Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiden

sorry dat ik even niet reageer..

ben net met Giorgio naar de osteopaat geweest en zijn hele linkerzijde zit vast en hij is super gestresst en overstrekt zich heel erg..hij is volgens de osteopaat een typische huilbaby

maar heb goede hoop op de osteopaat.. Giorgio viel zelfs gewoon in slaap !!!! echt een wonder..

hij verwacht na 3 keer dat hij voor 99% overal vanaf is en we een heel ander kind hebben..

ook denkt hij dat Giorgio zoveel en zo gulzig drinkt uit frustratie ipv honger ( ook al bied ik hem 5 flessen achter elkaar aan bij wijze van spreken, ze gaan er allemaal in)

dit wou ik even met jullie delen..

ik ga gauw wat eten

liefs Daan

2. Maia

Maia Niet meer actief

@Odess: heb het net even gelezen en het is inderdaad herkenbaar. Zat er maar een gebruiksaanwijzing bij soms ;)

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Daan, ik hoop dat de osteopaat goede resultaten boekt! Dit is in ieder geval een goed begin!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Knuffelkonijn heeft het bij jullie geholpen de buisjes en amandelen?
    En hoe lang duurde het voordat ze toen weer opgeknapt was?

daantje wat sneu voor Giorgio! Hoop dat de osteopaat kan helpen.

jaja weet je al of de kleine snel mee naar huis mag?

sloppy hoe gaat het nu met megan?

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Shaula; ja erg leuk! Moet bekennen dat ik een beetje een Lief! verslaafde ben......Ze heeft nu weer een andere combi aan zal dalijk wel een fotootje maken...

@Daan; hopelijk gaat t goed komen met hulp van de ostheopaat!

@Knuffie; ja die heeft dunne haartjes, armen en benen en die knijpt ze goed vast! Echt geweldig!

ze is trouwens sinds een paar dagen erg bewegelijk met haar tong steekt hem de hele tijd uit en beweegt er alle kanten mee op. Doen nog meer dit of is ze gewoon een beetje gek?

6. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Luna: Top dat het er allemaal positief uit zag! Hier is Britt absoluut niet jaloers of uit haar hum door Boaz! Eerder door die beste man met die witte baard!;) Maar Britt is dan ook al 4,5jaar en gaat natuurlijk naar school, dus die heeft ook lekker haar eigen ding!

Baby: pff, wordt al moe als ik al die uren lees:(, nou hoop echt dat ze gauw opknapt!

Wat een geweldige foto's van al die moppies!

Anas: Britt heeft hier vanaf de geboorte zo'n beetje altijd verhoging/koorts gehad en tig keer verkouden en oorontstekingen. Net voor een jaar neusamandelen en oren doorprikken. Half jaar later buisjes, jaartje later weer buisjes en keelamandelen, vorig jaar december weer buisjes en nu gaat het (afkloppen) sinds die tijd top. Slechts 3 x dit jaar oorontsteking gehad! Wat een verademing! Ik ben er blij mee en hoef niet constant pijn te onderdrukken en nachten wakker te liggen.... Dus suc6 met je keuze!

Gusam: Wat fijn dat het goed gaat! Wat een kl.. buren zeg!

ellen: Tja...mannen;)

Maia: Ja, dat idee had ik ook vd paracetamol... Wou nl vd week een doosje alvast in huis hebben voor het geval dat.. Maar niet te krijgen voor kinderen onder de 3 mnd.. Wel vanuit het ziekenhuis wat meegekregen maar die geef ik niet zomaar.

Odess: Jij kan tenminste nu wat doen! :p Lekker he!

7. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Daan: hoop dat de osteopaat gelijk heeft! Suc6 met Giorgio!

Baby: Oh,ja lief is echt helemaal leuk! Bij mij is het voornamelijk STOER....

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dyoni en fleur zijn echt mooie meisjes! schatiig met die knuffel baby!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik ga ff eten aken voor mijn kerel die net thuis komt. het is nog erger dan ik dacht, jee wat is hij zielig... maar niet heus. watje!
    'heb ik koorts? ik voel me zoooo beroerd!'
    volgens mij valt t wel mee, want hij heeft wel honger...

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mooie fotos allemaal weer!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ellen wel zielig hoor!;)

jaaa stoer is ook leuk!!

vandaaf heeft ze dit aan wat inmiddels past!hier nog groot was ze net 2 wkn

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Haha Ellen, heeeeeel herkenbaar. Mannen zijn bij een verkoudheid al doodziek vinden ze zelf ;)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooh baby, super! Hier ook wel een LIEF! fan! :D

14. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Geweldig wat een moppie zeg!!!!

