@Jaja, hoop dat de med. snel hun werk doen. Want lijkt me echt niets je kleintje daar in t z.h. Maar hij is daar nu even op de beste plek en het voordeel is dat papa en mama nu even bij kunnen komen en voldoende slaap krijgen. @Sannie, weet niet of je t van bv of van kv wil weten? Ik geef de fles en ben in het totaal een half uurtje uit mij bed. Bij Eva gaf ik bv en was ik echt een uur bezig! @Leoniiee, nou hopelijk is ze gewoon nog gaan slapen na het flesje, ondanks het hikken. Tim valt gelukkig gewoon in slaap als die hikt, maar er komt dan ook meestal niets mee omhoog. En dat het vermoeiend is, dat is zeker als ze zoveel huilt hoor. En voel je niet schuldig als je dan ff sjaggie wordt, dat is heel logisch! Gelukkig werd je wat gerustgesteld door t boek. Tim is idd een erg tevreden mannetje....gister bij mijn schoonzus lag ie ook zo mooi in de box rond te kijken en af en toe wat te kraaien. We zaten alle twee af en toe verliefd naar de box te staren Volgende week ligt mijn nieuwe neefje daarin, ben zo benieuwd naar t kleine ventje!
@Sylvia; dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!Hopelijk kunnen jullie snel in een ander ziekenhuis terecht!Succes met de prikken met de meiden! @Luna; nee Dyoni heeft gelukkig geen verhoging meer Julien wel! Arm kind, hoe gaat het nu? @Sannie; succes vandaag bij t cb meis! Laat je niet wegsturen en dr goed nakijken he?!Wat een krullies!! @Wendelaa; ach t mannetje helemaal uitgeput!Succes met de prik!! @Shaula; gefeliciteerd met je 1000e berichtje! Wat leuk dat Senna zo vrolijk is!! @Leonie; huilen is niet leuk inderdaad maar probeer indd die knop om te zetten want je meisje voelt t echt aan! Sterkte!! @jaja; wat jammer dat Dylan weer zo onrustig was, hopelijk voelt hij zich vandaag prettiger in zn velletje en krijgt ie snel zn stemmetje terug!
Nou Dyoni heeft een betere nacht dan gister gehad (kan ook bijna niet anders hihi) heeft om 23,00 gegeten toen wilde mevrouw om 2,30 weer en werd om 5.15 weer wakker..die laatste heb ik kunnen rekken tot 6.30 maar toen was het wel echt gillen! Vanmiddag op nacontrole bij de vk, wel gek weer iets afsluiten...
thnx voor de leuke reacties op mijn schatje! daantje, hoop dat de osteopaat gelijk krijgt en hij wat kan doen voor Giorgio! baby, hier ook een meisje dat haar tong ontdekt. grappig toch? joenka, fijn dat britt niet jaloers is op boaz. en idd, ik zie op t kdv ook altijd hoe een kno operatie kan helpen bij die kleintjes! paracetamol: op t cb zeiden ze tegen mij dat ik gewoon pillen van 120 mg moet kopen, en voor ze drie maand is door midden moet breken. na 3 maand mag ze een hele. hier nog maar 2 lief shirtjes, die ik gekregen heb. ze past ze nog niet. hebben hier een babywinkel die wel wat lief verkoopt, maar geen jurkjes/rokjes ed... misschien eens naa r n stad gaan waar ze een echte liefwinkel hebben, of wat bestellen op internet. maar ze heeft al zoveel kleren, en die kan ze nauwelijks allemaal aan! teun: t gaat alweer beter, hij wilde zich niet ziekmelden omdat hij dan de bonus van de zaak misloopt (als je t hele jaar niet ziek bent krijg je 100 euro, handig geregeld van die baas!) ach, met wat paracetamol komt hij de dag wel door! haha leo, inderdaad, als kerels moesten bevallen... gisteren zei teun: volgens mij heb ik nu nog meer pijn als jij met de bevalling! volgens mij zei mijn blik genoeg, want hij wist niet hoe snel hij t terug moest nemen!!!
