisseling, net als met de sauna.
    Daarna kan het geen kwaad als je lichaam het gewend is.. Ik hoop dat je hier iets aan heb, mischien dat iemand anders er meer van weet!

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey pookie die probs op het werk hebben niets met de zwangerschap te maken maar met ongewenste intimiteiten , en zeker nu kan ik het helemaal niet verdragen en heb klacht tegen die man in gediend, maar nu maakt die mij het leven zuur en net nu ik zo gelukkig ben
    x

Deel Deze Pagina