@Sannie, goh sterkte zeg met Tessa en goed dat je op je strepen staat!! Jij maakt haar de hele dag mee dus....
Rose, Ja Luna heeft dit ook gehad 3 gaatjes maar die zijn gelukkig na een jaar dicht gegroeid en ze zaten op gunstige plekken, dus niet bij dr hartkleppen want dan zou ze een lekkende hartklep kunnen krijgen. Nu is de vraag hoe groot, waar en hoeveel gaatjes het zijn. Het kan allemaal meevallen netals bij Luna maar toch dat er iets is met je kind dat voelt nooit fijn. Gaat alles goed met Eva?
Sannie leuke foto Van tessa! nu al krulletjes! Wat fijn dat je al eerder tercht kan bij het cb! Succes morgen!
@ Sannie wat een scheetje! En ook al haar handjes ontdekken lekker in der mondje @ Sylvia, met Eva gaat alles goed. Gisteren wel veel geslapen en had 38,6 zetpil gegeven en koorts is weer mooi gezakt. Vandaag is ze weer lekker wakker en alert. Nou maar hopen dat het bij Noa ook allemaal meevalt. Lijkt me ook een eng idee.
Whoehoe, mijn 1000e berichtje Sannie, wat een leuke foto van Tessa...poepie!! Sterkte morgen bij het CB. Wel even laten weten wat ze zeiden he?! Luna, he bah! Wel goed in de gaten houden he. En lekker bij je houden hoor, vinden ze toch het fijnst. Zeker als ze niet zo lekker zijn! En Senna lacht heel vaak zo ja. Ze is zo makkelijk aan het lachen te krijgen! Ik hoef maar boven haar te hangen en ze gaat al. Ze "kletst" ook heel veel hihi. Het is inderdaad over het algemeen een heel vrolijk meisje! Heerlijk...zo anders dan Aïsha op die leeftijd! Aïsha is nu over het algemeen een supervrolijk kind (op de afgelopen dagen even na dan ). Hoop dat Senna ook zo wordt strakjes Wendelaa, ja het lijkt me ook makkelijker als ze net iets ouder is. En wat ongelooflijk schattig dat ze dan dr eigen boterham smeert!!! hihi. Vandaag ging het al weer een stuk beter. Ze heeft lekker met Senna geknuffeld en kusjes gegeven en samen met mij en senna op de bank gehangen. Ik ga nu Senna lekker in bad doen en dan straks lekker slapen!
Wendela bedankt voor de tip over de pil. Ik ben zelf nog niet aan iets begonnen omdat ik nog twijfel tussen de pil of een spiraaltje.. Ik heb ook iets gehoord over een buisje in je arm maar weet niet of dat echt betrouwbaar is. Maar moet nog mn menstruatie afwachten dus heb nog ff de tijd om na te denken. Ik moet morgen voor de prik met Danique en Luna en ik ben ook erg zenuwachtig hoe ze gaan reageren.. ik denk dat Danique al bij voorbaad gaat huilen die is best verlegen dus als een vreemde in de buurt kom is het al huilen.. Ach Tim heeft dus voor zijn doen een drukke dag gehad!Hoop ook voor je dat die vanacht doorslaapt en niet dat die nu zoveel slaapt dat die vanacht uitgerust is!
Rose gelukkig is dr koorst gezakt, dat kwam zeker door dr prikje dat ze gister veel heeft geslapen?verhoging kunnen ze er soms ook van krijgen. Gelukkig was ze vandaag weer alert!
Goedenavond! Nou hele avond nog met meisjelief in de weer geweest maar ze slaapt net dus we duimen dat dat zo blijft @Luna: o ik heb ook wel foto's van huilmomentjes hoor maar dat is meestal perongeluk hihi @Sylvia: hopelijk kunnen jullie eerder terecht. @wendelaa: hier doet de ha het vanaf 8 weken. Het zal allemaal wel.
@sannie: wat een leuke foto. Succes morgen. @rose: fijn dat de koorts gezakt is! @shaula: fijn dat Senna een makkelijk en vrolijk meisje is. En heerlijk hè dat geklets en gelach! Ik smelt meteen als Fleur naar me lacht!
Shaula Wow je 1000ste bericht! ik heb nog ff te gaan maar heb wel al 5 berichtjes op 1 pagina Hier ook foto's van huilmoment maar idd dat ging dan per ongeluk. Maia hoop ook voor je dat het zo blijft!