rose, wat heb je allemaal gekocht? zeker veel kleren???wat een mooie meid zeg!!! roos, ik vouw de hydrofiel altijd in een driehoek, dus 1x dubbel over dwars. dan leg ik tess met haar schouders op de rand (de dichte kant) en vouw 1 punt over haar ene arm heen en stop die onder haar rug. de andere punt gaat dan om haar hele lijfje heen en leg ik onder haar rug. haar benen blijven dus wel vrij. vannacht heeft ze daardoor 6 uur gelslapen voor t eerst! als je t bureau belt, kunnen ze langskomen met de pacco. die is echt ideaal! armpjes langs haar lichaam mvj, fijn dat t goed ging met de prikjes! sylvia, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om t ruisje...meestal is t niet gevaarlijk, maar toch. hoop dat je n ziekenhuis vindt waar je eerder terecht kunt! luna, balen van dat boerderijtje, maar blijven shoppen is ook errug leuk! ik hoop dat t jullie lukt een huis te vinden dat helemaal bij jullie past! lees dat t weer niet zo goed gaat met julien, hoe is t nu??? sannie, wat goed dat je hebt doorgezet en vandaag al n afspraak hebt. heel veel succes, laat je weten hoe t ging?wat een lief meisje met dr krullen! wendelaa: heeft tim nog doogeslapen? succes met de prikken morgen! shaula, lief is dat als ze lacht he? ennuh... gefeli met je 1000ste bericht!!! leo, voel je niet schuldig als je chaggo wordt van t gehuil! ik heb dat ook wel eens, en tess huilt niet eens veel. als je maar niet boos tegen tara doet mag t best toch? kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. hoe is t met t smetje onder tara`s oksel? helpt de sudo? sannie, hier doe ik 3 kwartier over de nachtfles, opstaan, verschonen, flessen, boer en weer erin leggen. (meestal slaapt ze zelf in) jaja, gisternacht was t wel heel goed gegaan toch? ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan! is er al zicht op wanneer dylan weer naar huis mag? wendelaa, super dat tim t zo goed doet!wat goed dat hij al 180+6 drinkt! ik krijg er hier soms niet eens 150+5 in. baby, fijn dat je een betere nacht hebt gehad. succes bij de vk! zo, nu heb ik weer op alles gereageerd, ga me nu voor t eerst alleen douchen met tess! spannend! straks naar de huisarts, voor n verwijsbrief voor n echo van tess` heupjes.de cb-arts zag niks bijzonders, maar omdat mijn vader een heupafwijking heeft mag ik wel n echo. (als tess drie maand is) (of had ik dit al verteld? sorry dan...)
@Ellen: hihi...mannen!!! @sannie: ik geef bv en doe er eigenlijk totaal een uur over. @jaja: hopelijk doen de medicijnen snel hun werk. Geef hem maar een dikke knuffel. @baby: fijn dat Dyoni een betere nacht heeft gehad. Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag: hoe komen jullie aan haar naam? @wendelaa: fijn dat Tim tevreden is. En leuk een neefje zo dicht bij elkaar! Nou hier op zich ook wel een goede nacht gehad. Ze kwam alleen helaas 2x maar op zich logisch want erg goed had ze niet gedronken gisteren met al het gejank. Janken lijkt over te zijn, ze slaapt veel alleen vanochtend even janken maar toen gooide manlief terwijl ze net lekker sliep keihard de voordeur dicht. Maar ach, we zijn gaan douchen en ze heeft net gedronken dus ze zal straks wel lekker slapen.
@ellen; hihi veel kleertjes is een luxeprobleem!douchze!! @maia; die hadden wij al een jaar of 4 samen met een andere meisjesnaam Nayinthe..We wilden een aparte naam maar die ook uit te spreken is en ik wilde graag een naam die ik in mn werk nog niet was tegen gekomen Dyoni vonden we zo mooi!De betekenis ervan ook nl Dochter van hemel en aarde en Godin van de liefde!Ze is ook een beetje naar mn broer vernoemd die heet nl Donnever. <Don>
ah, mooie uitleg! Ik vind het nml een erg mooie naam maar had hem nog nooit gehoord dus vandaar de andere naam die jullie hadden uitgekozen vind ik trouwens ook prachtig! En wat een schattige foto's!
baby, dyoni is echt een schatje! ik hoop dat ze snel beter in dr velletje zit... mooie betekenis van dr naam trouwens! maia, slaapt fleur al? douchen... alles eromheen ging prima, met de wipper enzo, maar t douchen zelf vond ze niet zo`n succes... ze kreeg ook weer wat water binnen, weet niet wat ik verkeerd doe. ik hou haar gewoon rechtop tegen me aan. toen ik haar had aangekleed en weer bij me nam, liet zo twee enorm dikke boeren! dus echt wel lucht gehapt onder de douche. als ik haar met haar ruggetje onder de straal hield, hoofdje niet, was ze wel stil. maar anders? krijsen! was dus een korte douche...
Sannie inderdaad, ik heb alleen het enorme geluk dat ze snachts goed slaapt! Vind het voor jullie echt erg, want dit houden jullie toch nooit vol? Ik akn snachts bijtanken, en smorgens. En het voeden snachts, de laatste fles en de ochtend fles doen we nu in 1 uur. En daar zit dan een half uur rechtophouden bij in. Jaja: Ach wat sneu voor Dylan! HOpelijk werken de medicijnen snel meid!! baby: Wat fijn toch een beter nachrt dan gisterern, maar t leek inderdaad ook niet anders te kunnen. Gisteren was wel echt drama he! Nacontrole bij de vk? Moet iedereen dat hebben? Wendelaa: haha ik werd juist niet gerustgesteld door het boek!! Ik schrok er juist van!!! Ellen: hahahh!!!!!!! Zei hij dat echt??? Ik had zn ballen om gedraaid!!!!! WAT meer pijn dan de bevalling?? Pak aan!!! Wel lief dattie het toch terugnam .. En haar okseltje is weer helemaal schoon hoor! Na 1 nachtje met de sudo was het al helemaal niet rood meer!! Ze heeft alleen een rimpel achter haar oortje die je niet ziet. Echt een verborgen plekje, en daar stonk het ook al zo.., Brrr.. Maar nu weet ik wel alle plekjes, dus als het goed is overkomt t me nu niet meer! Heb er iig van geleerd! \En ja dat van de heupjes had je al verteld! Maar dat is niet erg!! En ik ben benieuwd hoe t met het douchen is gegaan! Maia: Super dat het beter gaat!! En lekker he dat die mannen er dan rekeneing mee houden, haha! Babydr: Wat een leuek foto's!! En wat een schattige kleertjes, heeft ze alles al een keer aangehad?