Ellen: Is jouw vriend/man er ook zo 1 dat wanneer hij 37,6 heeft gelijk hoge koorts heeft? Wens hem maar beterschap;)

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

ff snel - @ paracetamol, mn vriendin zei dat ze het bij de apotheek had gehaald, dat was mijn eerste reactie ook. Alles wat je in de winkel ziet is vanaf 6 maanden oid. Ik ga maar eens vragen hier!

Maia, fijn, dacht dat ik al een gekke baby had! Ben benieuwd wat ze ervan zegt! En ja, ze heeft me vanmiddag even een tijdje rust gegeven, heerlijk!!

Ik zie Jip online - alles goed met jullie gezinnetje?

Super pics meiden!! Ellen wat een scheetje is jullie meisje, kan me niet herrinneren dat ik haar eerder heb gezien (maar dat zal aan mij liggen) haar haartjes zijn net zo als die van onze meid :D Ennuh wat een stoere vent heb jij zeg, hihi mannen...

Nu gaan we aan de kook! In navolging van het vorige topic, wij eten vanavond macaroni met gehakt en groenten :)

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Daan, ik hoop dat de osteo helpt! KLinkt goed in ieder geval!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hier net het eten klaar, nu wachten op manlief!

Hier eten we vandaag Kip Siam (makkelijk dus;))

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Paracetamol; Wij mochten wel een paracetamol geven bij de apotheek vandaan. Afgestemd op haar gewicht. Die zijn minder sterk dan in de gewone winkel.

19. Maia

Maia Niet meer actief

nou ik heb meisjelief maar even in de draagdoek gehesen en zelfs daar werd ze niet rustig in het begin (normaal slaapt ze binnen een paa rminuten) maar na een kwartier door de kamer gelopen te hebben sliep ze. Hebben m'n armen ook wat rust ;)

@eten: ik denk dat wij maar pannekoeken gaan bakken want heb niets uit de vriezer gehaald en bloem heb ik toch 3 kg van in huis (manlief had het verkeerde meegenomen maar ach, komt wel op ;))

@baby: dat is ook een mooie foto!

@odess: ben idd benieuwd wat ze zegt!

@daantje: ik hoop echt dat de osteopaat gelijk heeft en dat hij snel weer lekker in z'n vel zit!

@paracetamol: o, oké, want idd, alles bij de drogist is minimaal 3 maanden wat ik zag. Maar ik moet vrijdag toch bij de apotheek zijn (spiraaltje ophalen en daarna meteen door naar de dokter) dus dan vraag ik het meteen wel. Goed om te weten.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Anast:Wat zielig zeg! En wat raar dat de koorts ineens over was oen je stopte met de tamiflu!!!
    Nu alles weer goed met de kleintjes?

Ellen: Haha! Lachen he, ze ligt echt te loungen ! :D
    Hoe hard hebben ze die naald er wel niet in geduwd dat je een blauwe plek hebt dan?? :O Jeetje, wat eenr ot prik! Ik durf niet meer!

Babydream: Dat is vaak!! Wat zullen jullie moe zijn!!
    En aan welke medicatie kon het liggen dat zemeer honger krijgt? van de zantac of dat andere medicijn?
    Want Tara heeft precies het tegenovergestelde! Die heeft vanmorgen ineens super veel gespuugd?! En ze heeft vandaag al 2 x 40 cc laten staan en 1 keer 30!!! Ik snap er geen bal meer van!

Ellen: Wat een schattige foto!!!! :D Wat een leuk mutsje!!!
    Ach gossie, wat een scheetje!!!

Babydr: Wat een lievee foto! En wat een schattig truitje/tuniekje!!

Maia: Oook al zon lieve foto! Haha! ik blij bezig! :D Wat een scheetje zeg!! Echt een madammetje.

Daan: Ik hoop dat de osteo gelijk heeft meid! Je kan vast niet wachten!!!

Ellen: hahahah!! Erg he! als jongens ziek zijn! Och och och..
    Maurice ook met zn arm!! ;) Lachwekkend!!
    Tis maar goed dat die kerels geen baby's uit moeten poepen want dat was nooit goed gegkomen!!

Babydr": Wat een mooie foto!

Nou ik ga gauw naar mn meisje want die schreeuwt alweer...

Deel Deze Pagina