@Sannie, wat een prachtige foto! @Maia, hie doen ze het dus niet omdat er kans is dat ze dan door de baarmoeder heen prikken. Omdat het nog niet voldoende hersteld is.... @Sylvia, Tim slaapt sowieso veel vanaf de fles van een uur of 18.00/19.00....moet ik m echt wakker maken rond 23.00, anders slaapt ie gewoon door tot een uur of 1.00. En als ik m dan toch wakker maak om 23.00, red ie t w.s wel tot 6.00. Hij krijgt wel een fles dan van 180+6
Hej! Pff, ik ben echt moe! Ze huilde voordat ik ging wandelen, onder het wandelen was ze stil! Maar toen we weer thuis kwamen was het weer mis.. Tot nu! Ze heeft nu net dr laatste flesje gehad, en zit rechtop om t erin te houden, met die verrekte hik weer! Grr.. Alle flesjes vandaag liet ze 30/40 cc staan!!! En nu met deze nog geen 10 cc, dus daar ben ik wel erg blij mee. Ik hoop dat de zantac helpt, voel me soms heel schuldig. Kan soms echt niet tegen het gehuil, word er dan echt chaggerijnig van. Daar baal ik van, want ik zou mn verstand gewoon op nul moeten zetten, maar dat lukt me niet!!! Loop constant op mn tenen, denk constant dat ik dr hoor en alleen daar word je al moe van. Laat staan de zorgen die je hebt, en wanneer het gehuil werkelijk begint. Maar ik wil helemaal niet klagen, er zijner hier zoveel die t zwaarder hebben, en daar heb ik echt respect voor!!! We hadden net kraambezoek, hebben we een heel leuk boek van gehad. Je baby van week tot week. Ik meteen bij week vier kijken, woepieeee wat staat er boven aan: Deze week huilt de baby het meest van alle weken, 1 tot 6 uur per dag is normaal.. OWW. maargoed, we knallen er tegenaan!!!! Laat ik er nog maar van genieten dat het zon klein moppie is, ookal zou ik soms willen dat ze me gewoon is kon vertellen wat er aan de hand is... Baby: Ooh oke! Dus niet van de zantac.. Haha moet wel lachen om je man! Rose: Wat eeen moppie!!!!!! Heb je nog wat leuks gekocht? Sylvia: Wat schrikken van de ruis bij het hartje!! Hopeelijk is het niks!! Sannie: Heel veel succes morgen! Hopelijk kunnen ze iets vinden meid! Luna: Aah gossie! goed in de gaten houden idd, en lekkr knuffelen! ( ik post dit ff want de batterij is ff leeg, dus als ik op de rest niet reageer, dan is de laptop uitgevallen! Sorry!!! )
Wendelaa: Wat klinkt tim als een heerlijk tevreden ventje! leuk dagje gehad dus? Sannie wat een scheetje zeg!!!
Ik heb gauw overal overheen gescrold, volgens mij hebn ik niks gemist, en anders sorry!!! Slaap lekker iedereen! LiefSs!
Leonie: ken je gevoel precies..... Bij elk zuchtje wat je hoort trekt heel je lichaam samen. Vooral als je er snachts wakker van wordt (vooral als je maar een half uurtje ofzo hebt geslapen) dan doet heel je lichaam pijn... Ik ga dan liever niet slapen. Dan is t minder erg. Maar ben zo moe dat ik dat dan ook weer niet red.... Hier net flesje gegeven en maar hopen dat ik ook zo naar bed kan...ze heeft tot nu toe alleen maar liggen krijsen vanaf 9 uur..pppffff
NOg even een vraagje he...hoe lang doen jullie over het voeden snachts? Echt vanaf het opstaan tot het naar bed gaan? Was ik even benieuwd naar!
goedmorgen dames, efe snel weer heb weinig teruggelzen sorry. helaas is er tot nu toe weinig verbetering bij dylan maar het duurt ook even voordat de medicijnen aanslaan. Gisteren heeft dylan in iedergeval de zusters weer goed bezig gehouden! toen ik savonds kwam was hij gewoon schor van het huilen echt zielig! Vandaag weer een nieuwe dag hopen dat het vandaag beter gaat met hem! veel liefs jaja