Ellen: Achh! Hoe heeft ze haar hoofdje als je onder de strala gaat dan?? Want ze moet haar hoofdje wel naar de zijkant hebben he? En niet tegen jou aan met dr mondje! Misschien volgende ker beter?? Of hou je het nu op een badje??
Hier is het goed gegaan vannacht, half 11 de laatste fles en ze sliep tot half 7!!! Ik ben heeeeel benieuwd hoe het vandaag gaat.. Hopelijk werkt de zantac vandaag of morgen....
@maia; dankjewel! @ellen; ik laat meestal ook de straal over dr ruggetje lopen en alleen over dr haartjes niet de rest van dr gezicht die was ik gewoon met n washandje... @leonie'ja meestal moet je na 6 wkn op nacontrole bij je vk of de gyn al moet ik zeggen dat dit niet altijd gebeurd..uhm ja ze is nu met maatje 62 bezig en we hebben nog wel dingen hangen die ze nog nooit heeft aangehad maar we kunnen nog even met dit maatje doen! dus komt goed, moeders houdt van afwisseling!
Dat was het zeker! Heb er alleen niet goed om geslapen, ik hoorde constant haar huil in mn hoofd!! Ben er vannacht echt een paar keer uit gegaan dat ik toch zweerde dat ik dr hoorde.. Maar t zat allemaal in mn hoofd!! En leuk toch al die afwisseliing!! Voor maat 62 mogen wij nog wel even flink shoppen want daar hebben we nauwlijks wat van, alleen maat 68! Gelukkig past ze 56 nog, dus even kijken voor hoe lang!!
Goede morgen! @ Sannie wij zijn in totaal een klein halfuurtje kwijt met flesvoeding s'nachts. @ Jaja, wat vervelend meis dat nog geen verbetering in zit. Hopen dat vandaag beter gaat. @ Wendelaa lijkt me ook spannend, wanneer is ze uitgeteld? @ Baby succes bij de nacontrole bij de vk vanmiddag. Kleding zul jij wel in overvloed hebben haha, kan ze alles wel aan? Wat is het toch een knappe meid! *smelt* @ Ellen echt zei Teun dat haha Heb me gisteren nog in kunnen houden, 1 setje gekocht bij villa happ. De rest voor mezelf en me mannetje. Succes zo bij de HA, Eva krijgt ook een heupfoto als ze 3maanden is omdat haar vader een spreitbroekje vroeger heeft gehad. Maar volgens arts zag het er nu allemaal netjes uit, maar ze doen het toch voor de zekerheid. @ Leonie fijn dat ze goed heeft geslapen. En hopen dat de zantac gaat werken.
@Ellen: wat jammer dat ze het niets vond. Fleur duwt juist steeds haar hoofdje onder de straal (alleen als ze het te ver doet en er dus water in haar neus loopt vindt ze het niet zo leuk hihi). @kleertjes: Fleur heeft steeds vaker 62 aan, maar nog niet alles daarvan past ze. Mt 68 moet ik nog voor gaan shoppen maar dat komt wel goed, we hebben van manlief z'n werk een heeeeel leuke cadeaubon v/d Prénatal gehad dus ik kan tzt die winkel leeg gaan halen @Leonie: fijn dat Tara goed geslapen heeft! @Fleur: ja die slaapt inmiddels. We zitten nu rond de 45 minutengrens dus ik ben benieuwd of ze zo wakker wordt of dat ze door blijft slapen. We zullen het zien. We gaan straks met m'n moeder op bezoek bij m'n oma dus ik hoop dat ze nu in elk geval nog een beetje slaapt zodat ze lekker uitgerust is voor alle nieuwe indrukken.
Goeiemorgen Hier wel een redelijke nacht gehad!! Wel tot 2 uur gehuild enzo maar daarna is ze gaan slapen tot 6 uur en om 7 uur lag ze er weer in en heb ik haar net om 11 uur maar wakker gemaakt voor de fles...daar heeft ze mar 50 van op want toen sliep ze weer. Meisje is ook doodmoe natuurlijk. Ik ben in ieder geval op deze manier ook een beetje aan mijn uren gekomen! Leo: fijn dat jij ook zó'n goede nacht hebt gehad! Ellen: haha hoor je neit vaak dat ze douchen niet leuk vinden...hier doet Tessa juist express haar koppie onder den kraan elke keer hahaha Hier nog maatje 56. Gelukkig want heb nog helemaal geen tijd gehad om t uit te zoeken Jaja: aah zielig zeg. Ik hoop ook dat de medicijnen snel aanslaan!! Wendelaa: leuk straks 2 beebjes in de box!