Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wendelaa, toch is t met een piemeltje makkelijker verschonen hoor! (of vind jij van niet?) daar zit alles tenminste aan de buitenkant... haha
    spannend van je schoonzus, hoopt ze nog wel dat t spontaan gaat beginnen? mag en wil ze dan nog thuis bevallen als dat lukt?

rose, ooooo brie! lekker! met ham en ananas??? hmmmm je brengt me op ideeën!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Daar ging ik al vanuit eigenlijk! ;)

Ik zat maurice laatst te pesten met zn arm ( want oooh wat wastie zielig!! ) , Ik zeg: Ik wil het niet horen!! Ik heb 4 dagen weeen gehad en een bevalling gedaan en mij heb je niet horen klagen.
    Ach zeidie: Stel je niet aan, jij hebt pijnstilling gehad..
    &*$#^&.. KLATS!!!! Mijn vuist op zn pijnlijke: mexicaanse-griep-prik-plekje !!
    Pak aan!!!!!!
    Het was een grapje, maar niet lopen grappen over de bevalling! ;)
    Haha!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, jammer dat tara haar mooie haartjes verliest! geen idee hoe lang dat kan duren. ik had t bij tess ook al verwacht, maar gelukkig nog niks. hoe is tara nu te pas? huilt ze al wat minder?

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahahahaha leonie! op zijn zere arm? you go girl!!!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Echt wel! Ach ja, ieder kind is verschillend, maar ik moet zeggen dat ik 1-6 uur per dag huilen toch wel een behoorlijk verschil in tijd vind, maar vooral die 6 uur!!! En er staat ook nog achter tussen haakjes ( sommige kinderen huilen zelfs 12 uur per dag )
    En de komende 2 weken blijft dit er ook staan! Pas vanaf week 7 is huilen van 45 minuten tot 3,5 uur normaal!! :D Kijk! Dat lijkt er meer op!
    Sommige dingen kun je gewoon beter niet weten!!

Oohhh kwam je daar vandaag achter?? Haha!! Wat zal daar een lekker luchtje vanaf zijn gekomen ofniet?
    Tis verdorie net alsof je met je neus boven een bak schimmelkaas hangt.. Brrr!!!

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames ik heb alles even vlug gelezen, maar even geen reactie sorry.

Dadelijk met Riley naar de huisarts want vanacht en vanmorgen had ze zoveel last van slijm in haar keeltje dat het net lijkt of ze stikt, nu heb ik al een week het vermoeden dat Riley ook verborgen reflux heeft dus dat even aankaarten bij de ha, want het kan ook zijn dat haar keeltje geirriteerd is door het zuur en dan zoveel slijm aan maakt, is bij mij teminste wel. maar goed om half 3 moet ik er zijn dus nu ga ik ons klaarmaken voor vertrek.

XXX Gusam

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Leonie ik dacht een weekje maar weet het niet zeker meer voordat het mutsje kwam.
    Ik weet niet hoelang het duurt voordat haartjes weer gaan groeien. en tot wanneer het gaat uitvallen. Eva heeft er niet veel last van heel klein plekje achter op haar hoofd van het liggen

@ Ellen nee geen ham en ananas dat had ik niet in huis, maar wel erg lekker :)
    Merk wel nu ik zo de hele dag thuis zit dat ik vaker snaai zin heb. Niet goed. Want wilde juist gaan afvallen straks haha.

8. Rose1982

hou eens op jij! ;)
    Ik zit net lekker me broodje brie te eten

@ Gusam succes bij de HA vanmiddag!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Jazeker op zn zere arm!! :D Haha! Dan mag het toch!?

Met Tara gaat het tot nu toe erg goed! Ze heeft echt de laatste 2 flessen ( 120 cc +4 ) Helemaal leeg gedronken!!! Terwijl ze gisteren bij iedere voeding 30/40 cc liet staan!!
    Heb dr tot half 1 op schoot gehad, en toen kwam het pruillipje van: Mama ik ben moeeeeee. tevoorschijn.
    Dus toen kon ik haar ook zonder protesteren in bedje leggen!
    En ze is nog stil!!
    Gisteren werd ze rond deze tijd wel gillend wakker, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het vandaag zal gaan!
    Heb liever dat ze overdag huilt dan savonds, zie maurice alleen savonds, en ondanks dat we na de bevalling nog gekker van elkaar zijn geworden, is het met zon huilent kindje toch behoorlijk wat stress ( vooral van mij! )..

Hoe vond je het trouwens dat je moeder gister op Tess paste??
    Volgens mij heb ik t gemist??
    Vond je het mee of tegen vallen?

Morgen moet ik de prik halen, en dan gaat ze naar mijn moeder!
    Mijn moeder wou haar al zo de hele dag MET KINDERWAGEN werd erbij geroepen ;).. Vind het wel leuk, maar moet nog even kijken , denk dat het alleen de ochtend word!

Nou sorry! Begin opeens te lullen, sta er zelf van te kijken!!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah!! laat brie nou net schimmelkaas zijn!!
    Ach gelukkig stinkt t niet, dat scheelt een hoop! :D
    Eetsmakelijk!!!!!!!
    ( het ziet er wel zo uit )

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, oma kwam hier, en tess sliep, dus ik vond t wel meevallen. toen ik terug kwam sliep ze nog. haha, dus oma heeft er niet zo veel aan gehad...
    fijn dat t zo goed gaat met tara, en dat ze zo goed drinkt!

gusam, succes bij de ha!

rose, ook hier veel snaaizin, maar probeer me in te houden. ik ging zo goed qua zwangerschapskilo`s, maar die laatste kilo blijft hangen! en dat terwijl ik nog wel meer af wilde vallen.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje, dat haar is echt snel gegaan!!!! Deze foto is van eergister: Daar zat boven haar oor nog wel haar!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tjonge, nog n paar dagen en dan is t alweer december... wat vliegt de tijd als je n kleintje hebt!

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, wat is t toch n schatje! ik blijf erbij dat ze ontzettend veel op je lijkt!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

En deze is van gister!!
    Daar is ze al kaal boven dr oortje..
    :$

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    das wel n verschil ja... maar ze slaapt veel op dr zij he? misschien van t liggen? dan heb je kans dat de rest wel blijft zitten!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Aahh! Haha! Maar dat vond oma vast niet erg??
    Mijn moeder kan er echt uren naar kijken alleen al!
    Maar morgen ff showen wil ze toch wel echt heel graag! ;)

Ze gaat waarschijnlijk zaterdag op vakantie met een vriendin van haar naar spanje!
    Het is nog de vraag of het door gaat, want die vriendin krijgt vandaag te horen hoe en wat, want 2 weken geleden is er iets in haar alvleesklier gevonden! :(
    Echt heel erg sneu, dus hopelijk is het niks!!

Haha, wat grappig dat je vind dat ze op mij lijkt! :D
    Heel veel mensen vinden het hoor, maar sommige die zweren erbij dat ze op maurice lijkt (zelfs het neusje )..

18. Rose1982

ze lijkt echt veel op jou Leonie!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja dat is waar!! Ach we zien wel! :) T groeit vanzelf weer aan!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

:D Zo leuk om te horen!! ( euh lezen! )

Deel Deze Pagina