Shaula, heeft ze nu nog af en toe oorontsteking???? dat lijkt me erg frustrerend met buisjes,. Ik twijfel of ik t laat doen.. is toch narcose en als ze dan nog af en toe ziek is vraag ik me weer af wat t nut is. Amandelen doen ze niet zo gauw verder, dus ben benieuwd wat KNO zegt!
Ik dacht dat paracetamol pas na 3 mnd mocht? @odess: ik zit nu te voeden (iPhone) dus ga straks wel stukje lezen. Verder geef ik nu dus geen fv meer maar we gaven het 1x per dag wanneer m'n man thuiskwam en dan de eerstvolgende voeding. Tja soms heeft ze zulke dagen maar het ging al een week redelijk dus dan vind ik het zoals vandaag niet erg! Heb m'n man maar gewaarschuwd dat het huis nog net zon teringzooi is als vanochtend hihi... Maar het huilen na 45 min blijft lastig. 's nachts als ze wakker wordt moppert ze wat en slaapt ze verder maar overdag zet ze het dus meteen op een krijsen en of ik haar nu 5 minuten laat huilen of 30, ze doet dan enorm haar best om wakker te blijven. En het is geen honger, ik denk gewoon aandacht. Want slapen doet ze dan niet meer. Maar het is de afgelopen paar dagen wel een paar keer voorgekomen dat ze wel doorsliep overdag tot de volgende voeding dus ik heb goede hoop het gaat alleen zo langzaam hihi. Ben nu wel druk bezig met echt ritme en regelmaat erin te houden (ok, vandaag liep in de soep) en het lijkt wel te helpen dus. Maar we hebben geen haast.
@anas & shaula: het lijkt me echt ontzettend naar om je kindje zo'n pijn te zien hebben. @anas: gelukkig is ze weer wat beter en gaat het ook goed met Mike. @odess: heb je nog wat kunnen doen in je huis?
gusam leuk om weer wat van je te horen! leuke verhalen gewoon schrijven hoor, dat doe ik ook! heel veel succes met t vinden van een huisje, kan me voorstellen dat je daar weg wilt. luna, wat een opluchting! je bent dus nu weer naar het zhs, hoop dat de chirurg geen reden ziet voor vervolgonderzoek! hebben jullie nog mooie trouwringen gezien? en hoe staat t met t boerderijtje dat jullie op t oog hebben? sloppy: dus je moet nog zeker tot vrijdag afwachten...wat lijkt me dat moeilijk! soerkte meid, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe t moet gaan bij jullie thuis... (net als bij Babydream, sannie en leonie) reacties: is dus echt een terugkerend probleem, ik probeer zoveel mogelijk op alles te reageren, maar t kost zoveel tijd! anas, sorry dat het bericht over laura er tussendoor is geglipt... ik begrijp dat t uiteindelijk geen mex.griep was? odess: ik kon ook slecht kloven, deed een half uur over zo`n 50 cc en dan had ik beide morsten echt 'leeggemolken'! vandaar dat ik volledig over ben op de fles. succes!heb gehoord dat t helpt om naar je kindje te kijken of naar een foto...(tijdens t kolven) shaula, balen dat je doorweekt was na t wandelen... ik heb zo lang in t dorp gehangen en gekletst, dat ik ook in een bui terecht kwam. gelukkig was ik snel bij de auto. fijn dat het vandaag zo goed gaat met senna!gaat de goede kant op meid! kk, wat een schattige foto`s, en wat lijken je meiden op elkaar! tacoprik:hier geen spierpijn meer, maar wel een baluwe plek van hier tot tokio, en dat voel ik wel! sprak teun net, die voelt zich hondsberoerd...ben benieuwd hoe lang dat duurt!(kerels zijn altijd ZOOOOO zielig als ze ziek zijn!) sylvia, hoe ging t op t cb met noa? je hebt t natuurlijk al eerder meegemaakt met Danique en Luna, maar wat lijkt t me zielig!!! gusam, wat een lieve foto`s van Riley! ze lijkt echt op je! leo, hoe ging t wandelen? en hoe gaat t nu met t drinken/huilen van Tara? die medicijnen moeten wel n keer gaan werken toch? mooie foto van tara, ze ligt echt te loungen he? haha shaula, senna verandert echt! wat een schatje zeg! ik wil ook wel wat foto`s spammen, maar tess is niet zo fotogeniek... ze staat er altijd of met dr ogen half dicht op (stoned!) of met dr mond in de gaapstand of met een enorme onderkin (heeft ze van dr moeder!) zal es een paar mooie proberen te schieten. zo anastasia, das best pittig als ik t zo lees! zo`n ziek meisje en dan ook nog een heel klein babietje... ik hoop dat de kno-arts iets kan doen voor Laura! maia, er zit dus wel verbetering in, maar t gaat nog niet zoals zou moeten... lastig hoor. weet je zeker dat je genoeg bv hebt? je hoort ook wel eens dat kinderen ontevreden zijn omdat ze een hongergevoel blijven houden.
@hier; wat een nacht! Mevrouw had om 23 uur laatste fles en werd vervolgens om 2, 3 , 4 ,5 en 6 uur wakker!!Om al die tijden was niks goed, alleen maar huilen om 6 uur heeft ze weer gegeten en ben ik met dr gaan douchen toen werd ze wat rustiger maar nu weer huilen.. Heb gebeld en overlegd of het kan dat ze meer honger heeft door medicatie en dat klopt inderdaad, mag haar dus als ze daar behoefte aan heeft eerder voeden..We zullen zien wat een gehannes in ieder geval, nou ja als mn meissie maar snel weer in dr modelletje komt! @Josien; fijn dat je mannetje weer thuis is en succes met de verbouwing! @Moor; super dat Lauren zoveel uurtjes achter elkaar heeft geslapen! @jaja; heerlijk dat Dylan zo goed geslapen heeft, zullen de medicijnen dan zo snel werken bij hem?? @mvj; fijn dat goed gaat met Evi en gefeliciteerd met dr 1e maand! @kk; Hier verschillen de wakkere uurtjes van een hele dag tot indd alleen de avonduurtjes..Wat een lieve foto;s van de meiden! @blij ei; ik neem Dyoni ook altijd mee onder de douche vind ze heerlijk!!! @joenka; lekker naar Disney!Leuk!! @Luna; wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!! Leuk trouwringen uitzoeken!! @Gusam; Heerlijk dat het met jou en Riley zo goed gaat! Zag op hyves dat ze ook oorbelletjes heeft! Erg leuk!! @Ananas; heeft Mike ook medicatie voor de reflux of niet? Ach wat zielig voor je meisje met dr oortjes! En indd wat een ukkie nog! @Shaula; haha die meid van jou is wel een aparte! Huilen voor de prik en met de prik stil! Stoere meid!!Leuke foto weer van je meisje! @Sylvia; ach daar ook al de 1e prikjes gehad!! @Leonie; haha ze kijkt er erg blij bij!! @Maia; vervelend zeg dat ze zo huilerig/gefrustreerd is! Maar knuffelen met mama is wel lekker! Balen zeg van de Nuon!! @Ellenben ook wel benieuwd naar fotos van Tess!
babydream, hopelijk is ze met meer voeding weer tevredener, ik hoop t voor je! ga nu ff wat foto`s spammen van mijn meissie!
hier ook eentje die met 13 maanden haar amandelen heeft laten knippen (neus) en buisjes heeft gekregen
Ik zou het zo weer doen. Aïsha was continu verkouden en daardoor een slechte slaper en had elke maand of 2 maanden wel oorontsteking. Het is nu bijna een jaar geleden en dit is pas weer de eerste keer dat ze echt een oorontsteking had. En tussendoor nog 1 keer verkouden en een beetje last. Maar dus niet te vergelijken met voor de operatie. En het is zielig, maar wel maar een kleine ingreep gelukkig.
@ellen: wat schattig! nee ik heb wel genoeg voeding, ze is normaal ook gewoon heel tevreden alleen standaard na 45 minuten slaap wordt ze wakker (de meeste baby's en mensen begreep ik) maar normaal gesproken slaapt men door alleen wordt zij wakker en meestal janken omdat ze aandacht wil. En ik heb al vanalles geprobeerd, laten janken, eruit halen/knuffelen/weer neerleggen als ze moe is, maar na die 45 min slapen weigert ze gewoon weer te slapen tot het volgende voedingsmoment. Terwijl ze wel moe is want dat zie je aan haar. Ach, het is niet anders. Ze wil (volgens mij) gewoon niets missen. En buiten die momentjes is ze juist hartstikke gezellig en tevreden en vrolijk (ik krijg dan de ene lach na de andere ) behalve vandaag, maar zoals ik net al tegen m'n ouders/schoonouders zei in een mailtje (even foto's gestuurd).. we hebben allemaal wel eens een chagrijnige dag! m'n moppie ligt alweer een kwartier te janken in bed.
Oooh Ellen en Baby, wat een poepies!! Ellen, Tess dus ook kuiltjes in de wangen. Senna ook, zoooo schattig